Gå til innhold

Nyttårshjelp til hunden, katten, hesten...

Anbefalte innlegg

Gjest Julekjedsomhet
Skrevet

Har dere tips til hva man kan gjøre for stressede dyr ikveld? Post dem her.

Avslappende musikk: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde hest så dekket vi ihvertfall til vinduene og hadde på radio om natten ,hjalp ihvertfall en del .

Gjest Julekjedsomhet
Skrevet

Jeg hadde hest da jeg var yngre, jeg fikk henne som føll. Jeg tok henne ut på hennes første nyttårsaften og gikk en tur i hagen, hun ble aldri skremt og tålte fyrverkeri godt etter dette. Da hun selv fikk føll så stod de ute og snødde ned på nyttårsaften :) Dessverre ikke alle hester som har det sånn :( 

Skrevet

Har på TV/radio på litt høyere og oppfører oss normalt. Hunden får god mat, vann og snacks. Hun får gjemme seg der hun vil. 

Anonymkode: 24c1d...e17

Gjest Julekjedsomhet
Skrevet

Berikelseseske for hund. Noe å holde på med for hunder som ikke er altfor redde: 

Gjest Julekjedsomhet
Skrevet

Noe mer å holde på med: 

Skrevet

Katten ligger inni en sovepose i boden👍🏻😂 Fungerer visst fint det 

Anonymkode: 5d736...246

Skrevet

Hos hestene mine har jeg på radio og lys, ingen av de bryr seg nevneverdig om rakettene. Katten gjemmer seg når den hører rakettene, og kommer frem når de er ferdig. Gjemmer seg ofte i klesrommet og der er det ikke vinduer så han har det greit der. 

Skrevet

Har forresten hørt fra flere med nervøse hester at de lar de står ute, de roer seg visst mer når de ser hva som skjer. Men ville hatt en idiotsikker luftegård hvis det skal prøves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...