Anglofil Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 I helgen var jeg på hyttetur og en fyr hadde med seg pcen sin med 80 episoder av nettopp denne serien.. Jeg ble veldig hekta, og husker at den gikk på tv før, men fulgte aldri med da - dumme meg . Noen som vet om serien går enda(på tv2 var det vel) eller kommer igjen? Mvh Yvonne
Gjest Seleena Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Pizzagjengen har gått i to-tre veker i stadenfo. Veldig skuffa
Anglofil Skrevet 3. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2005 Vel, jeg holder på å laste ned hele sesong 1, får vel kanskje kjøpe serien på nettet da.. *Sukk* Mvh Yvonne
Loolaa Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Hvis du har svensk TV 4, går den der. Hverdager ca kl 17
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 I helgen var jeg på hyttetur og en fyr hadde med seg pcen sin med 80 episoder av nettopp denne serien.. Jeg ble veldig hekta, og husker at den gikk på tv før, men fulgte aldri med da - dumme meg . Noen som vet om serien går enda(på tv2 var det vel) eller kommer igjen? Mvh Yvonne That 70's Show Jeg vet ikke når det går, men de gangene jeg ser på det så ler jeg meg skakk :-)
Anglofil Skrevet 3. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2005 Jepp, helt genial serie! Mvh Yvonne
miracle Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 var totalt avhengig av denne serien men jeg visste ikke at den gikk på tv 4 så nå skal jeg også titte på den kanalen;) jeg ble så skuffa jeg da, når jeg så pizza gjengen kom istedenfor... ikke engang en liten avslutning fikk vi se på the 70 s show! så jeg sendte rett go slett en mail til tv2!! meg i et nøtteskall! men der fikk jeg beskjed om at i og med at norge sendte den hver dag, og amerika en gang i uka så lå vi så tett opp mot produksjonen i amerika så vi måtte vente litt slik at vi kommer litt lenger bak..... men det skulle visstnok komme litt repriser til høsten og da mest sikkert nye episoder til våren igjen.. så da vet dere det
Anglofil Skrevet 4. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2005 Jippi..! Verdt å vente på håper jeg... *Sukk* Mvh Yvonne
Mrs. K Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Vi hadde benket oss forann tv'en, hele familien, for å se 70-tals show og frem tonet pizzagjengen :-( Vi har heldigvis lastet ned flere sessonger og sett dem med stor iver. Nå digger vi "Malcolm in the Middle" som vi også har lastet ned. 70-tals og Malcolm ruler!! Hilsen Trille
Grooo Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 That `70s show TV 2 har kjøpt inn 7 sesonger av denne serien. Vi har nå vist feridig sesong 6, og serien tar nå en pause. Grunnen til dette er at vi nærmer oss amerikanernes sendeskjema. ( I USA sendes serien kun en gang per uke) Sakset fra TV2's nettsider
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 jeg ble så skuffa jeg da, når jeg så pizza gjengen kom istedenfor... ikke engang en liten avslutning fikk vi se på the 70 s show! så jeg sendte rett go slett en mail til tv2!! meg i et nøtteskall! men der fikk jeg beskjed om at i og med at norge sendte den hver dag, og amerika en gang i uka så lå vi så tett opp mot produksjonen i amerika så vi måtte vente litt slik at vi kommer litt lenger bak..... men det skulle visstnok komme litt repriser til høsten og da mest sikkert nye episoder til våren igjen.. så da vet dere det Gjorde akkurat det samme, og fikk også det samme svaret.
Anglofil Skrevet 12. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2005 Nå har jeg ihvertfall fått kjøpt sesong 1 på dvd, og skal kjøpe sesong 2 snart. Ellers så har jeg også lastet ned omkring 40 episoder av showet.. Mvh Yvonne
Gjest Cerise Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Nå har jeg ihvertfall fått kjøpt sesong 1 på dvd, og skal kjøpe sesong 2 snart. Ellers så har jeg også lastet ned omkring 40 episoder av showet.. Mvh Yvonne ' Var dvd'ene dyre? Også lyst på disse... digger the 70's show, helt genialt :D
Anglofil Skrevet 13. april 2005 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2005 Sesong 1 kostet meg 449kr, importdvd på platekompaniet. Men siden jeg har stamkundekort betalte jeg 349 kr. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå