Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger føler jeg at jeg går glipp av livet. Jeg drikker ikke alkohol. Røyker ikke, spiser ikke usunt, drikker ikke kaffe eller noe særlig ting med koffein i. Tør ikke drikke energidrikk. Hadde så utrolig sterk angst i sommer, samtidig som jeg drakk mye energidrikk. Har ikke noe behov for å feste og slike ting. Tenker egentlig ikke på det en gang. Jeg har dog mange hobbyer jeg bruker mye tid på, og jobb. Men til tider kan det gå lang tid uten at jeg møter noen venner og slikt. Jeg har heller ikke sex

Var mye ute og drakk mye før jeg ble myndig. Typ hver helg. Men hadde det egentlig aldri noe gøy, og ble alltid ekle situasjoner med gutter. Jeg har røyket marihuana i perioder (alltid alene, synes det var så koselig å røyke alene og høre på musikk og danse, leke med meg selv osv), men det har jeg lagt helt fra meg. Jeg var også flittig bruker av paralgin forte og lignende piller. Jeg var aldri avhengig av verken det eller marihuana, så valgte å slutte helt med begge deler for egen helse. I likhet med at jeg pleide å røyke sigaretter, det har jeg også sluttet med heldigvis.

Jeg er i starten av tjueårene. Jeg trives egentlig ganske godt med livet mye av tiden, men så slår det meg. Kanskje livet egentlig er mye bedre og jeg bare nekter meg selv alt? Samtidig synes jeg virkelig ikke festing er noe gøy, om jeg er på fest føler jeg bare at jeg blir helt deprimert fordi livet føles så meningsløst. Hvordan kan jeg få mer glede av det? 

Anonymkode: 08158...fe0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Festing er meningsløst, men det hjelper om resten av livet er slitsomt. Synes du livet ditt generelt er godt så er jo det fantastisk. Sammenligning kan ødelegge lykken for alle.

Anonymkode: 48831...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og festet svært mye i 20-årene. Jeg manglet litt fantasi samt gode hobbier. Ser i ettertid at det ikke ga meg noe som helst.Synes du er heldig som har masse hobbier å drive med. Jeg drikker knapt lengre og driver også masse med diverse hobbier, og det er mye mer givende enn festing. Men du kan kanskje treffe venner litt oftere uten å drikke? 

Anonymkode: 06573...980

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som om du lever livet.

Du lever ditt liv på dine premisser, og lar deg ikke rive med i karusellen hvor en kvinners lykke først og fremst handler om å finne en mann.

Anonymkode: c007c...aae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke gå i samme bane hele livet. Jeg var partyjente mellom 17 og 21, promiskuøs og utagerende, droppet ut av vgs 2 ganger. Nå når jeg er nærme 30 er jeg utdannet lærer, drikker ikke, bruker fritiden på håndarbeid og design. Så lenge man ikke står stille så skal du ikke uroe deg for å ikke leve livet. Jeg hadde det umåtelig gøy som partyjente, og koser meg også nå som strikkekjerring. Jeg deltar ofte på fest edru for å tilbringe tid med folk jeg syns er koselige, det er jo også et alternativ.

Tenk på ting du har lyst til og ikke det du føler du MÅ, så skal du være fornøyd med deg selv😁

Anonymkode: a3958...5b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke festing og alkohol som er livet hvertfall! Jeg slutta også og selv om jeg opplever mindre og er mye mindre sosial og oppdatert så føler jeg livet er rikere nå både bokstavelig talt pga alle pengene man sparer og på innsiden av meg siden jeg slipper å fake hei og vennlighet og engasjement og være så himla kul og sånn på fest. Nå er jeg bare meg selv og det er deilig å ha slått seg til ro med det :)

Anonymkode: c45cc...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei. festing er bare meningsløst. du går bare rundt og er overfladisk og full. bruker også masse penger for å våkne opp syk dagen etterpå. 

Anonymkode: 45100...da7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Festing er sikkert ikke for alle, og for meg er det definitivt ikke livet. Jeg har mange hobbyer jeg heller bruker tid på. Men når det er sagt så kan det være utrolig forløsende og moro å ta seg en skikkelig fest (med alkohol) en gang i blant. Det er noe avslappende med det å bare la bekymringer og hemninger fare en gang iblant og ha det gøy sammen med likesinnede. Det gir ikke meg noe som helst å dra ut på byen på typiske utesteder med dårlig og høy musikk og masse fulle mennesker som kun er ute etter et ligg. Men et skikkelig sjøslag på fest med gode kolleger eller mennesker man har noe til felles med og kommer godt overens med? Fantastisk!

Anonymkode: 6cf30...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Du går glipp av en dårlig lever.

Anonymkode: 4c8ce...db3

• Liker 1
Skrevet
På 1.1.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Noen ganger føler jeg at jeg går glipp av livet. Jeg drikker ikke alkohol. Røyker ikke, spiser ikke usunt, drikker ikke kaffe eller noe særlig ting med koffein i. Tør ikke drikke energidrikk. Hadde så utrolig sterk angst i sommer, samtidig som jeg drakk mye energidrikk. Har ikke noe behov for å feste og slike ting. Tenker egentlig ikke på det en gang. Jeg har dog mange hobbyer jeg bruker mye tid på, og jobb. Men til tider kan det gå lang tid uten at jeg møter noen venner og slikt. Jeg har heller ikke sex

Var mye ute og drakk mye før jeg ble myndig. Typ hver helg. Men hadde det egentlig aldri noe gøy, og ble alltid ekle situasjoner med gutter. Jeg har røyket marihuana i perioder (alltid alene, synes det var så koselig å røyke alene og høre på musikk og danse, leke med meg selv osv), men det har jeg lagt helt fra meg. Jeg var også flittig bruker av paralgin forte og lignende piller. Jeg var aldri avhengig av verken det eller marihuana, så valgte å slutte helt med begge deler for egen helse. I likhet med at jeg pleide å røyke sigaretter, det har jeg også sluttet med heldigvis.

Jeg er i starten av tjueårene. Jeg trives egentlig ganske godt med livet mye av tiden, men så slår det meg. Kanskje livet egentlig er mye bedre og jeg bare nekter meg selv alt? Samtidig synes jeg virkelig ikke festing er noe gøy, om jeg er på fest føler jeg bare at jeg blir helt deprimert fordi livet føles så meningsløst. Hvordan kan jeg få mer glede av det? 

Anonymkode: 08158...fe0

Syns du er tøff som går imot "normen". Du lever et sunnere og bedre liv enn mange andre; fortsett med det😉 Du går ikke glipp av noe som helst, så lenge du liker livet du selv lever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...