AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Har invitert to personer til feiring, tydeligvis var vi siste valget da personene ikke hadde andre å feire med. Det ble ikke sagt rett ut, men det vet jeg. Så idag spør hun om jeg/vi har soveplass og jeg sier da at datteren til min kjæreste sover hjemme. Hun er tenåring. Det kommenteres da litt spydig at hun trodde vi hadde helt barnefri... Så jeg skal nå låne ut min leilighet som ikke er vasket eller noen ting, har ikke tid frem til i kveld heller da det ble spurt i siste liten. Jeg er på jobb. Så, hva er dommen? Mulig lunta mi er litt kort. Hadde egentlig planer om feiring alene med kjæresten siden jeg har jobb, men tenkte være inkluderende. Anonymkode: c2456...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Skjønte ikke helt? Har du invitert til middag, eller skal du låne ut leiligheten din til noen andre? Det er jo ikke sånn at du er sistevalget bare fordi personen ikke hadde andre å feire med, du spurte jo i siste liten selv også. Jeg kan forstå at det er litt nedtur å komme til nyttårsmiddag og barna er hjemme. Har man barn selv og pleier å feire sammen som vennepar med familie er det noe annet men det er jo sånn at når man først er med venner så håper man jo at barna ikke er der så lenge man ikke har barn selv hvertfall Anonymkode: 77228...a65 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt? Har du invitert til middag, eller skal du låne ut leiligheten din til noen andre? Det er jo ikke sånn at du er sistevalget bare fordi personen ikke hadde andre å feire med, du spurte jo i siste liten selv også. Jeg kan forstå at det er litt nedtur å komme til nyttårsmiddag og barna er hjemme. Har man barn selv og pleier å feire sammen som vennepar med familie er det noe annet men det er jo sånn at når man først er med venner så håper man jo at barna ikke er der så lenge man ikke har barn selv hvertfall Anonymkode: 77228...a65 Hun fikk meg til å invitere henne og kjæresten i ren høflighet igår, da alle deres nyttårs planer gikk skeis. Fordi hun hintet frem et ønske om en invitasjon. Jeg må da låne ut en sove plass til henne og typen siden de bor langt unna meg, og det ble ymtet frem til at det gjorde noe at min kjæreste sin nesten voksne datter skal være sammen med oss i kveld. Anonymkode: c2456...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun fikk meg til å invitere henne og kjæresten i ren høflighet igår, da alle deres nyttårs planer gikk skeis. Fordi hun hintet frem et ønske om en invitasjon. Jeg må da låne ut en sove plass til henne og typen siden de bor langt unna meg, og det ble ymtet frem til at det gjorde noe at min kjæreste sin nesten voksne datter skal være sammen med oss i kveld. Anonymkode: c2456...5b6 I alle dager! For en frekk "venninne"! Jeg ville avlyst og ringt min venninne og sagt at hun dessverre ikke kunne komme. Anonymkode: b5b43...ee1 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Har din venninne allerede kommet? Hvis ikke, ville jeg ringt og avlyst. Ta en hvit løgn og si at dere har fått omgangssyken Anonymkode: b5b43...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Hvordan gikk det ts? Jeg ville ikke tatt i mot denne frekke venninnen. Anonymkode: b5b43...ee1 2
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt? Har du invitert til middag, eller skal du låne ut leiligheten din til noen andre? Det er jo ikke sånn at du er sistevalget bare fordi personen ikke hadde andre å feire med, du spurte jo i siste liten selv også. Jeg kan forstå at det er litt nedtur å komme til nyttårsmiddag og barna er hjemme. Har man barn selv og pleier å feire sammen som vennepar med familie er det noe annet men det er jo sånn at når man først er med venner så håper man jo at barna ikke er der så lenge man ikke har barn selv hvertfall Anonymkode: 77228...a65 Jeg er barnløs og for meg er det hele greit at ungene er hjemme når jeg er på besøk hos folk.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Spent på hvordan det gikk Anonymkode: b5b43...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har invitert to personer til feiring, tydeligvis var vi siste valget da personene ikke hadde andre å feire med. Det ble ikke sagt rett ut, men det vet jeg. Så idag spør hun om jeg/vi har soveplass og jeg sier da at datteren til min kjæreste sover hjemme. Hun er tenåring. Det kommenteres da litt spydig at hun trodde vi hadde helt barnefri... Så jeg skal nå låne ut min leilighet som ikke er vasket eller noen ting, har ikke tid frem til i kveld heller da det ble spurt i siste liten. Jeg er på jobb. Så, hva er dommen? Mulig lunta mi er litt kort. Hadde egentlig planer om feiring alene med kjæresten siden jeg har jobb, men tenkte være inkluderende. Anonymkode: c2456...5b6 Og nei du er ikke teit fordi du ble irritert. Jeg hadde også blitt irritert. Neste gang hadde jeg ikke latt meg manipulere til å invitere den frekke venninnen. Anonymkode: b5b43...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun fikk meg til å invitere henne og kjæresten i ren høflighet igår, da alle deres nyttårs planer gikk skeis. Fordi hun hintet frem et ønske om en invitasjon. Jeg må da låne ut en sove plass til henne og typen siden de bor langt unna meg, og det ble ymtet frem til at det gjorde noe at min kjæreste sin nesten voksne datter skal være sammen med oss i kveld. Anonymkode: c2456...5b6 Hvordan aktiviteter er det dere pleier å gjøre da? hvis hun trodde det ble fylla så skjønner jeg det jo at hun syns det var kjipt med barnet der , men om dere pleier å bare drikke te og gjøre familieting så ja da er det frekt å plutselig forvente ungen er vekke Anonymkode: 77228...a65
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Har du lyst til å oppdatere trådstarter? Godt nytt år! Anonymkode: b5b43...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Vi lagde ekstra middag og måtte i butikken i full panikk rett før stengetid. De valgte ikke sove der allikevel, og dro forholdsvis tidlig på natta. Ble ikke kommentert noe negativt under middagen hvertfall. Jeg hadde hverfall en trivelig kveld, men ble passelig stressa helt ærlig. Anonymkode: c2456...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi lagde ekstra middag og måtte i butikken i full panikk rett før stengetid. De valgte ikke sove der allikevel, og dro forholdsvis tidlig på natta. Ble ikke kommentert noe negativt under middagen hvertfall. Jeg hadde hverfall en trivelig kveld, men ble passelig stressa helt ærlig. Anonymkode: c2456...5b6 Takk for oppdatering! Det er fint at du hadde en trivelig kveld. Jeg håper at du sier nei neste gang noen presser seg på når det ikke passer for deg/dere. Godt nytt år! Anonymkode: b5b43...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for oppdatering! Det er fint at du hadde en trivelig kveld. Jeg håper at du sier nei neste gang noen presser seg på når det ikke passer for deg/dere. Godt nytt år! Anonymkode: b5b43...ee1 Jeg er alltid inkluderende og sier stort sett ja. Men blir så stressa om folk fremstår som litt utakknemlig når jeg prøver mitt beste.. Godt nytt år til deg også😊 Anonymkode: c2456...5b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå