Gå til innhold

Hverdagen igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder dere til jobb/skole og hverdag? Endelig er ferie, slektstreff og syting over for en stund. Gruer dere dere allerede til påskeferie? Det høres så kjipt ut å ha barn, mann og familieliv. Glad jeg slipper unna det drittet. Hehe! 

Anonymkode: 4fcf6...afa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker hverdagen best, uten tvil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til hverdagen begynner igjen ja. Jeg har ikke familie selv, men liker å være alene så det er ikke det det går på. Har hatt det koselig nå i ferien, men jeg er også student og jeg har hatt over en måned fri allerede (sett bort fra eksamenstida) så har blitt litt vel mye fri :fnise: Skal bli deilig å bruke tida på noe nyttig igjen. Hverdagen er fleksibel nok fra før så nå trenger ikke jeg særlig ferie før sommeren.

Har nok kommet litt forbi den der "Ferie er best!"-mentaliteten jeg hadde da jeg var yngre.

Kommer til å sette mye mer pris på fritid den dagen jeg er ferdig utdannet og får jobb.

Anonymkode: 41aa0...b14

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres så kjipt ut å ha barn, mann og familieliv. Glad jeg slipper unna det drittet

Hvordan vet du at det er "dritt" når du ikke har prøvd det? :klo:

Hver sin smak uansett. Kunne aldri ha tenkt meg et liv alene.....

Anonymkode: ca20b...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er "dritt" når du ikke har prøvd det? :klo:

Hver sin smak uansett. Kunne aldri ha tenkt meg et liv alene.....

Anonymkode: ca20b...ee0

Jeg har hatt samboer, hvor han hadde unger 100%. Jeg hatet det. Glad jeg slipper det. 

• Liker 2
Skrevet

Greit med hverdag igjen snart ja. Elsker høytider med familien, men det er jo så koselig nettopp fordi en ikke så ofte er sammen alle sammen. Har blitt litt mer alene i jula og i går pga jeg har måtte ligge så mye. Men har passet dyr da, og har vært godt selskap det. Så har jo alle stukket innom når det har passet for hver og en. De har alle hatt med mat, kaker og godterier, så jeg fikk litt sjokk når jeg så meg i det store speilet på ene rommet her. Det er ihvetfall 5 kg som skal bort vet jeg! Kjøpte en del nye klær i høst og før jul, og de skal passe fremover også! 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke frem til hverdagen og jobb igjen...bestilte en helgetur i februar i jula for å ha noe å se frem til. Misunner dere som har en grei hverdag

Anonymkode: 9389b...7b4

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder dere til jobb/skole og hverdag? Endelig er ferie, slektstreff og syting over for en stund. Gruer dere dere allerede til påskeferie? Det høres så kjipt ut å ha barn, mann og familieliv. Glad jeg slipper unna det drittet. Hehe! 

Hmmm. Mitt liv med mann og barn er soleklart ikke en dans på roser. Men jevnt over, så syns jeg familielivet er godt. Og hverdagene er faktisk best! Jeg elsker hverdager! 

Syns du din singletilværelse er perfekt? Og tror du at du syns det samme om noen år? 'Egotilværelsen' er god å ha i 20- og begynnelsen av 30-årene. Men etter den tid, så vil svært mange synes det er godt å være del av en familie...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg likte hverdagen. Lever for helger og ferier, og det er dumt 😥

Anonymkode: 60f87...825

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Tatja skrev:

Hmmm. Mitt liv med mann og barn er soleklart ikke en dans på roser. Men jevnt over, så syns jeg familielivet er godt. Og hverdagene er faktisk best! Jeg elsker hverdager! 

Syns du din singletilværelse er perfekt? Og tror du at du syns det samme om noen år? 'Egotilværelsen' er god å ha i 20- og begynnelsen av 30-årene. Men etter den tid, så vil svært mange synes det er godt å være del av en familie...

Er jeg single? Det var jeg ikke klar over bedreviter. 

Jeg hater familieliv det er kjipt, kjedelig og dritt. 

Jeg elsker å jobbe, reise og nyte livet. Og det kommer til å fortsette med. Er over 40, og savner definitivt ikke familieliv. Det gjør heller ikke min bedre halvdel, som er perfekt for meg siden han heller ikke ønsket unger og familie. Vi har fullført mange av våre drømmer, nettopp fordi vi har valgt annerledes. Jeg er lykkelig, og har det supert i livet! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Langt i fra klar og gruer meg til jobben i morgen🤣 jeg vil har mer ferie! Ake ,gå på ski, lese bok og bare være med barn og mann.

Anonymkode: 04e18...b82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid elsket jul og juleferie men syns faktisk det er blitt litt mye de siste årene. Det kan være det har noe med at jeg har kjærlighetssorg å gjøre, og syns det er mye lettere å være alene enn sammen med folk når jeg er lei meg. Gleder meg til hverdagen igjen, kjenner på en måte en slags lykkefølelse inni meg som jeg ikke helt vet hvor kommer fra. Jeg har jo det veldig bra i forhold til mange andre i denne verden.

Anonymkode: 6e9dc...30b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjæl! Jeg har de samme rutinene hver dag. 

Men jeg gleder meg til naboer og dems avkom kommer seg ut i jobb/skole igjen. Ungene bråker helt jævlig, og folka dems bare maser og kjefter. Så sånn sett gleder jeg meg vanvittig til hverdagen igjen. 😁 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, IommI skrev:

Sjæl! Jeg har de samme rutinene hver dag. 

Men jeg gleder meg til naboer og dems avkom kommer seg ut i jobb/skole igjen. Ungene bråker helt jævlig, og folka dems bare maser og kjefter. Så sånn sett gleder jeg meg vanvittig til hverdagen igjen. 😁 

Hehe! Da er vi flere 👍🏻

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg single? Det var jeg ikke klar over bedreviter. 

Jeg hater familieliv det er kjipt, kjedelig og dritt. 

Jeg elsker å jobbe, reise og nyte livet. Og det kommer til å fortsette med. Er over 40, og savner definitivt ikke familieliv. Det gjør heller ikke min bedre halvdel, som er perfekt for meg siden han heller ikke ønsket unger og familie. Vi har fullført mange av våre drømmer, nettopp fordi vi har valgt annerledes. Jeg er lykkelig, og har det supert i livet! 

Ok, tolket et av innleggene dine som at du var blitt single relativt nylig, fra en mann som hadde barn. 

Men før all del, fint hvis livet ditt er slik du ønsker deg. Jeg misunner deg pittelitt, av og til. 

Gjest wildfig
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg for hver dag jeg er med familien. Glad i hverdagen, den er vi best på. Men selvfølgelig er helg og ferie absolutt å foretrekke 😃

Bra at barn slipper å ha deg som forelder da 🙂

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Tatja skrev:

Ok, tolket et av innleggene dine som at du var blitt single relativt nylig, fra en mann som hadde barn. 

Men før all del, fint hvis livet ditt er slik du ønsker deg. Jeg misunner deg pittelitt, av og til. 

Nei nei, det er mange år siden. 

Alle bør leve som man selv ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, wildfig skrev:

Gleder meg for hver dag jeg er med familien. Glad i hverdagen, den er vi best på. Men selvfølgelig er helg og ferie absolutt å foretrekke 😃

Bra at barn slipper å ha deg som forelder da 🙂

Jeg liker ikke barn. Jeg er glad jeg slipper barn. Jeg steriliserte da jeg bodde i USA i 20 årene. Har ikke angret på det. 

Gjest wildfig
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke barn. Jeg er glad jeg slipper barn. Jeg steriliserte da jeg bodde i USA i 20 årene. Har ikke angret på det. 

Flott! Er nok av barn som har elendige foreldre. Slike som følte seg presset til å stifte familie som "alle andre" 🙂

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, wildfig skrev:

Flott! Er nok av barn som har elendige foreldre. Slike som følte seg presset til å stifte familie som "alle andre" 🙂

Er du en av de? Du virker bitter. 

De menneskebarna jeg ikke kan fordra, er de som har foreldre som er like dan. Foreldre som syrer ungene med sitt oppgulp, og hvor ungene lar dette gå utover andre uskyldige unger og folk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...