Gå til innhold

Hverdagen igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder dere til jobb/skole og hverdag? Endelig er ferie, slektstreff og syting over for en stund. Gruer dere dere allerede til påskeferie? Det høres så kjipt ut å ha barn, mann og familieliv. Glad jeg slipper unna det drittet. Hehe! 

Anonymkode: 4fcf6...afa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker hverdagen best, uten tvil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til hverdagen begynner igjen ja. Jeg har ikke familie selv, men liker å være alene så det er ikke det det går på. Har hatt det koselig nå i ferien, men jeg er også student og jeg har hatt over en måned fri allerede (sett bort fra eksamenstida) så har blitt litt vel mye fri :fnise: Skal bli deilig å bruke tida på noe nyttig igjen. Hverdagen er fleksibel nok fra før så nå trenger ikke jeg særlig ferie før sommeren.

Har nok kommet litt forbi den der "Ferie er best!"-mentaliteten jeg hadde da jeg var yngre.

Kommer til å sette mye mer pris på fritid den dagen jeg er ferdig utdannet og får jobb.

Anonymkode: 41aa0...b14

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres så kjipt ut å ha barn, mann og familieliv. Glad jeg slipper unna det drittet

Hvordan vet du at det er "dritt" når du ikke har prøvd det? :klo:

Hver sin smak uansett. Kunne aldri ha tenkt meg et liv alene.....

Anonymkode: ca20b...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er "dritt" når du ikke har prøvd det? :klo:

Hver sin smak uansett. Kunne aldri ha tenkt meg et liv alene.....

Anonymkode: ca20b...ee0

Jeg har hatt samboer, hvor han hadde unger 100%. Jeg hatet det. Glad jeg slipper det. 

• Liker 2
Skrevet