AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Det settes diagnose på meg, jeg klarer bare ikke å holde fokus over tid. Dette er noe jeg har lidd av hele livet, at tankene plutselig flyr av gårde til noe annet, men det er så hemmende! Hvordan klare seg i livet når man ikke klarer å fokusere? Anonymkode: 4576e...c82
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det settes diagnose på meg, jeg klarer bare ikke å holde fokus over tid. Dette er noe jeg har lidd av hele livet, at tankene plutselig flyr av gårde til noe annet, men det er så hemmende! Hvordan klare seg i livet når man ikke klarer å fokusere? Anonymkode: 4576e...c82 Jeg har elendig fokus nå, men har hatt stjerneklart fokus før det er en treningssak kanskje hjernen din må eksplodere først The ultimate explosion med andre ord, orgasme, klimax PS. Leste masse bøker feks i det siste med elendig fokus ser jeg på ikonene på mobilen og bruker evigheter. Men tidligere brukte jeg skrift som følgesvenn, og det går mye raskere. Måtte til og med lese mens jeg onanerte fordi onaneringen var kjedelig. Hjelper på fokuset. 🍩 godt nytt år Anonymkode: 2f8f8...7ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå