Gå til innhold

Dere som squirter (eller har partnere som gjør det)

Playful

Anbefalte innlegg

Hvordan kler dere på senga for å beskytte den? Latex laken er så upraktisk og lite fristende. Håndduker renner det rett gjennom. Det tørker jo bare lukt og flekkfritt, men likevel. What do you do? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp såkalte "tisse" laken som man har mellom laken og madrasssen, fås kjøp på Jysk blant annet.

Laken blir jo vått selvsagt, men fort å bytte det da, og madrassen holder seg tørr:-)

Fordelen kontra latexlaken er jo at man kan ha det liggende på hele tiden så slipper man jo også styret med å skifte på senga før man skal ha det gøy:-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Noska72 skrev:

Kjøp såkalte "tisse" laken som man har mellom laken og madrasssen, fås kjøp på Jysk blant annet.

Laken blir jo vått selvsagt, men fort å bytte det da, og madrassen holder seg tørr:-)

Fordelen kontra latexlaken er jo at man kan ha det liggende på hele tiden så slipper man jo også styret med å skifte på senga før man skal ha det gøy:-)

Perfekt. Vil slippe å ta pause for å skifte på senga ja. Det er ikke helt det perfekte for stemningen liksom. Hihi. Planlagte kosekvelder er en ting, men ofte skjer det jo spontant. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Playful said:

Perfekt. Vil slippe å ta pause for å skifte på senga ja. Det er ikke helt det perfekte for stemningen liksom. Hihi. Planlagte kosekvelder er en ting, men ofte skjer det jo spontant. 😊

Ja spontant e ordet, så hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lett😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Noska72 skrev:

Ja spontant e ordet, så hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lett😉

Ja, det burde jeg jo klart å tenke ut med to barn på 4 og 11, men så langt tenkte jeg ikke. 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squirter i munnen hans. Og han svelger. Blir mindre gris sånn.

Anonymkode: 4bd3f...643

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Squirter i munnen hans. Og han svelger. Blir mindre gris sånn.

Anonymkode: 4bd3f...643

Så kontrollert og konsentrert stråle er det ikke her nei. Og det skjer ikke bare en gang per runde akkurat. Skrike "stopp stopp" og bytt stilling hver gang? Upraktisk 😉 Ved all form for penetrering blir den taktikken uansett vanskelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler jeg på deg...

...

EI Ex ...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fra Jysk. Tynt og mykt, og like lett som et laken, men hindrer alle flekker på madrass. 

IMG_20181201_160957.jpg

Anonymkode: 44403...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette fra Jysk. Tynt og mykt, og like lett som et laken, men hindrer alle flekker på madrass. 

IMG_20181201_160957.jpg

Anonymkode: 44403...0ae

Ja, denne skal handles inn. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Stoler jeg på deg...

...

EI Ex ...

a.

Hm? Den skjønte jeg ikke. 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye / langt spruter dere andre jenter? Jeg gjør det bare bittelitt kanskje max 5-10 cm så det kommer en singel flekk på 10-15 cm i diameter ganske nærme der vagina har ligget. Det spruuuuuter liksom ikke villt utover og er ikke store mengder væske. Er usikker på om jeg gjør det feil eller om det er normalt å bare få så lite? Det kommer heller ikke samtidig som orgasmen men 20 sekunder før 

Anonymkode: 8d106...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Playful skrev:

Hm? Den skjønte jeg ikke. 😊

NÅR SåkAlt exdAme sPRUTA  MAX, ETTER JEG GA HU FULL PAKKE, MELDTE HU DETTE...

uklAr nå ?

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

uklAr nå ?

A.

Du skriver seriøst de merkeligste ting. Jeg blir helt fascinert av deg. 😂

Anonymkode: 64ad8...496

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye / langt spruter dere andre jenter? Jeg gjør det bare bittelitt kanskje max 5-10 cm så det kommer en singel flekk på 10-15 cm i diameter ganske nærme der vagina har ligget. Det spruuuuuter liksom ikke villt utover og er ikke store mengder væske. Er usikker på om jeg gjør det feil eller om det er normalt å bare få så lite? Det kommer heller ikke samtidig som orgasmen men 20 sekunder før 

Anonymkode: 8d106...085

Tror ikke det er mulig å gjøre dette feil! Du gjør det som du gjør det. For meg er det avhengig av stilling hvor mye som kommer og om det er noe inni meg da jeg squirter. 

Leste et tips for lenge siden om å sitte på huk med ryggen oppetter veggen med en rabbitvibrator. Da sprutet jeg så mye så jeg ble helt fascinert i mot hva som bare siver ut feks da jeg ligger på ryggen i senga 😉 så det gjøres kun i dusjen. 😅

Anonymkode: cf49d...660

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
4 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

uklAr nå ?

A.

Du skriver seriøst de merkeligste ting. Jeg blir helt fascinert av deg. 😂

TaR DET Som ett komplimang... langt i mellom de, om dagen.

TIL DEG :smilyblomst: 

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er et høyt forbruk av håndklær, likevel har jeg måttet ta ut overmadrass og spyle.

Det beste er når hun sitter på meg og spruter meg i munnen, men det skjer jo også i mange andre stillinger.

Bør kjøpe latexlaken, I know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...