Gå til innhold

Butikkmedarbeider får PK-anfall og begynner å skrike

Anbefalte innlegg

Gjest Tassen10
Skrevet

En mann iført Trump tskjorte og MAGA-caps prøver å handle i en butikk, men blir nektet pga klærne. Det ender med en forferdelig skriking fra butikkmedarbeideren (de som har hørt en gris som føres til slakteriet vil kjenne igjen lyden).

Hva er det med slike anti-Trumpere? Mangler de oppdragelse? De oppfører seg som små barn som ikke får viljen sin.

Anbefaler å skru ned lyden pga skrikingen.

https://youtu.be/VlKYC1UWuiw

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Uansett religion og oppfatning av enkelte mennesker kan man ikke oppføre seg slik når man er på jobb. 

Skrevet

En del mangler nok oppdraggelse og en del andre har mentale problemer. Han i videoen virker som medlem av den siste gruppen. Men hadde jeg vært eieren av butikken, ville jeg skammet meg for manlende opplæring av personalet. For det kan godt være nemlig manglende opplæring i kundebehandling. Alternativt sparket ham på flekken hvis opplæringen er fullført.

Skrevet (endret)

Kan ikke si det er uvanlig. Jeg har sett så mange klipp fra Amerikansk Campus, hvor de som hater Trump, hater republikanere, hater alt som ikke er enige med de, så er dette vanlig.

Og i de kretsene hvor dette er vanlig, så går de sammen om å presse universitetet til å avlyse en debatt med en republikansk taler, eller noe lignende som de ikke tillater skal få taletid. De får det som de vil, og det gjør de overbeviste om at de har rett.

Det er det no-platforming betyr.

Og sånn oppførsel som det i videoen, gir han masse skulderklapp og positiv oppmerksomhet innen hans gruppe. Jeg ser akkurat det samme i Pussyhat-demonstrasjoner, demonstrasjoner mot innsettingen av en høyesterettsdommer, over alt hvor slike samles i grupper. Hysterisk skriking.

Han oppfører seg dermed akkurat sum han er vant med. Jeg tror ikke han er psykisk syk.

Endret av ops2
  • Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Her er også en som man nesten kunne tro var ansatt for å gi Trump fire nye år.

»I’m gonna ask you for the fifth time to stop calling me a man, for quite clearly I’m not!”

Skal vel litt mer enn et par rosa sko og rosa håndveske til for å være en kvinne. Det er hvert fall ikke særlig kvinnelig å be noen «bli med uttafor!».

https://youtu.be/JdnBV-S-RXk

Skrevet

Det må nærmest være to typer menneskehjerner. 2 typer som ligner, men som har små forskjeller. Den ene typen hjerne, danner grunnlaget som skal til, for at typen kommunist\venstreside mentalitet kommer frem. Den andre typen hjerne, danner grunnlaget for at en mer høyrevridd mentalitet kommer frem.

Når en tenker på de problemene en har i samfunnet, grunnet bla. innvandring, og de konsekvensene som følger disse problemstillingene, så ser en at uansett hvilke advarsler den andre typen hjernementalitet kommer med, når det kommer til konsekvensene av innvandring, så blir dette avfeiet og ikke tatt alvorlig, men heller møtt med anklager om rasisme og hat.

Når en med en hjerne av typen kommunistmentalitet, ikke vil forstå eller inrette seg etter de faktiske konsekvenser av problemstillingene vi har i samfunnet, men heller gjør motsatt av hva som burde gjøres for å løse disse, så forteller dette meg at hjernen av typen kommunistmentalitet, mangler evner til å tenke konsekvens og manglende evne til fremtidsrettet tenkning. Vi får da sammfunnsutfordinger som bygger seg oppå hverandre, og som kommunistmentaliteten ikke hverken har evne til, eller vilje til å løse.

Jeg har hele tiden sagt at personer med kommunistmentalitet, har en manglende evne til også å ta til seg kritikk, å havne på andreplass, å tape, eller havne i en posisjon hvor dem ikke yter kontroll. Dette er veldig åpenbart når vi ser hvordan Trump har blitt behandlet av media i disse årene, og hvor dem prøver få Trump til å avtre sin stilling, som han faktisk ble stemt inn i, demokratisk, noe som venstresiden ser ut til å selektivt glemme.

At personer oppfører seg slik dem gjør, har med hvordan hjernen fungerer og hvordan den har blitt "programmert". Etter min mening, så har ikke kommunister noen fornuft i det hele tatt, selv om dem prøver å fremstå som gode mennesker og smarte. Fornuften, mener jeg, sitter ved den andre typen menneskehjerne, som har evne til å tenke konsekvenser. Problemet er at dem med fornuft, og som advarer mot konsekvenser, blir angrepet både fysisk og intellektuelt, fordi kommunisthjernen ikke liker budskapet dem kommer med. Det er også derfor vi får problemer med integrering og slikt, fordi venstresiden vil ikke høre på fornuft.

Jeg har selv erfart at kommunister ikke liker å tape. Jeg hadde en venn, som ikke likte å tape. Når vi spilte dataspill mot hverandre, og han tapte, så skulle vi ha omkamp hele tiden, helt til han vant. Hvis jeg vant 9 av 10 ganger, så skulle vi spille om igjen. Hvis han da vant 1 av 10 ganger, så var han best, og da ble det ingen omkamp, bare fordi han sier det, og at han da var best. Denne familien var kommunister, og en var politiker i SV og er det fortsatt. Jeg sluttet å være venn med han, da han stakk meg i låret med en skarp gjenstand.

Kommunister er ute etter kontroll, og dem vil at alle skal tenke som dem og gjøre som dem. Dem oppfører seg som i trassalderen hvis dem ikke får viljen sin, og angriper både fysisk og psykisk dem som står mot. Det er en mental krig, en global krig. Fornuft mot ufornuft.

Hvis en har en hjernetype hvor fornuften styrer, så er en bedre skodd til å takle problemene vi har, eller til å unngå problemene før dem oppstår. Jeg forstår godt hvorfor land deles opp, slik som Nord og Sør-Korea. Kanskje hadde dette vært best, så kan kommunister styre på sin måte, og vi andre på vår måte, adskilt.

Men uansett, slike butikkmedarbeidere tar sin personlige tro inn i ett yrke, og lar denne mentaliteten overstyre hva som er korrekt kundebehandling. Butikkmedarbeideren er da ikke nøytral, og burde fjernes. Media har også en lekse å lære her, da dem heller ikke er nøytal, og harsjellerer med folk dem ikke liker. Slik skal det ikke være. Det utstråler dårlig presseskikk. Hadde denne Trump-supporteren vært en muslim i en hijab, og butikkmedarbeideren hadde skreket ut til henne, så hadde hun blitt fjernet fra sin stilling, og media hadde vært 100% på, i flere dager. Men i disse dager, så er det politisk korrekt å hate Trump og hans supportere, siden dem er "rasister", "nazister", høyreekstreme" o.l.

Media er med på å skape hat og fiendebilder, og dem oppfører seg mot demokratiet og frie meninger. En skulle da tro at media var opptatt av å la folk snakke, og respektere dette, og ikke tråkke ned dem med et politisk syn som dem ikke er enig med.

På lik linje med religion, så har en uansett person, en tro på den politikeren og den presidenten dem har stemt på. Da må da også det gå ann, at dette valget av "Messias" respekteres, fra motsatt side også. At en tror på politikken en president fører, og liker presidenten, så betyr dette ikke at opposisjonen og dem som ikke har stemt på han, har noen spesiell rett til å fortelle, eller diskriminere en person, bare fordi en støtter en president, som er motsatt av hva en selv tror på. Det er da dette som demokratiet står på, hvor folket bestemmer hvem som skal styer landet. Å respektere andres valg, er hva demokratiet bygger på. En respekt som kommunister mangler, utifra hvordan dem oppfører seg.

• Liker 1
Gjest Julekjedsomhet
Skrevet

Syns han som filmer er ubehagelig også, vi vet ikke om alt han har gjort er å gå med den genseren i butikken. Og hele kanalen hans er våpen, våpen, våpen. Men må si butikkpersonalet tar kaka.

AnonymBruker
Skrevet

Om ikke folk står imot urett så vil jo alt gå til helvete. Syns det er bra han protesterer mot Trump tilhengern.  Han har jo helt rett, rasister bør ikke være velkomne i det hele tatt og selv om man benekter at man er rasist støtter man en politisk retning som fordømmer fargede, og kvinner. Så det er jo dobbelt opp med drittsekk holdninger alle som stemmer Trump. At noen i det hele tatt kan støtte en som syntes voldtekt er greit er ufattelig, da er de komplette idioter og må skrikes til for å bankes litt vett inn i skallen på. 

Anonymkode: 7d7bd...d59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært de mest desperate som klikker. 

Hun sier nærmest: se på meg. Jeg tar ansvar. Følg meg som et eksempel. 

Jeg hater desperate mennesker. De bare ødelegger. Desperasjon i øyne er så turn off. 

Men jeg har aldri opplevd noen som mestrer å snu om desperasjon til noe positivt. 

Så denne desperasjonen denne ansatte utfører er kun desperasjon og frykt. Hva hun tenker er positivt med det er usikkert. 

Men når jeg møter det lurer jeg på hva det konstruktive er, utenom å ha en unnskyldning til å få ut driten sin på noe ‘lovlig’. Ekle følelser trenger en kanal. Man bare venter på en mulighet til å benytte seg av kanalen på en måte som slår minst tilbake. 

Jeg synes dette er pinlig.

Anonymkode: 88d61...e35

Skrevet (endret)
5 timer siden, TrekStar skrev:

Det må nærmest være to typer menneskehjerner. 2 typer som ligner, men som har små forskjeller.

Media er med på å skape hat og fiendebilder, og dem oppfører seg mot demokratiet og frie meninger. En skulle da tro at media var opptatt av å la folk snakke, og respektere dette, og ikke tråkke ned dem med et politisk syn som dem ikke er enig med.

Den hjerneteorien din var egentlig litt rassistisk visavis den kommunistiske rase.

Det om media som du skriver er imidlertid veldig venstrevridd, og dette avsnittet står plassert godt ut til venstre for Rødt.

Det virker som om din hjerne er en ganske balansert mix.

Det finnes forresten minst to venstresider, og mye i mellom. Den ene venstresiden kjemper for makt, mens den motsatte venstresiden kjemper for frihet og ytringsfrihet.

Jeg synes den høyre-venstre greia begynner å gå ut på dato, og ser at prinsippefaste venstrevridde står sammen med knallblå fra Alliansen i kampen for ytringsfrihet mot propaganda og styrt presse.

Lysglimt fra Alliansen koste seg når han leste om hesteskoteorien etter at han og Godal hadde blitt fotografert sammen med to av de mest kunnskapsrike og prinsippfaste venstrevridde her til lands (Brendberg og Andresen). Hesteskoteorien går ut på at ytterkantene svinger inn mot hverandre som i en hestesko.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...