Gå til innhold

Hvor mye fikk du i renter på sparepengene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 9000 på bsu.

Anonymkode: afaf8...146

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8700, dessverre må en skatte av de.

Anonymkode: e8c72...061

AnonymBruker
Skrevet

4400

Anonymkode: eef5e...ead

AnonymBruker
Skrevet

1458,-

Anonymkode: 45d56...698

AnonymBruker
Skrevet

Så godt som ingenting, kombinasjon av at DNB er "svindlere" (0.5%?????) , og at jeg har veldig lite penger 😛 

Anonymkode: 47f2d...94d

AnonymBruker
Skrevet

3000 ca på bsu.

Anonymkode: bd0cb...9b0

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så godt som ingenting, kombinasjon av at DNB er "svindlere" (0.5%?????) , og at jeg har veldig lite penger 😛 

Er jo bare å flytte sparepengene, så lenge folk godtar at "svindlerne" har null og niks i sparerenter så kan de fortsette med det. Jeg fikk ca 2% avkastning på mine penger, magert nok det. Spesielt med tanke på at det trekkes skatt og formuesskatt og fortsatt blir null og niks igjen... men har ikke nerver til aksjemarkedet heller.

Anonymkode: 0511b...397

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

2.5%

Anonymkode: 9b99e...ea5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å ha konto hos DNB da? :P       

Anonymkode: 06956...d9a

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nå gidder jeg ikke logge meg på den gamle banken min for å sjekke akkurat nå, men jeg byttet bank i september. Siden september i år har jeg fått 498,- kr i rente i den nye banken på noen sparekroner.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Forrige år så fikk jeg 16000, dette året blir det vel rundt 2000.

Anonymkode: 9c1b4...d67

AnonymBruker
Skrevet

Så sykt uinteressant? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 894d7...5a0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Forrige år så fikk jeg 16000, dette året blir det vel rundt 2000.

Motsatt for meg; i år fikk jeg litt over 15 000, mens etter boligkjøp i 2019 blir det nok rundt 2000 til neste år..

Anonymkode: e00d8...d30

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt for meg; i år fikk jeg litt over 15 000, mens etter boligkjøp i 2019 blir det nok rundt 2000 til neste år..

Anonymkode: e00d8...d30

Hehe, kjøpte bolig dette året jeg. :) 

AnonymBruker
Skrevet

2857kr. Bsu. Synes det hørtes lite ut på 142 000kr når renta er på 3,25%..? Skal ikke hele beløpet forrentes? Det skal jo være nesten 5000kr, eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 8888d...c8b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å flytte sparepengene, så lenge folk godtar at "svindlerne" har null og niks i sparerenter så kan de fortsette med det. Jeg fikk ca 2% avkastning på mine penger, magert nok det. Spesielt med tanke på at det trekkes skatt og formuesskatt og fortsatt blir null og niks igjen... men har ikke nerver til aksjemarkedet heller.

ja enig i det altså og anbefaler ingen DNB, jeg har hatt så lite penger at jeg ikke gadd, er mer en opplysning for andre så de holder seg unna DNB, jeg klarer meg like godt eller dårlig uten den tusenlappen eller noe slikt de "svindlet" meg for kaster vekk betydelig større summer enn det på et år lizzom, skulle jeg på magisk vis få betydelig sparepenger vil nok DNB ikke se noe mer til meg (mener å huske at de tilbyr 1.8% eller noe slikt om du låser pengene for et år da, så de som vil ha pengene hos DNB og skyr risiko kan jo også gjøre det slik da om da vil men ikke så mye å juble over det heller 😛 Men det beste er nok å holde seg unna DNB, og i Norge er det viktigste å få seg en jobb så blir man "rik" her til lands om en har fornuftig forbruk.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2857kr. Bsu. Synes det hørtes lite ut på 142 000kr når renta er på 3,25%..? Skal ikke hele beløpet forrentes? Det skal jo være nesten 5000kr, eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 8888d...c8b

Har du flyttet BSU-kontoen i løpet av 2018? 

Anonymkode: 111e1...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har alle som kommenterer fått rentene inn på konto. Jeg har ikke fått noenting enda?

Anonymkode: 1fcc3...1b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

ja enig i det altså og anbefaler ingen DNB, jeg har hatt så lite penger at jeg ikke gadd, er mer en opplysning for andre så de holder seg unna DNB, jeg klarer meg like godt eller dårlig uten den tusenlappen eller noe slikt de "svindlet" meg for kaster vekk betydelig større summer enn det på et år lizzom, skulle jeg på magisk vis få betydelig sparepenger vil nok DNB ikke se noe mer til meg (mener å huske at de tilbyr 1.8% eller noe slikt om du låser pengene for et år da, så de som vil ha pengene hos DNB og skyr risiko kan jo også gjøre det slik da om da vil men ikke så mye å juble over det heller 😛 Men det beste er nok å holde seg unna DNB, og i Norge er det viktigste å få seg en jobb så blir man "rik" her til lands om en har fornuftig forbruk.

Å låse pengene i et år med lavere rente enn man får andre steder uten å låse er i hvert fall bare dumt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...