Ariana807 Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Eksisterer en slik tråd allerede? Uansett, har folk lyst å dele erfaringer? Gode leketøy, dårlige? Generell snakk om leketøy 😄 Jeg kjøpte adventkalenderen til nytelse i år, og ... meh. Skuffa. For noe de sier har verdi 6000kr ... hadde aldri betalt det for den. Noe gikk faktisk rett i søpla! Masasjeolje med lukt av kanel 😵😵 lukta lukta før jeg hadde åpnet pakken 😵 La akkurat inn en bestilling for en etterjulagave til meg selv. Et leketøy i glass. Synes det er litt fasinerende, og har lyst til å prøve Det store spørsmålet jeg har mens jeg skriver dette, er set sex leketøy, eller sexleketøy 😂😂 (jupp rettskrivingen min er ikke blitt bedre).
Playful Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Sexleketøy. 😉 Men det var vel ikke bare det du lurte på. Hihi. Jeg MÅ ha en womanizer/satisfyer. Viktigste i skuffen min. Hihi. Ellers vil jeg gjerne ha en vibrator til G-pungt, gjerne en dobbel med klitoris-stimulering også. Og vibrator av egg-form til utvendig bruk. En dildo er også kjekt å ha. Og en par-vibrator. Og en frekk en med fjernkontroll man går med inni mens mannen har fjernkontrollen. Og glidemiddel. Det er egentlig bare det som blir brukt her i huset. 😊 1
Ariana807 Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2019 21 minutter siden, Playful skrev: Sexleketøy. 😉 Men det var vel ikke bare det du lurte på. Hihi. Jeg MÅ ha en womanizer/satisfyer. Viktigste i skuffen min. Hihi. Ellers vil jeg gjerne ha en vibrator til G-pungt, gjerne en dobbel med klitoris-stimulering også. Og vibrator av egg-form til utvendig bruk. En dildo er også kjekt å ha. Og en par-vibrator. Og en frekk en med fjernkontroll man går med inni mens mannen har fjernkontrollen. Og glidemiddel. Det er egentlig bare det som blir brukt her i huset. 😊 Har selv en womanizer men har ikke helt fått den til enda. Får meg nesten i mål veldig fort! Men så... ikke lengre 😅
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Satisfyer og en god rabbitvibrator er gjengangerene som stadigvekk får kjørt seg her 😅😍🙈 Anonymkode: 8340e...8ee
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Rabbit kombinert g spot vibrator med 12 rytmer og styrker er min favoritt , også en dildo man kan pumpe opp så dager jeg vil bli ekstra fyllt og tent bare pumper jeg den enda feitere 😍 Med partner liker jeg å bruke penisring med vibrasjon i blant men ikke for ofte og er også glad i tau og pisker jeg da Anonymkode: 6919c...cfe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 Har lyst på en magic wand. Hadde en før og det var fantastisk. Eneste er at de er litt store og klumpete til å bruke med partner. Jeg trenger kraftig vibrasjon for å komme i mål, noen som har forslag på en kraftig vibrator som er mulig å kombinere med penetrasjon/partner? Anonymkode: 049cd...9a1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Satisfyer og en god rabbitvibrator er gjengangerene som stadigvekk får kjørt seg her 😅😍🙈 Anonymkode: 8340e...8ee Dama mi har tatt knekken på to rabbitvibratorer i løpet av 2018. Er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal kjøpe som tåler mye og røff behandling.😂 Hun er tydeligvis veldig kåt og er alltid våt og klar. Kanskje jeg skal kjøpe noe man plugger inn i stikkontakten (230v)😅 Anonymkode: a8968...03f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Rabbit kombinert g spot vibrator med 12 rytmer og styrker er min favoritt , også en dildo man kan pumpe opp så dager jeg vil bli ekstra fyllt og tent bare pumper jeg den enda feitere 😍 Med partner liker jeg å bruke penisring med vibrasjon i blant men ikke for ofte og er også glad i tau og pisker jeg da Anonymkode: 6919c...cfe Pumpe opp dildo liker også dama mi. Ofte etter noen orgasme vil hun jeg skal ta den inni henne og pumpe den opp mens hun ligger på rygg å bare nyter. Anonymkode: a8968...03f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Noen med erfaringer fra produkter fra wish/ ebay etc ? Anonymkode: 64886...fe8
frksølekopp Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lyst på en magic wand. Hadde en før og det var fantastisk. Eneste er at de er litt store og klumpete til å bruke med partner. Jeg trenger kraftig vibrasjon for å komme i mål, noen som har forslag på en kraftig vibrator som er mulig å kombinere med penetrasjon/partner? Anonymkode: 049cd...9a1 Har du sett på we-vibe tango? Den er liten men ganske kraftig for størrelsen. Eller så finnes det Wands som er mindre og kraftige som Magic Wand.
Ariana807 Skrevet 4. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2019 En ting nytelse skal ha, de er ikke de flinkeste på adventskalendere men gud om de har rask levering! Fikk leketøyet dagen etter bestilling. Jeg tror faktisk jeg har funnet meg en ny favoritt, glass, hvem hadde trodd det den er tynn, liten og perfekt! Og siden størrelse på penis er en evig diskusjon fant jeg ut at jeg faktisk skulle måle opp det jeg faktisk «bruker» av staven har aldri falt meg inn før denne siste uka, for mange penistråder som er aktive akkurat nå. Ca 10cm benyttet innvendig (men hele greia er inkl. håndtaket er 18cm), 8cm omkrets på skaftet, og 10cm omkrets på hodet. For dem som er interessert i selve leketøyet: https://www.nytelse.no/glassdildo/fifty-shades-of-grey-drive-me-crazy-glass-dildo/kvinner/ Så størrelse er ikke alt 2
Gjest Paramount Skrevet 5. januar 2019 #13 Skrevet 5. januar 2019 11 timer siden, Ariana807 skrev: En ting nytelse skal ha, de er ikke de flinkeste på adventskalendere men gud om de har rask levering! Fikk leketøyet dagen etter bestilling. Jeg tror faktisk jeg har funnet meg en ny favoritt, glass, hvem hadde trodd det den er tynn, liten og perfekt! Og siden størrelse på penis er en evig diskusjon fant jeg ut at jeg faktisk skulle måle opp det jeg faktisk «bruker» av staven har aldri falt meg inn før denne siste uka, for mange penistråder som er aktive akkurat nå. Ca 10cm benyttet innvendig (men hele greia er inkl. håndtaket er 18cm), 8cm omkrets på skaftet, og 10cm omkrets på hodet. For dem som er interessert i selve leketøyet: https://www.nytelse.no/glassdildo/fifty-shades-of-grey-drive-me-crazy-glass-dildo/kvinner/ Så størrelse er ikke alt Enig, glassdildo er mye finere. Dildoer i myke materialer, som er tro kopi av utstyret til en mann, ser egentlig ganske tåpelig og nærmest desperate ut. I tillegg mye vanskeligere å holde rene. Ligger de i skuffen samler de støvdotter og hår, lite delikat. Misfarget kan de også bli. Glass vil alltid holde seg like bra, og finnes i mange elegante varianter.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #14 Skrevet 5. januar 2019 Jeg tror jeg og kjæresten min har alt jeg. I går prøvde vi strap-on for første gang, noe kjæresten min digga. Og jeg digga det fordi jeg så hvor godt det var for han. Ellers liker jeg penisring med en liten klitorisvibrator på, tau, buttplug og gagball. Anonymkode: d06b3...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #15 Skrevet 5. januar 2019 Jeg elsker ‘min’ Womanizer Jeg sier ‘min’ fordi den ligger hos kjæresten min, og jeg får bare lov til å bruke den når jeg er hos ham Men jeg ønsker meg en klitorisstimulator med fjernkontroll Finnes de uten noen del til innvendig? Blir bare nummen av det, men vet ikke om det finnes til bare klitorisstimulering... noen som vet? Og hvor godt sitter evt en sånn?? Er jo avhengig av at den sitter godt inntil... Trenger gode råd og tips fra noen som vet og faktisk har prøvd! Anyone? Anonymkode: c7448...13b
Playful Skrevet 5. januar 2019 #16 Skrevet 5. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker ‘min’ Womanizer Jeg sier ‘min’ fordi den ligger hos kjæresten min, og jeg får bare lov til å bruke den når jeg er hos ham Men jeg ønsker meg en klitorisstimulator med fjernkontroll Finnes de uten noen del til innvendig? Blir bare nummen av det, men vet ikke om det finnes til bare klitorisstimulering... noen som vet? Og hvor godt sitter evt en sånn?? Er jo avhengig av at den sitter godt inntil... Trenger gode råd og tips fra noen som vet og faktisk har prøvd! Anyone? Anonymkode: c7448...13b Eneste alternativet da er vel slike truser. Ellers må nesten en del inn for å holde den på plass. Om den skal være helt håndsfri altså
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #17 Skrevet 5. januar 2019 Jeg fikk nettopp Swan wand magic wand i posten. Mye større enn jeg trodde, liten og nett ifg linken under. Hadde ikke lest meg godt nok opp men stolte på testen. Og den bråker som en Hilti borremaskin, selv om den skulle være ganske stille.. https://www.kk.no/samliv/vibrator-test---den-lille-saken-kan-vibrere-veldig-heftig-69764894 Anonymkode: ca815...fdb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #18 Skrevet 5. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk nettopp Swan wand magic wand i posten. Mye større enn jeg trodde, liten og nett ifg linken under. Hadde ikke lest meg godt nok opp men stolte på testen. Og den bråker som en Hilti borremaskin, selv om den skulle være ganske stille.. https://www.kk.no/samliv/vibrator-test---den-lille-saken-kan-vibrere-veldig-heftig-69764894 Anonymkode: ca815...fdb Ta kontakt med de du kjøpte den av, for det kan være reklanasjon dersom den bråker myeee Anonymkode: 64761...868 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #19 Skrevet 5. januar 2019 Vi bruker vibrator, buttplugg, gagball, håndjern, tau, pisk. Det jeg kommer på i farten. Kjæresten min liker å bruke det på meg, men ikke motsatt. Han vil rett og slett ikke. Han liker å dominere. Og det er helt greit for meg Anonymkode: a9575...f87
Ariana807 Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #20 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker ‘min’ Womanizer Jeg sier ‘min’ fordi den ligger hos kjæresten min, og jeg får bare lov til å bruke den når jeg er hos ham Men jeg ønsker meg en klitorisstimulator med fjernkontroll Finnes de uten noen del til innvendig? Blir bare nummen av det, men vet ikke om det finnes til bare klitorisstimulering... noen som vet? Og hvor godt sitter evt en sånn?? Er jo avhengig av at den sitter godt inntil... Trenger gode råd og tips fra noen som vet og faktisk har prøvd! Anyone? Anonymkode: c7448...13b Det finnes en helt håndløs kun til klitoris, har ikke prøvd selv, men interessant liten sak: https://www.nytelse.no/klitorisvibrator/dame-eva-ii-klitorisvibrator/kvinner/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå