AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Ser til stadighet her kvinner som klager over at mannen ikke er god i senga, men hører aldri noe om hvor god damene er selv. Har opplevd utallige ganger der damene bare ligger der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel. Anonymkode: 43ac2...269 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Nei! Da er man IKKE god i senga!! Anonymkode: 9ad4b...560 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Jo det er man! Da slipper mannen å si "ligg stille kvinne" nå er det min tur å pule! Anonymkode: 23b29...750 6
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser til stadighet her kvinner som klager over at mannen ikke er god i senga, men hører aldri noe om hvor god damene er selv. Har opplevd utallige ganger der damene bare ligger der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel. Anonymkode: 43ac2...269 Ok, men hva gjør du for å engasjere disse damerne da?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser til stadighet her kvinner som klager over at mannen ikke er god i senga, men hører aldri noe om hvor god damene er selv. Har opplevd utallige ganger der damene bare ligger der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel. Anonymkode: 43ac2...269 Hvorfor opplever du dette igjen og igjen? Hvorfor ligger de bare der stille? Binder du dem fast? Det finnes stillinger der det er vanskeligere å bevege seg, men man er jo "med" allikevel. Stønner og beveger en muskel eller to i hvert fall. Og så bytter man på å være den aktive ift suging, stryke, sitte oppå, ligge under, ved siden av osv osv. Hvis du opplever dette med utallige damer så lurer jeg litt på alder på disse damene og hva du tror grunnen kan være. Jeg opplever sjelden menn som er dårlige, men det er fordi jeg er aktiv selv og har en kommunikasjon hele veien. Han sier eller viser hva han vil og jeg det samme. Tilbakemelding er fine greier. Anonymkode: 2ad51...a86 13
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Og for å svare på trådtittel: Nei. Anonymkode: 2ad51...a86
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Damer som tror de er «gode i senga» er alltid de mest klisjéfulle og kjedelige. Det kan være vel så spennende med en som bare ligger og mottar, spesielt hvis det er fordi hun er litt sjenert. Anonymkode: a8221...ff1 1
Påkrevd Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser til stadighet her kvinner som klager over at mannen ikke er god i senga, men hører aldri noe om hvor god damene er selv. Har opplevd utallige ganger der damene bare ligger der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel. Anonymkode: 43ac2...269 Død fisk høres ikke bra ut. Kanskje du bør bytte agn? 12
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo det er man! Da slipper mannen å si "ligg stille kvinne" nå er det min tur å pule! Anonymkode: 23b29...750 jeg må si meg ganske enig her for det er mange menn som ikke liker at damen er aktiv og tar initiativ til å bytte stillinger og sånn, for han vil gjøre det selv. og mange menn som når damen er på topp kjapt kaster hun rundt igjen fordi de vil dominere og styre showet. har spurt flere partnere om hva de syns gjør en jente god i senga og stønning er alltid nr 1 de svarer, nå tenner jeg selv på lyd så for meg er det fint for jeg gjør det uansett men vet at mange jenter faker bare for å tilfredstille mannen og det er synd for da tror han jo han er døds god mens man egentlig ligger der å glor i taket og tenker på tv serien som snart starter på tv man heller vil se. så er det også å bidra med lidenskap og berøring, selv om man bare ligger der så vise med kroppsspråk og berøringer at man "er med". Anonymkode: 43124...417 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 Man er ikke god i senga hvis man bare ligger der hver eneste gang. Men det kan absolutt være greit at hun for det meste lar meg styre og ta initiativ. Det tenner vi begge på. Men hun ligger jo ikke musestille, men vrir seg, tar på meg, holder meg, stønner. Hvis sistnevnte ikke er noe du kjenner igjen i så støtter jeg dessverre alle svarene som flyttet skylden over på deg. Anonymkode: 14d83...9ad 1
smilo Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Innimellom liker jeg at han ligger stille så jeg får styre showet, og motsatt. Men om ham ( eller jeg) hadde ligget helt stille hver gang så ville det nok blitt meget kjedelig. 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 15 hours ago, O.G. said: Ok, men hva gjør du for å engasjere disse damerne da? Skal voksne kvinner måtte engasjeres nå plutselig? Fordi de er primadonnaer som ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: b0f40...1e9 7
bjone Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, smilo skrev: Innimellom liker jeg at han ligger stille så jeg får styre showet, og motsatt. Men om ham ( eller jeg) hadde ligget helt stille hver gang så ville det nok blitt meget kjedelig. Må si meg enig.. variasjoner!!! Hadde ei som alltid ville bare ligge der.. ble en x også da
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2019 #15 Skrevet 1. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal voksne kvinner måtte engasjeres nå plutselig? Fordi de er primadonnaer som ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: b0f40...1e9 Du høres ut som du er så god i senga.... NOT.
Peter007 Skrevet 1. januar 2019 #16 Skrevet 1. januar 2019 Det sier seg selv at det blir lite innspirernde med sex når damen ligger der som et slakt. Da er det bare å tømme og rømme 😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #17 Skrevet 1. januar 2019 Nei. Sånne damer er ikke noe særlig. Pleier som regel å prøve å engasjere de litt mer, og som regel virker det. Er ikke så mye som skal til for å være mer delaktige. Min nåværende dame kan ha tendenser til å ligge der å motta til tider, men da pleier jeg ta den ut og gå opp til hodet hennes og putte den i munnen hennes istedenfor. Så hun er inneforstått med det at passive mottakere av samleie også blir passive mottakere av munnknulling. Anonymkode: 45701...503 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #18 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Sånne damer er ikke noe særlig. Pleier som regel å prøve å engasjere de litt mer, og som regel virker det. Er ikke så mye som skal til for å være mer delaktige. Min nåværende dame kan ha tendenser til å ligge der å motta til tider, men da pleier jeg ta den ut og gå opp til hodet hennes og putte den i munnen hennes istedenfor. Så hun er inneforstått med det at passive mottakere av samleie også blir passive mottakere av munnknulling. Anonymkode: 45701...503 Hva gjør du for hennes nytelse? Anonymkode: c1e4a...381 5
Gjest HarryDotter Skrevet 1. januar 2019 #19 Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, O.G. skrev: Du høres ut som du er så god i senga.... NOT. Det er ikke mannens ansvar å engasjere en kvinne. Begge må være aktive og ta initsiativ til å være gode og kreative i senga. Ansvaret hviler på begge. Fortsatt noen som tror at en halvdau dame med puls på 20 er et godt ligg? Nei det er man ikke om man aldri engasjerer seg selv i sexen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #20 Skrevet 1. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser til stadighet her kvinner som klager over at mannen ikke er god i senga, men hører aldri noe om hvor god damene er selv. Har opplevd utallige ganger der damene bare ligger der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel. Anonymkode: 43ac2...269 Kanskje deres «ligge der som en død fisk nærmest uten å røre en muskel» er et slags svar på det de anser som dårlig sex. Mange kvinner/jenter har lært at har man først begynt å ha sex, så skylder må mannen få fullføre, men det er nå vanvittig vanskelig å engasjere seg i dårlig sex også. Jeg personlig pleier stort sett å avbryte sexen hvis vi har elendig seksuell kjemi og dermed dårlig sex, fordi det føles feil å bare ligge der som et annet slakt mens jeg venter på at han skal bli ferdig, samtidig som det noen ganger faktisk ikke er mulig å gjøre noe heller. Dette skjer nå heldigvis sjelden, men det har jo skjedd. De fleste blander vel inn sine egne preferanser når de snakker om «dårlig i senga», jeg regner f.eks. med at du anser disse døde fiskene som ganske dårlige, mens de dårligste for meg er de som fomler og nøler og som jeg ikke har noen kontakt med, og de som på død og liv skal bytte stilling hvert minutt, slik at man aldri rekker å nyte noe som helst før man skal prøve noe nytt. Anonymkode: 8d981...201 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå