Gjest Nefertiti Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Fant denne artikkelen og ble litt nysgjerrig. http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5954 Noen som har prøvd dette produktet for hårfjerning? Erfaringer?
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Nei, men hørtes lurt ut, fikk lyst å prøve
knøtte Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Har verken hørt om det før eller prøvd det.. men hvis det virker som de sier, så skal det prøves ut!
Gjest lilletroll Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Har verken hørt om det før eller prøvd det.. men hvis det virker som de sier' date=' så skal det prøves ut![/quote'] Samme her
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Blir det ikke det samme som om man bruker sandpapir da?
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Nectar selger slike...men jeg synes ikke det fungerte i det hele tatt. Kan være at jeg ikke skrubbet lenge nok, men vil jo gjerne beholde huden på leggene også...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Jeg kjøpte en pakke sånne sist jeg var i london. Fant ut at det hørtes så utrolig ut at det ikke kunne være sant. Var en pakke med 5 papir som ikke kostet allverden. Sjokket var stort da det faktisk virket! Brukte det noen ganger, men så ble de liggende. Det tar litt tid å bli ferdig. Det er raskere å høvle eller vokse leggene. Hårene som kom etterpå var ganske myke, så det var greit (og fikk sikkert fjernet masse dø hus også). Men som sagt, det tok for lang tid for meg og ble alt for mye pussestøv på badet.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Prøvde det da jeg var i London for noen år siden. Det er veldig fint sandpapir, rett og slett. Funka fint det, men jeg fikk jo stubber dagen etter, da. Og de var det bare å drite i å ta med dette sandpapiret, for da var huden allerede ganske "nedpussa", for å si det sånn. Venninna mi, som også prøvde det, fikk kjempeutslett og klarte omtrent ikke å gå med bukse på en uke etterpå. Mulig hun pussa for hardt... men i hvert fall så gidder jeg ikke å kjøpe det en gang til. Det er som sagt veldig fint sandpapir, så du kan like gjerne gå på Byggmakker og kjøpe der.
Gjest Gitte Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Gitte ' date='hvor har du bestilt?[/quote'] jeg bestilte her: http://www.mamut.com/velvettouch
Gjest Gitte Skrevet 5. april 2005 #12 Skrevet 5. april 2005 har nå fått og prøvd, det funker merkelig nok, men er tidkrevende... bestilte i går, og kom i posten i dag, kan ikke klage på dårlig service ihvertfall
Gjest Hel Skrevet 6. april 2005 #13 Skrevet 6. april 2005 Jeg har prøvd det for noen år siden og jeg synes ikke det funka i det hele tatt. Fikk glatt hud men håret bare la seg flatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå