Gå til innhold

Jeg har en slave

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe ikke riktig med folk som påfører andre smerte, og de som mottar smerte. De sliter med mangler ved seg selv og tror de fyller det med å unngå nærhet og kjærlighet og kalle det forhold. Selv psykologer er enig i at det psykologiske aspekt her er stort. 

Anonymkode: d3834...f9c

Ok? Det er interessant og ny info. Hvorfor er det slik, tror du? 

Du kan i samme slengen ta med linker til psykologer som bekrefter det du skriver om psykologiske aspekt. Jeg er sikker på at du har rett altså, jeg vil bare lære mer om det. ;) 

Anonymkode: 52d53...5a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva dere gjør dere i mellom når dere er sammen får være deres greie, men ikke så åpent og tydelig ute blandt andre. Finnes andre måter hvor du kan gi "dominans" uten at andre blir påtvunget deres "dårskap og lek" mitt råd..... les deg opp. 

Anonymkode: 0ccc0...272

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lenge siden de tok BDSM og lignende av listen over psykiske diagnoser. Den burde fremdeles stått der. 

Tja.. 2010 et noen år siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett vennepar som driver på med det samme, helt greit når de er alene, men det er så utrulig åpenbart når de er sammen med venner at vi ærlig talt ler av de bak ryggen deres. Selv har jeg tatt det opp med de at det er utrulig kleint at de involverer oss i sexleken deres ok jeg håper de slutter, eller så er det stor sjanse for at de faller ut av vennegjengen. Det er upassende, og av samme grunn så sitter jeg aldri råkliner med kjæresten foran andre eller barna, handler om respekt.

Anonymkode: 9abf5...9ba

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Det er interessant og ny info. Hvorfor er det slik, tror du? 

Du kan i samme slengen ta med linker til psykologer som bekrefter det du skriver om psykologiske aspekt. Jeg er sikker på at du har rett altså, jeg vil bare lære mer om det. ;)

Alle psykologer jeg har snakket med om dette.

Jeg var selv sub for en mann lenge, samtidig gikk jeg i terapi pga vond oppvekst. Jeg koblet ikke forholdet mitt sammen med terapien, men en dag smallt alt på plass. Når jeg ble tryggere på meg selv, begynte ta ansvar for mitt liv, satte grenser for meg selv og andre rundt meg, elsket meg selv, så var det uaktuelt med sånn behandling som typen min ga meg, og etterhvert så jeg på ham med andre øyne. Han hadde det rett og slett ikke i seg til å vise oppriktig kjærlighet uten den ydmykelsen, kontrollspillet osv. Det gjaldt samtlige våre bdsm venner også, når de møtte meg etter den vekkelsen min, så merket ikke de annet på meg enn at jeg ikke lenger måtte ha deres bekreftelse i form av kontroll over nærhet og høflighet i en samtale, og de nådde rett og slett ikke opp når jeg så dem i øynene.

Så ja, jeg er ferdig med å jage traumer.

Men bare google du, er mye sånt stoff der ute.

• Liker 3
Skrevet

Man påtvinger aldri ens seksualitet andre. Aldri.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, SlemUlv said:

Har du hørt om samtykke? Fra alle involverte...... 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er noe ikke riktig med folk som påfører andre smerte, og de som mottar smerte. De sliter med mangler ved seg selv og tror de fyller det med å unngå nærhet og kjærlighet og kalle det forhold. Selv psykologer er enig i at det psykologiske aspekt her er stort. 

Har noe å ta opp med psykologen min neste time ser jeg. Takk for argumenter, har nemmelig blitt misbrukt av en sadist, ( Og går derfor i terapi) Og det irriterer meg noe jævlig at typen påsto at det er normalt, siden psykologene eller sexologene har friskmeldt sånne folk. Mishandling satt i system og godkjent.

Anonymkode: cc60a...11b

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noe å ta opp med psykologen min neste time ser jeg. Takk for argumenter, har nemmelig blitt misbrukt av en sadist, ( Og går derfor i terapi) Og det irriterer meg noe jævlig at typen påsto at det er normalt, siden psykologene eller sexologene har friskmeldt sånne folk. Mishandling satt i system og godkjent.

BDSM er friskemeldt, men uten samtykke er det ikke lengre BDSM

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt, absolutt ikke. Selv ikke om folk her maser om samtykke, det har ikke noen med saken å gjøre. Sadister er ikke annet enn mennesker med mindre verdighetskomplekser, lav selvtillit og usikre, de liker ikke seg selv, og finner gjerne folk som sliter med grenser og behov i det daglige, sånn at de kan ta ut sadismen sin utpå dem, så kan de kalle det samtykke. Den ene hater nærhet og intinitet og kan kun gi det ved maktmisbruk, og den mottagende part tror den bare fortjener noe godt etter noe vondt. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt, absolutt ikke. Selv ikke om folk her maser om samtykke, det har ikke noen med saken å gjøre. Sadister er ikke annet enn mennesker med mindre verdighetskomplekser, lav selvtillit og usikre, de liker ikke seg selv, og finner gjerne folk som sliter med grenser og behov i det daglige, sånn at de kan ta ut sadismen sin utpå dem, så kan de kalle det samtykke. Den ene hater nærhet og intinitet og kan kun gi det ved maktmisbruk, og den mottagende part tror den bare fortjener noe godt etter noe vondt. 

Så mye feil i en post 😮 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så mye feil i en post 😮 

Deg om det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det. 

Som submissive masochist, ja :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du som kan definere hva slags forhold to mennesker skal ha til hverandre og fortelle hva som er nomalt eller ikke?

• Liker 5
Gjest Elseby13
Skrevet

Bevitner barna denne latterlige livsstilen? 

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Høres mer ut som et ønske enn en realitet dette siden du måtte skrive det ned på et forum for at det skulle føles mer virkelig for deg. 

Anonymkode: 6f43d...40d

Nettopp!

Anonymkode: 7e3e4...8a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2019 den 16.56, AnonymBruker skrev:

I den samme listen sto også homofili. 

Anonymkode: 34a0a...8af

Pedofili står vel fortsatt der. Den viktigste grunnen til at de fleste seksuelle avviksdiagnosene er fjernet fra de autoritative diagnoseregistrene (ICD 11 og DSM 5), er at vi ikke behøver disse diagnosene, sålenge det ikke er er atferden i seg selv men de underliggende mentale forstyrrelsene som er sentralt for å kunne forstå og evt behandle lidelsene/forstyrrelsene. Den patologisk underdanige diagnostiseres altså ikke som masochist, men som medavhengig eller borderline, og den som har sykelig glede av å påføre andre lidelse ikke diagnostises som sadist, men som en med dyssosial eller narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Noen deltar selvsagt i BDSM av ren nysgerrighet eller fordi det er mote, men endringen av diagnosepraksis skyldes ikke at fagfolkene ikke lenger tror at det er en overhyppighet av mentale lidelser og forstyrrelser i slike miljøer.

Anonymkode: 04feb...391

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men endringen av diagnosepraksis skyldes ikke at fagfolkene ikke lenger tror at det er en overhyppighet av mentale lidelser og forstyrrelser i slike miljøer.

All forskning viser at du tar feil. 

Anonymkode: 0564e...b20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle psykologer jeg har snakket med om dette.

Jeg var selv sub for en mann lenge, samtidig gikk jeg i terapi pga vond oppvekst. Jeg koblet ikke forholdet mitt sammen med terapien, men en dag smallt alt på plass. Når jeg ble tryggere på meg selv, begynte ta ansvar for mitt liv, satte grenser for meg selv og andre rundt meg, elsket meg selv, så var det uaktuelt med sånn behandling som typen min ga meg, og etterhvert så jeg på ham med andre øyne. Han hadde det rett og slett ikke i seg til å vise oppriktig kjærlighet uten den ydmykelsen, kontrollspillet osv. Det gjaldt samtlige våre bdsm venner også, når de møtte meg etter den vekkelsen min, så merket ikke de annet på meg enn at jeg ikke lenger måtte ha deres bekreftelse i form av kontroll over nærhet og høflighet i en samtale, og de nådde rett og slett ikke opp når jeg så dem i øynene.

Så ja, jeg er ferdig med å jage traumer.

Men bare google du, er mye sånt stoff der ute.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vondt å høre at du ble manipulert inn i et nedverdigende forhold av en narsissist. Godt å høre at du har kommet ut av det, fått orden på de underliggende vanskene og innsett at du egentlig ikke er submissive. 

For du er neppe submissive av legning. Du hadde psykiske vansker som gjorde at du trodde du ikke fortjente bedre, og ble utnyttet av en narsissist som utga seg for å være dominant. Det var ikke BDSM. Det var utnytting. 

Anonymkode: ad011...6cf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All forskning viser at du tar feil. 

Blant fagfolk er det faktisk høy grad av samstemmighet om det jeg refererer. Men du tilhører åpenbart ikke fagmiljøet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blant fagfolk er det faktisk høy grad av samstemmighet om det jeg refererer. Men du tilhører åpenbart ikke fagmiljøet.

Igjen, all forskning viser at du tar feil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...