Gå til innhold

Noen flere som sitter alene på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😭(Har bikkje riktignok, så jeg måtte ha gjort dette uansett. Men var ingen som inviterte meg til noe, så jeg hadde vært alene hvis jeg ikke hadde hatt bikkja også!!! 😢

Feels bad

Anonymkode: d94cb...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, meg og kattene. 

Du kan jo stikke innom her:

:) 

Skrevet

domo arigato. Burde vel nesten skjønt at det ikke bare var meg, og at tråden allerede var opprettet :P

Skrevet

Nyter nyttårsaften alene for første gang på 10 år. Selv om mini er syk og mannen er sur 😂😂 koser meg med katta og Max på tv. Snart skal jeg spise hjemmelaget panncotta og sjokoladekake 👌🏼🙏🏽🎂

Anonymkode: 581a7...d30

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nyter nyttårsaften alene for første gang på 10 år. Selv om mini er syk og mannen er sur 😂😂 koser meg med katta og Max på tv. Snart skal jeg spise hjemmelaget panncotta og sjokoladekake 👌🏼🙏🏽🎂

👍koser meg med potetgull 

Anonymkode: cf0d2...081

Skrevet

Ja, sitter her med hunden min. 😊

Skrevet

Ser på investigation Discovery 

Skrevet

Anonymkode: 6e2b9...c9f

Skrevet

Så da er det 3 tråder nå? Vi må jo enes om en :P

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

domo arigato. Burde vel nesten skjønt at det ikke bare var meg, og at tråden allerede var opprettet :P

Det gjør ingenting. :)

Jeg er også alene (frivillig) og det er egentlig ganske deilig. Det har vært mye familiesammenkomster siden før jul så jeg koser meg og slapper skikkelig av. Er noen år siden det var viktig med fest på nyttårsaften. Begynner å bli gammel. :rolleyes:

Anonymkode: 51817...c66

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter alene. Skal på jobb i morgen tidlig.

Anonymkode: 0ee64...e62

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på investigation Discovery 

Jeg også :) 

Har valgt å være hjemme alene. 

Anonymkode: 94b63...8a8

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kawaii?

Anonymkode: e730d...981

Skrevet

Sitter alene uten katt eller bikkje, men har Netflix og en hel boks med vaniljeis  ^^

Anonymkode: e730d...981

Skrevet

Jepp.  Men det er frivillig.  Det er helt greit men er driiiiiiitlei rakettene som har holdt på nå i 4-5 timer!!!

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 6e2b9...c9f

Disse trådene burde vel være sammen? 

Skrevet
10 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jepp.  Men det er frivillig.  Det er helt greit men er driiiiiiitlei rakettene som har holdt på nå i 4-5 timer!!!

Kun 4-5 timer hæ? Her har de skutt opp raketter siden torsdagen. Og de pleier å sende opp raketter på 1. og 2. nyttårsdag også. 

Skrevet

Hvorfor er det ikke modder på jobb idag?

Skrevet

Nå er bråket snart over.  Skal snart steke en haug med kjøttkaker,  folk til middag imorgen. :nigo:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😭(Har bikkje riktignok, så jeg måtte ha gjort dette uansett. Men var ingen som inviterte meg til noe, så jeg hadde vært alene hvis jeg ikke hadde hatt bikkja også!!! 😢

Feels bad

bor du der ingen kunne nokon kunne bu? hvis du må klargjøre hesten for å komme til nabo grenda, klart det blir vel mye å klargjøre.....

Anonymkode: 67ba3...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...