Gå til innhold

Jeg har en slave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å vært sammen i 10 år så har vi nå inngått slave/master forhold. Jeg er hennes Master som bestemmer hvilken klær hun skal bruke, gjøre av ting eller lignende. Foreksempel tidlig imorrest var hun ulydig å var borti pikken min uten tillatelse. Da tok jeg henne på fanget i senga å spanket henne til hun ble varm og rød. Etter det strøk jeg henne på håret og betrygget henne. Sa at når jeg vekker henne skulle hun i dusjen, da skulle jeg komme inn på badet så skulle hun få lov til å vaske pikken. Kysset henne på panna og bredde dyna over henne og beordret henne til å sove videre mens jeg står opp med barna.

Nå skal jeg vekke henne snart så hun skal få dusjet kroppen sin og pikken min. 

Igår rensket hun potetene til meg mens vi hadde familie middag. Fylte glasset og tørket meg på munnen med serviett etter å ha spist mens alle så på. Det var veldig tennende, hun er vanligvis en veldig bestemt person. Som belønning fikk hun sitte på fanget mitt mens jeg satt i stolen og strøk henne på hodet. Selv om hun gjør ting for meg får hun trygghet i bytte. Jeg tar fra henne all kontroll, men samtidig får henne til å føle seg trygg og avhengig av meg. 

Funnet vår nye livsstil, Master og slave 24/7

Anonymkode: 34a0a...8af

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt som når kristne forteller deg at de ber for deg. 

Du lurer på om det ikke er ‘bra nok’ for dem å be i seg selv. At de ikke tror på kraften sin utenom, og trenger ytterligere bekreftelse fra eksterne kilder. 

Jeg får litt samme følelsen av dette. 

Hvorfor er det ikke bra nok til å være ‘tingen din’? Som du pusler med på egen hånd? 

Hvorfor er ikke noe bra nok til at det holdes kjeft om?

hvis du sier det er det jo ikke noe stort lenger. da er det bare ord. 

Kan ikke si at ord får meg til å komme. 

Anonymkode: 01a3c...5c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Vera said:

Det høres ut som sunne oppvekstvilkår for barna deres..

Ja, barna skal sikkert være med i dusjen og vaske pikken.  

Anonymkode: cc60a...11b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, barna skal sikkert være med i dusjen og vaske pikken.  

Anonymkode: cc60a...11b

Slave breeding

Anonymkode: 6e042...54c

AnonymBruker
Skrevet

Denne burde vel strengt tatt ligget under "Seksualitet". For det er nok det det er snakk om. Dvs seksuelle fantasier. Nå vil jeg ikke avvise noe, men som erfaren dominant vet jeg av erfaring det blir veldig slitsomt å hele tiden skulle kontrollere og passe på alt partneren skal eller ikke skal. Det kan funke i kortere tid, men etterhvert føles det helt meningsløst. Skal ikke avvise at det funker for ts, men det lukter fantasi lang vei. 

Anonymkode: 52d53...5a1

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som seksualiteten tar litt vel mye plass hos dere. Livet består av mer...

Anonymkode: 49820...d07

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, Vera skrev:

Det høres ut som sunne oppvekstvilkår for barna deres..

Oppvekstkår

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Gent82 skrev:

Oppvekstkår

Jeje.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du er i nærheten av narsissistisk personlighetsforstyrrelse og det er slik du viser kjærlighet, ved å ta fra og straffe, oh så betrygge og skape et traumeband. Jaja, håper du vet at du har tendensene til en mishandler og hun lar deg være det basert på tidligere traumer og opplevelser, men det er ikke kjærlighet.

Anonymkode: d3834...f9c

• Liker 6
Skrevet

Er ikke overrasket over svarene her på kg. Dette er nok et innlegg som hadde blitt tatt bedre i mot på et BDSM-forum ellernoe... 

Man kan ikke forvente at folk skal forstå det her :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Suppetuppe skrev:

Er ikke overrasket over svarene her på kg. Dette er nok et innlegg som hadde blitt tatt bedre i mot på et BDSM-forum ellernoe... 

Man kan ikke forvente at folk skal forstå det her :) 

Er ikke lenge siden de tok BDSM og lignende av listen over psykiske diagnoser. Den burde fremdeles stått der. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lenge siden de tok BDSM og lignende av listen over psykiske diagnoser. Den burde fremdeles stått der. 

I den samme listen sto også homofili. 

Anonymkode: 34a0a...8af

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv, spekulasjoner og brukerangrep

Perelandra, mod.

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

På hvilket grunnlg mener du dette?

AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonymkode: 540b5...73a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som et ønske enn en realitet dette siden du måtte skrive det ned på et forum for at det skulle føles mer virkelig for deg. 

Anonymkode: 6f43d...40d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

På hvilket grunnlg mener du dette?

Det er noe ikke riktig med folk som påfører andre smerte, og de som mottar smerte. De sliter med mangler ved seg selv og tror de fyller det med å unngå nærhet og kjærlighet og kalle det forhold. Selv psykologer er enig i at det psykologiske aspekt her er stort. 

• Liker 3
Skrevet

Har du hørt om samtykke? Fra alle involverte...... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...