Gå til innhold

Bryllupsreisen...

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg lurte på, hvis vi reiser islutten av april, begynnelsen av mai, hvor er det varmt? Da mener jeg, å kunne ligge på stranda... Evt kan vi ta det senere,, men hadde vert herlig å tatt det rett etter bryllupet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thailand, thailand og thailand!!! Var der nå, og vi hadde det helt fantastisk!! Kulturen der nede er helt utrolig! Ikke likt noe annet sydensted jeg har vært! Vi var på østsiden, et sted som heter Hua Hin, og jeg syns det var kjempefint der... Har hørt det er finere i Phuket og nedi der, men der har jeg ikke vært, og er jo ikke alle som tør å reise dit nå da...

Gjest gjesta
Skrevet
Thailand' date=' thailand og thailand!!! Var der nå, og vi hadde det helt fantastisk!! Kulturen der nede er helt utrolig! Ikke likt noe annet sydensted jeg har vært! Vi var på østsiden, et sted som heter Hua Hin, og jeg syns det var kjempefint der... Har hørt det er finere i Phuket og nedi der, men der har jeg ikke vært, og er jo ikke alle som tør å reise dit nå da...[/quote']

Ja, har vært i Thailand, Koh Samui.. herli plass.. Ja, kanskje det, men er litt redd for Tsunami.. selv om det nok ikke er så stor fare for det lenger, satte det støkken i meg..

Men er ikke mange av stedene ødelagt nå?

Skrevet

Vi reiser til Hellas (santorini) den 14. mai...gleder oss, har hørt så mye fint om den plassen. noe som har vært der?

Gjest gjesta
Skrevet
Vi reiser til Hellas (santorini) den 14. mai...gleder oss' date=' har hørt så mye fint om den plassen. noe som har vært der?[/quote']

Ei venninne har vært der, hun sa det var en av de flotteste greske øyene. Har lest og sett bilder, er nok perfekt ;)

Men er det ikke kaldt i mai?

Jeg vil reise i april/mai, men trodde det ikke var så varmt da..?

Gjest Betty Boop
Skrevet
Vi reiser til Hellas (santorini) den 14. mai...gleder oss' date=' har hørt så mye fint om den plassen. noe som har vært der?[/quote']

Jeg var der for 4 år siden - det var fint, stort nok til at man ikke blir så fort lei, men litt sånn meny-på-svensk type sted...

Skrevet

På østkysten er ikke det noe farlig!! Den ligger så beskytta til at det omtrent er umulig for noe tsunami å komme til der!!

Skrevet

det er nok varmt på den tia, men kanskje ikke på det varmeste. tror mai er en veldig flott mnd å reise til syden på. var i gran canaria for ca.3 år siden, da reiste vi januar, og der var der ivertfall ganske varmt da. tror ikke du skal bekymre deg for at det er kaldt. :)

Skrevet

gran canaria og hellas er to vidt forskjellige steder.. canariøyene er utenfor afrika, mens hellas er i europa, vet ikke helt hvor varmt det er i hellas på den tiden, men det står som regel på sidene til reiseselskapene...

Skrevet

ja sant det. men det er vel ikke akkuratt kaldt da vel? fint blir det jo uansett.. :)

Skrevet

Nå sitter jeg med katalogen foran meg, og her står det:

i mai ligger dag temperaturen på 24, natt 16 og vann temperatur 19

Gjest gjesta
Skrevet
Nå sitter jeg med katalogen foran meg, og her står det:

i mai ligger dag temperaturen på 21, natt 11 og vann temperatur 26

Det høres jo bra ut ;)

Skrevet

måtte endre på innlegget jeg skrev. leste litt feil fra katalogen.. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
måtte endre på innlegget jeg skrev. leste litt feil fra katalogen.. :wink:

even better! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...