Gjest BethD Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Jeg fikk forlovelsesring av min kjære på julaften. Han hadde bare en til meg og ingen til seg. Jeg dro ut å kjøpte en til han 3 juledag og planla å gi den til han på nyttårsaften. Den gikk ikke som planlagt (vi dro opp til noen,han hadde lyst til det og jeg feiga ut da jeg ville gjøre det bare oss to) og har altså ikke gitt han den enda. Jeg er helt rådvill på hvordan jeg skal gjøre det, vil gjerne gjøre det idag da det er årets første dag og vil heller ikke gjøre det når jeg får min tilbake (måtte få en Str mindre) da det da vil se ut som om jeg bare hastet ut å kjøpte en. Er det noen som har noen tips? Jeg tenkte å legge saken inni putevaret hans slik at han kjenner den når vi legger oss,men vet ikke helt. Vil ikke ha det så høytidelig med middag osv,ring i sjampisglass osv. Vi er ikke sånn så tar gjerne imot noen uhøytidelige tips
TinyBean Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Ville inkludert den i noe han liker. Elsker når folk bruker hobbyer og interesser i frierier og slikt 😄 Har han en spesiell interesse eller hobby som du kunne brukt på en morsom måte? 1
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, TinyBean skrev: Ville inkludert den i noe han liker. Elsker når folk bruker hobbyer og interesser i frierier og slikt 😄 Har han en spesiell interesse eller hobby som du kunne brukt på en morsom måte? Ja han har jo forsåvidt det. Filmer feks.... kunne jo kanske lagt den inni et filmcover på en av hans favorittfilmer men han vet veldig godt at jeg ikke liker sånne filmer så vet ikke hvor troverdig det blir å spørre om vi skal se den liksom.. ååårh er så dårlig på dette...😂
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Pakk inn i en større eske med jukegavepapir og si at noen må ha glemt en julegave. Anonymkode: e4cc1...f5f 2
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pakk inn i en større eske med jukegavepapir og si at noen må ha glemt en julegave. Anonymkode: e4cc1...f5f Åå den var gøy 😄
Miss moneypenny Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Likte julegaveforslaget! Hva med å pakke den inn, og si at du gikk ut 3. Dag og kjøpte en ekstra gave til han? Og gjerne vil gi han den på årets første dag? Det enkle er ofte det beste! 1
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, Miss moneypenny skrev: Likte julegaveforslaget! Hva med å pakke den inn, og si at du gikk ut 3. Dag og kjøpte en ekstra gave til han? Og gjerne vil gi han den på årets første dag? Det enkle er ofte det beste! Ja, det er helt sant! Men vil liksom ikke at han skal se at det er en ring før han faktisk ser ringen så kanskje jeg må pakke den inn i et filmcover av hans favorittfilm å late som det er en film eller noe 😂 tror kanskje jeg går for den. Likte bare det at noen kom med forsinket julegave,kanskje jeg må gå for en blanding 😂
Gjest BethD Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Tusen takk for innspill alle sammen, jeg pakket inn et filmcover av hans favoritter, la ringen nedi og pakket inn i en større pakke. Limte på avisutklipp bokstaver med navnet hans slik at han ikke skulle skjønne den var fra meg, og la den i en pose. Nå er planen å vente til mørket og kvelden kommer,barna er i seng og så må jeg ut å late som det er en pakke på trappa til han 😂 moro!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Hvordan gikk det Ts?? Anonymkode: f1536...202 2
Gjest BethD Skrevet 2. januar 2019 #10 Skrevet 2. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det Ts?? Anonymkode: f1536...202 Det gikk kjempebra,han ble veldig sjokka og skjønte ingenting 😂 han ble veldig glad og tok den på med engang ☺️Vellykket, og lykkelig nå!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 3 timer siden, BethD skrev: Det gikk kjempebra,han ble veldig sjokka og skjønte ingenting 😂 han ble veldig glad og tok den på med engang ☺️Vellykket, og lykkelig nå! ❤️Gratulerer med forlovelsen❤️ Anonymkode: f1536...202 1
Gjest BethD Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: ❤️Gratulerer med forlovelsen❤️ Anonymkode: f1536...202 Tusen takk ☺️❤️☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå