BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Alle tenker så mye på klimaet og miljøet, tenker de da også på nyttårsraketter? Hva er poenget med nyttårsraketter bortsett fra at det skader klimaet og miljøet, og ikke minst skremmer mange mange dyr, både tamme og ville? Hvilken glede får man av å tenne på raketter? 5 min med moro, er det virkelig verdt det, både med tanke på penger og miljøet? 15
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Jeg har en teori. De som er mest opptatt av å skyte opp raketter er de som kanskje har litt peniskomplekser.. Må jo være en forklaring på at de bruker så vanvittig mye penger på det. Jeg blir redd, samme med dyrene mine og andre dyr! Tenk på dyrene i skogen da Elger og rådyr og sånn syns ikke det er dritfett med raketter de heller sikkert. Anonymkode: 4ac9c...065 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Jeg liker fyrverkeri, men har ikke penis 😳 Anonymkode: 32d70...d26 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Jeg håper det blir forbud. Her jeg bor, begynner folk å sende opp raketter før klokken 18, og det varer til klokken 03! Hvis folk bare kunne holdt seg til å sende opp raketter fra 23.30 til 00.30, hadde det vært greit. Men når det varer så lenge, er det helt håpløst for oss som har dyr. Anonymkode: 8a517...fd0 9
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Hadde de forbudt det tror jeg det ville gåttsom med røykeloven, et ikke-tema etter kort tid.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Det er jo verken underholdende eller godt for noe som helst. Det er som å tenne på penger, og er irriterende og skadelig for dyr, mennesker og klima. Fullstendig meningsløst, og det burde vært totalforbud. Anonymkode: ef274...bac 8
Jdz Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en teori. De som er mest opptatt av å skyte opp raketter er de som kanskje har litt peniskomplekser.. Må jo være en forklaring på at de bruker så vanvittig mye penger på det. Jeg blir redd, samme med dyrene mine og andre dyr! Tenk på dyrene i skogen da Elger og rådyr og sånn syns ikke det er dritfett med raketter de heller sikkert. Anonymkode: 4ac9c...065 Du har nok rett 🤣 http://www.5080.no/2009/12/mann-har-kjopt-inn-masse-raketter-haper-a-fa-pult/ Men sånn helt seriøst tror jeg et forbud er nært forestående. Så nettopp en artikkel som viste til en undersøkelse hvor 60% var positive til et forbud og bare 14% støttet retten til å skyte opp eget fyrverkeri. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Nei jeg er enig... For all del, det er fint å se på og sånn, men jeg kunne klart meg fint uten, det hadde ikke vært noe savn her. Hunden min blir livredd og skjelver noe voldsomt fra 18:00 (ofte tidligere også pga idioter), til langt på natt. Anonymkode: c3f7a...000 4
Gjest IommI Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en teori. De som er mest opptatt av å skyte opp raketter er de som kanskje har litt peniskomplekser.. Må jo være en forklaring på at de bruker så vanvittig mye penger på det. Jeg blir redd, samme med dyrene mine og andre dyr! Tenk på dyrene i skogen da Elger og rådyr og sånn syns ikke det er dritfett med raketter de heller sikkert. Anonymkode: 4ac9c...065 Garantert! Heldigvis bryr ikke hunden min seg om raketter. Ikke engang når de blir skutt opp når vi er ute å går. Det er definitivt ikke bra for miljøet, og folk rydder heller ikke opp skrotet dagen etter. 🤬
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 Det passer kanskje for de som bor i byen, men for oss som bor på landet finnes det ikke offentlige alternativer. Slike forbud må være lokale. Anonymkode: 32d70...d26 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #11 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det passer kanskje for de som bor i byen, men for oss som bor på landet finnes det ikke offentlige alternativer. Slike forbud må være lokale. Anonymkode: 32d70...d26 Er man egentlig avhengig av fyrverkeri da? Er det ikke mulig å klare seg uten? Anonymkode: ef274...bac 12
SoWhat? Skrevet 31. desember 2018 #12 Skrevet 31. desember 2018 Fyrverkeri er vakkert! Elsker fyrverkeri. Jeg har heller ingen penis... Tror nok en bør tenke mer på miljøet enn denne ene gangen i året liksom. Og dere som har redde hunder: putt på dem ørebeskyttelse og hold dere hjemme med dem. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #13 Skrevet 31. desember 2018 Jeg synes ikke noe om at man man skal forby alt mulig, bare fordi noen idioter ikke klarer å håndtere ting riktig, eller ikke klarer å følge reglene. Selv klarer jeg meg fint uten rakettene, men mange barn synes jo det er gøy. Syntes selv rakettene var kveldens høydepunkt da jeg var barn. Og noen dyr er redde ja, men jeg tror de står det over likevel. Mange hundeeiere er så nervøse på vegne av hunden, at det smitter over. For det er ikke rart at mange hunder blir ekstra redde, når de merker at eieren er pissnervøs. Hunder værer lett menneskers sinnstemning. Anonymkode: ff6ee...f49 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #14 Skrevet 31. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det passer kanskje for de som bor i byen, men for oss som bor på landet finnes det ikke offentlige alternativer. Slike forbud må være lokale. Anonymkode: 32d70...d26 Kjøp stjerneskudd! Anonymkode: e331d...a39 3
Husholdning1 Skrevet 31. desember 2018 #15 Skrevet 31. desember 2018 Man trenger ikke forby alt selv om også idioter bruker det. 1
Chantielle Skrevet 31. desember 2018 #16 Skrevet 31. desember 2018 Jeg håper på totalforbud. Tenker spesielt på vilt dyr/fugler,det er superegoistisk å utsette de for disse påkjenningene.Hvis folk vil svi av noen kronasjer,kan de vel lage et lite bål i haven,kaste på lappene,tenne på og nyte lyset av de flammene 😄 12
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #17 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, SoWhat? skrev: Fyrverkeri er vakkert! Elsker fyrverkeri. Jeg har heller ingen penis... Tror nok en bør tenke mer på miljøet enn denne ene gangen i året liksom. Og dere som har redde hunder: putt på dem ørebeskyttelse og hold dere hjemme med dem. Det er masse fugler som dør pga fyrverkeriet, og ville dyr blir også redde. Hvordan vil du putte ørebeskyttelse på en hund? De blir uansett redde selv om eier e er hjemme. Anonymkode: e3e9f...86d 11
Chantielle Skrevet 31. desember 2018 #18 Skrevet 31. desember 2018 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Fyrverkeri er vakkert! Elsker fyrverkeri. Jeg har heller ingen penis... Tror nok en bør tenke mer på miljøet enn denne ene gangen i året liksom. Og dere som har redde hunder: putt på dem ørebeskyttelse og hold dere hjemme med dem. Kan du ta deg en tur hit og smekke inn ørebeskyttelse på elg,rådyr og annet vilt? 😉 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #20 Skrevet 31. desember 2018 Ja, det hadde vært jævla fint. Ha en fellesoppskytning kl 00 av kommunen eller noen. Naboen er i full gang allerede At ikke folk kan vente til kl 00. Er det pga barn som ikke klarer å holde seg våken frem til kl 00, så vent til barna er store nok. Hunden min må jeg dope ned siden han er urolig og livredd raketter! Anonymkode: 0a622...8f0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå