Gå til innhold

Hun er kjedelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gift med verdens hyggeligste kone, men hun er blitt utrolig kjedelig når det kommer til romatikk, samliv og sex. 

Jeg syntes ofte det er deilig å ligge inntil/inni hverandre å kose og prate samt slappe av, mens for henne er det et ikke tema stort sett. Jeg behøver ikke konsekvent sex hver gang men litt berøring og kos er hyggelig og ikke minst deilig.

For min del har dette blitt så kjedelig at jeg vurderer hva jeg skal. Livet er for kort til å leke og vente. Skal jeg finne noe annet?

Er det flere som har det slik?

Anonymkode: ca2cb...166

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det annerledes før dere giftet dere?

Anonymkode: 2bb9a...e91

Skrevet

Snakket med henne om dette?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kj27 skrev:

Snakket med henne om dette?

Ja har snakket med henne flere ganger. Det hjelper litt de første dagene, og så er hun tilbake i gammelt spor.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å syt.

Anonymkode: 12689...a52

• Liker 1
Skrevet

Herreminhatt, her har DU et like stort ansvar som henne! Fiks det! Snakk med hverandre, vær romantisk og alt det der. Det er ikke den ene parten som skal ta på seg alt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sillyline skrev:

Herreminhatt, her har DU et like stort ansvar som henne! Fiks det! Snakk med hverandre, vær romantisk og alt det der. Det er ikke den ene parten som skal ta på seg alt.

Her prøver ts å gjøre alt han kan for å få til mere romantikk og sex, men kona er drit kjedelig. Hadde dumpet henne. Et ekteskap uten god sex er så trist som det kan få blitt.

Anonymkode: d071b...1e9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er gift med verdens hyggeligste kone, men hun er blitt utrolig kjedelig når det kommer til romatikk, samliv og sex. 

Jeg syntes ofte det er deilig å ligge inntil/inni hverandre å kose og prate samt slappe av, mens for henne er det et ikke tema stort sett. Jeg behøver ikke konsekvent sex hver gang men litt berøring og kos er hyggelig og ikke minst deilig.

For min del har dette blitt så kjedelig at jeg vurderer hva jeg skal. Livet er for kort til å leke og vente. Skal jeg finne noe annet?

Tror desverre det er liten sjangse for at hun vil endre seg, så du får vurdere om du vil leve med dårlig sex resten av livet eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her prøver ts å gjøre alt han kan for å få til mere romantikk og sex, men kona er drit kjedelig. Hadde dumpet henne. Et ekteskap uten god sex er så trist som det kan få blitt.

Dårlig holdning. Er man gift, har man lovet å holde sammen. Da finner man en løsning på det. Sammen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Slettet da svaret var var kommet på feil innlegg 🙂

Endret av Kapt.Chat
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med det samme, jeg tar intiativ, hun aldri, dersom det blir sex er hun passiv å ligger å venter liksom, har pratet om det, hjelper ikke

Anonymkode: da214...805

AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt henne hvorfor hun er sånn? Hva det er som gjør at hun ikke vil ha nærhet fra deg? 

Anonymkode: 932cb...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det litt på samme måte med min. Vil ikke akkurat si at hun er kjedelig og det gjelder egentlig ikke sex, det fungerer som regel supert, men kos og romantikk har hun lite til overs for. Jeg liker romantiske dater og kos etter sex, for henne er det mindre viktig. Det hender at jeg får respons, men som regel ikke. Har egentlig bare slått meg til ro med at det er sånn, vi har det supert på alle andre måter.

Anonymkode: 08736...24f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Sillyline skrev:

Dårlig holdning. Er man gift, har man lovet å holde sammen. Da finner man en løsning på det. Sammen.

Hvis man har blitt lurt til å tro at hun er en seksuell/romantisk person på forhånd, er det helt forståelig å gjøre det slutt etterpå.

Anonymkode: 4e1e5...503

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har blitt lurt til å tro at hun er en seksuell/romantisk person på forhånd, er det helt forståelig å gjøre det slutt etterpå.

Anonymkode: 4e1e5...503

Altså, man gifter seg ikke med personer man nettopp har møtt. I hvert fall bør man ikke gjøre det. De visste helt sikkert hvordan de var før de giftet seg. Uansett er det begge sitt ansvar å fikse det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er vanskelig å forstå hva som er problemet fordi det er vanskelig å skjønne hva dere har i dag. Hvis du helst vil bo i senga med kona, krever du for mye siden det er drittkjedelig. Hvis hun knapt gidder ha sex med deg og sjeldent rører deg stiller saken seg i et annet lys..

Anonymkode: a0b7e...e9d

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et forhold uten god kommunikasjon er enda tristere 😌

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden har du giftet deg da?

Anonymkode: 3a45a...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...