AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 Er gift med verdens hyggeligste kone, men hun er blitt utrolig kjedelig når det kommer til romatikk, samliv og sex. Jeg syntes ofte det er deilig å ligge inntil/inni hverandre å kose og prate samt slappe av, mens for henne er det et ikke tema stort sett. Jeg behøver ikke konsekvent sex hver gang men litt berøring og kos er hyggelig og ikke minst deilig. For min del har dette blitt så kjedelig at jeg vurderer hva jeg skal. Livet er for kort til å leke og vente. Skal jeg finne noe annet? Er det flere som har det slik? Anonymkode: ca2cb...166
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Var det annerledes før dere giftet dere? Anonymkode: 2bb9a...e91
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Kj27 skrev: Snakket med henne om dette? Ja har snakket med henne flere ganger. Det hjelper litt de første dagene, og så er hun tilbake i gammelt spor. Anonymkode: ca2cb...166
Sillyline Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Herreminhatt, her har DU et like stort ansvar som henne! Fiks det! Snakk med hverandre, vær romantisk og alt det der. Det er ikke den ene parten som skal ta på seg alt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 9 minutter siden, Sillyline skrev: Herreminhatt, her har DU et like stort ansvar som henne! Fiks det! Snakk med hverandre, vær romantisk og alt det der. Det er ikke den ene parten som skal ta på seg alt. Her prøver ts å gjøre alt han kan for å få til mere romantikk og sex, men kona er drit kjedelig. Hadde dumpet henne. Et ekteskap uten god sex er så trist som det kan få blitt. Anonymkode: d071b...1e9 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gift med verdens hyggeligste kone, men hun er blitt utrolig kjedelig når det kommer til romatikk, samliv og sex. Jeg syntes ofte det er deilig å ligge inntil/inni hverandre å kose og prate samt slappe av, mens for henne er det et ikke tema stort sett. Jeg behøver ikke konsekvent sex hver gang men litt berøring og kos er hyggelig og ikke minst deilig. For min del har dette blitt så kjedelig at jeg vurderer hva jeg skal. Livet er for kort til å leke og vente. Skal jeg finne noe annet? Er det flere som har det slik? Anonymkode: ca2cb...166 Tror desverre det er liten sjangse for at hun vil endre seg, så du får vurdere om du vil leve med dårlig sex resten av livet eller ikke. Anonymkode: d071b...1e9 1
Sillyline Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her prøver ts å gjøre alt han kan for å få til mere romantikk og sex, men kona er drit kjedelig. Hadde dumpet henne. Et ekteskap uten god sex er så trist som det kan få blitt. Anonymkode: d071b...1e9 Dårlig holdning. Er man gift, har man lovet å holde sammen. Da finner man en løsning på det. Sammen. 4
Kapt.Chat Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 (endret) Slettet da svaret var var kommet på feil innlegg 🙂 Endret 1. januar 2019 av Kapt.Chat
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er gift med verdens hyggeligste kone, men hun er blitt utrolig kjedelig når det kommer til romatikk, samliv og sex. Jeg syntes ofte det er deilig å ligge inntil/inni hverandre å kose og prate samt slappe av, mens for henne er det et ikke tema stort sett. Jeg behøver ikke konsekvent sex hver gang men litt berøring og kos er hyggelig og ikke minst deilig. For min del har dette blitt så kjedelig at jeg vurderer hva jeg skal. Livet er for kort til å leke og vente. Skal jeg finne noe annet? Er det flere som har det slik? Anonymkode: ca2cb...166 Sliter med det samme, jeg tar intiativ, hun aldri, dersom det blir sex er hun passiv å ligger å venter liksom, har pratet om det, hjelper ikke Anonymkode: da214...805
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Har du spurt henne hvorfor hun er sånn? Hva det er som gjør at hun ikke vil ha nærhet fra deg? Anonymkode: 932cb...533 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Har det litt på samme måte med min. Vil ikke akkurat si at hun er kjedelig og det gjelder egentlig ikke sex, det fungerer som regel supert, men kos og romantikk har hun lite til overs for. Jeg liker romantiske dater og kos etter sex, for henne er det mindre viktig. Det hender at jeg får respons, men som regel ikke. Har egentlig bare slått meg til ro med at det er sånn, vi har det supert på alle andre måter. Anonymkode: 08736...24f 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 3 timer siden, Sillyline skrev: Dårlig holdning. Er man gift, har man lovet å holde sammen. Da finner man en løsning på det. Sammen. Hvis man har blitt lurt til å tro at hun er en seksuell/romantisk person på forhånd, er det helt forståelig å gjøre det slutt etterpå. Anonymkode: 4e1e5...503
Sillyline Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har blitt lurt til å tro at hun er en seksuell/romantisk person på forhånd, er det helt forståelig å gjøre det slutt etterpå. Anonymkode: 4e1e5...503 Altså, man gifter seg ikke med personer man nettopp har møtt. I hvert fall bør man ikke gjøre det. De visste helt sikkert hvordan de var før de giftet seg. Uansett er det begge sitt ansvar å fikse det. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 Syns det er vanskelig å forstå hva som er problemet fordi det er vanskelig å skjønne hva dere har i dag. Hvis du helst vil bo i senga med kona, krever du for mye siden det er drittkjedelig. Hvis hun knapt gidder ha sex med deg og sjeldent rører deg stiller saken seg i et annet lys.. Anonymkode: a0b7e...e9d 1
Gjest Peanut Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her prøver ts å gjøre alt han kan for å få til mere romantikk og sex, men kona er drit kjedelig. Hadde dumpet henne. Et ekteskap uten god sex er så trist som det kan få blitt. Anonymkode: d071b...1e9 Et forhold uten god kommunikasjon er enda tristere 😌
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #18 Skrevet 1. januar 2019 Hvorfor i all verden har du giftet deg da? Anonymkode: 3a45a...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå