AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Har mesteparten av livet brydd meg veldig om hva andre synes. Det er så kjedelig! Hvorfor må folk bry seg? Hvorfor skal folk bekymre seg mer for meg enn hva jeg gjør selv? en slags egoisme? Når jeg står på mitt, på ordnelitg så blir jeg møtt med ekstrem surhet. Da setter de i gang med underbevisst manipulasjon. Anonymkode: d4744...a62
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Fjern deg fra sånne mennesker, det gjorde jeg. Livet er godt når det er du som lever det. Anonymkode: 422c2...efa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fjern deg fra sånne mennesker, det gjorde jeg. Livet er godt når det er du som lever det. Anonymkode: 422c2...efa jammen det er mamma, diverse fra familien også.. :S Anonymkode: d4744...a62
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jammen det er mamma, diverse fra familien også.. :S Anonymkode: d4744...a62 Du må få deg selvtrygghet og bli trygg på deg selv og dine egne meninger. Sliter du med selvtillit så blir det så mye enklere for andre å krabbe under huden på deg. Familie kan man få litt på avstand, be de respektere grensene dine og sette opp krav rundt deg selv til at folk skal la deg være og respektere dine valg. Min familie var de verste på dette, men jeg sa fra og til slutt skjønte de poenget Anonymkode: 422c2...efa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må få deg selvtrygghet og bli trygg på deg selv og dine egne meninger. Sliter du med selvtillit så blir det så mye enklere for andre å krabbe under huden på deg. Familie kan man få litt på avstand, be de respektere grensene dine og sette opp krav rundt deg selv til at folk skal la deg være og respektere dine valg. Min familie var de verste på dette, men jeg sa fra og til slutt skjønte de poenget Anonymkode: 422c2...efa Hehe takk. Men jeg tror det kan være tegn på at de har lave tanker om meg? når jeg "ikke får lov" til å ta alle valg alene, selv om jeg er en voksen dame? Anonymkode: d4744...a62
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe takk. Men jeg tror det kan være tegn på at de har lave tanker om meg? når jeg "ikke får lov" til å ta alle valg alene, selv om jeg er en voksen dame? Anonymkode: d4744...a62 De har lave tanker om seg selv, og fører det over på deg. Anonymkode: 422c2...efa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Du får begrense kontakten en tid selv om det er din mamma. Anonymkode: 9fbeb...9dd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe takk. Men jeg tror det kan være tegn på at de har lave tanker om meg? når jeg "ikke får lov" til å ta alle valg alene, selv om jeg er en voksen dame? Anonymkode: d4744...a62 Har du spurt din mor om hvorfor hun mener du ikke "får lov" til? Er hun redd for "å miste deg" som den voksne datteren du er, eller er hun redd for "å miste" den lille jenta hun en gang satte til verden? Kanskje det kan være greit for din mor å måtte tenke litt på hvorfor hun er så redd for noe at hun forsøker å nekte deg å gjøre det du har lyst til. Anonymkode: 93618...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå