AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Hei, jeg har et irriterende problem.. Jeg vasker badet en gang i uken, og da shines doen med klor. Men det går aldri lange tiden før det samler seg urin oppunder dolokket. Jeg (kvinne) sitter og tisser, og det samme gjør mannen. Kan ikke forstå at når vi tisser så skyter på en måte urinen fremover og griser til dolokket så fælt. I dag er det tirsdag, jeg vasket sist doen på fredag og det er allerede blitt ganske grisete der. Skjønner ikke greien 😶 Er dette vanlig? Anonymkode: e6dd4...654
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Mener du lokket eller setet? Anonymkode: 0c817...8fe 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Har sammenproblem her. Det er ingen løsning på det med mindre dere klarer å tisse mer rett ned og ikke fremover mot skåla sånn at urin spruter opp mot setet. Anonymkode: 2d19f...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Samme problem her. Har gjort det til en vane å tørke over der daglig. Anonymkode: 2c04e...890 1
Nerine_ Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Da bør du vaske over oftere, jeg vasker toalettet daglig.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Samme problem her å. Tror det spruter litt når det treffer toalettskålen. Tror ikke man bestandig tisser i en stråle rett ned, det deler seg litt utover liksom. Men irriterende er det! Anonymkode: 950a1...641
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Det samme skjer her. Jeg bruker Jordan easywipe engangsklut hver/annenhver dag. Tar 2 sek. Da rekker det aldri bli noe særlig udelikat. Trenger bare en klut hver gang.😊 Anonymkode: bb72c...0a7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Det spruter nok en del opp når man spyler ned etterpå, ikke nødvendigvis at det spruter opp når man tisser. Husk alltid å ta ned dolokket før en spyler! Anonymkode: 7325c...766 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Godt det er flere med samme problem.. Kjempeirriterende. Men får begynne å tørke over oftere som nevnt her.. TS Anonymkode: e6dd4...654 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Har hørt av erfarne renholdere at dette kommer fra jenter. Anonymkode: 8e743...fe8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #11 Skrevet 2. januar 2019 Det blir litt bedre hvis damer begynner å sitte litt lenger bak på toalettsetet, da spruter det mindre opp. (Sliter selv med problemet, verst er det der toalettene er litt høye, siden jeg da ikke når i baken med bena..:) Anonymkode: c39c6...e67
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #12 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt bedre hvis damer begynner å sitte litt lenger bak på toalettsetet, da spruter det mindre opp. (Sliter selv med problemet, verst er det der toalettene er litt høye, siden jeg da ikke når i baken med bena..:) Anonymkode: c39c6...e67 Når i baken med bena når du sitter på do? 😂 Ok, skjønte at du mente bakken, men måtte le ved tanken på bena i baken. Anonymkode: 60377...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #13 Skrevet 25. februar 2019 Sliter med det samme her, men her har fargen faktisk satt seg 😖 Selv om jeg vasker doen ganske ofte. Jeg har misfarget urin på grunn av en del inntak av medisiner og vitaminer så sikkert derfor doringen faktisk har blitt misfarget. Finnes det noe som kan ta det eller må vi kjøpe ny? Anonymkode: d6a4a...4b9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #14 Skrevet 25. februar 2019 Hold papir foran tissen når dere sitter å tisser. Altså, hold papiret fra venusberget, og la det henge ned til vannet i skåla. Tisset vil treffe papiret og renne nedover papiret. Slipp når du er ferdig, og trekk opp Anonymkode: 515b1...4a1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #15 Skrevet 25. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med det samme her, men her har fargen faktisk satt seg 😖 Selv om jeg vasker doen ganske ofte. Jeg har misfarget urin på grunn av en del inntak av medisiner og vitaminer så sikkert derfor doringen faktisk har blitt misfarget. Finnes det noe som kan ta det eller må vi kjøpe ny? Anonymkode: d6a4a...4b9 Ta av lokket så det kan ligge flatt i dusjen. Da kan du bløtlegge området med klor for å bleke misfargingen! Anonymkode: 5d6c4...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #16 Skrevet 15. mars 2019 Et guttekollektiv jeg ofte besøkte i mine yngre dager hadde dette problemet. Jeg la først merke til en gul stripe som gikk nedover langs porselenet, fra under dosetet. Da fikk jeg mistanke at snabelen til en av disse guttene ikke tisset ned når han satt, men frem.(grower) Jeg fikk mine mistanker bekreftet når jeg lå et enkelt dopapir under doen. Det ble gult etter at denne gutten var på do. Du kan spørre mannen din om han kan holde tissen nedover når han sitter. Jeg kan ikke skjønne hvordan en jente kan skvette så mye at dosetet blir gult under. Men en gutt derimot som alltid pisser rett fram mot seteglippen. Anonymkode: 86d70...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå