Gå til innhold

Flere som skal feire alene med barn i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett en sånn tråd før, kun alene tråd men ikke med barn. 

Skal selv feire med kun barna i kveld. Men det har sine grunner. Vil at barna skal være med edru voksne og ha en fin opplevelse. Og at vi har dyr (som er inne nå).

Vi starter dagen med å kjøpe inn litt raketter sammen før vi drar hjem og ser på koselige filmer og har godis. Vi har jo selvfølgelig vanlig måltider frem til middagen og spiser ikke bare kodis 😅Jeg steker kalkun og lager til tilbehør. Riskrem til dessert. Ut en liten tur litt over 18 for å sende opp raketter. Er små og store barn så må tilpasses slik at alle får sett. Eldste får lov til å være oppe til midnatt. Vi pynter oss og har det koselig. 

Hvordan gjør dere andre det som er alene med barn i dag? 

Anonymkode: 53b4d...db8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BearMama
Skrevet

Her skal mannen på jobb og 3 åringen bryr seg ikke. Jeg orker ikke nyttårsfest og har aldri vært noe glad feire det, så har endelig den perfekte unnskyldingen til å sitte i koseklær og glane på TV med god mat og godis 😅🤗

Skrevet

Vi feirer alene hjemme med barn og hund. Spiser kl 21, spiller brettspill, venter på at klokka skal bli tolv så vi kan gå og legge oss. Vi har feiret alene med barn siden vi fikk dem, og ønsker ikke å gjøre det på noen annen måte.

Anonymkode: 910b4...9f7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett en sånn tråd før, kun alene tråd men ikke med barn. 

Skal selv feire med kun barna i kveld. Men det har sine grunner. Vil at barna skal være med edru voksne og ha en fin opplevelse. Og at vi har dyr (som er inne nå).

Vi starter dagen med å kjøpe inn litt raketter sammen før vi drar hjem og ser på koselige filmer og har godis. Vi har jo selvfølgelig vanlig måltider frem til middagen og spiser ikke bare kodis 😅Jeg steker kalkun og lager til tilbehør. Riskrem til dessert. Ut en liten tur litt over 18 for å sende opp raketter. Er små og store barn så må tilpasses slik at alle får sett. Eldste får lov til å være oppe til midnatt. Vi pynter oss og har det koselig. 

Hvordan gjør dere andre det som er alene med barn i dag? 

Anonymkode: 53b4d...db8

Hørest veldig fint ut. :)

Anonymkode: 97600...918

Skrevet

Vi har dessverre ingen felles venner og generelt ikke stor omgangskrets så vi skal være aleine hjemme. Litt misunnelig av og til at noen har faste tradisjoner for felles feiring men er ikke miserabel av den grunn.

Skrevet

Jeg har feiret flere nyttårsaftener alene med barna da de var mindre.

Gjorde som deg, lagde god mat, spiste masse godis, så på film og (stakkars naboer) sang karaoke 😂 Barna elsket det. Så sendte vi selvfølgelig opp noen raketter. 

Skrevet

Feirer alene med datter på 6 år. Har spist og nå venter vi på å dra ut for å se på grendelaget sin rakettoppskyting. Etterpå skal vi hjem igjen. Brettspill og godis mens vi venter på at klokka skal bli midnatt🎉 

Godt nyttår!! 

Anonymkode: b74a4...96e

Skrevet

Er alene med sønnen min, vi koser oss hjemme som vi pleier på fridager og så skal vi ut å se fellesfyrverkeriet kl 0000. :) 

Skrevet

Vi feirer bare oss fem i dag. Vi har spist god middag og dessert, ødelagt og spist av pepperkakebyen, spilt flere runder Uno og sett på film. Nå spiller barna litt og så får vi se om de vil holde seg våkne til midnatt eller legge seg og bli vekket ti minutter før så de kan se fyrverkeriet. Vi sender ikke opp selv (og personlig synes jeg raketter før 23.30 og etter 00.30 er en skikkelig uting), men vi tar nok en tur ut og ser på siden det er mildt i natt.

Skrevet

2 foreldre som feirer alene med 1 barn. Ser på film, spiser mye god mat, har stjerneskudd og slapper av.

Anonymkode: d99ae...d85

Skrevet

Her har vi to barn på 2,5 år og 2 mnd. Hatt en vanlig kveld med hjemmelagd pizza. Før leggetid fikk eldste se raketter som andre sendte opp.

Begge barna er lagt og vi voksne ser film og spiser potetgull. 

Anonymkode: 9dbe8...bb7

Skrevet

Godt nytt år alle sammen. :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...