Gå til innhold

Ser disse produktene på kondomeriet ofte er utsolgt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere kvinner som har sex med menn som bruker sleeve? Har vurdert å prøve det sammen med dama, men vet ikke om det er noe damer syns hadde vært en gøy ting å prøve? Hvordan isåfall syns dere ser best ut? Ofte sett at mange av disse er utsolgt så må jo selges en del av det. Har ikke liten penis i forhold til snittet, faktigst en del over, men hadde vært artig å eksperimentere litt.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/penisforlengere-og-hylser/

Anonymkode: 85108...889

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

så lenge du har penis over snittet i tykkelse så ser jeg ikke poenget. 

Anonymkode: 574ab...8db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en sleeve, men ikke fått prøvd den enda (rett og slett vært for mye stress siste mnd).

Min partner er på gjennomsnittet, tror jeg, 15 cm (mål fra han selv). Den funker selvsagt kjempebra. Tanken med å kjøpe en sleeve var for å prøve noe nytt, se om det er spennende og deilig å bruke innimellom.

Men ikke prøvd den enda, som sagt, så får komme tilbake med hvordan den var.

Anonymkode: 83192...246

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt en sleeve, men ikke fått prøvd den enda (rett og slett vært for mye stress siste mnd).

Min partner er på gjennomsnittet, tror jeg, 15 cm (mål fra han selv). Den funker selvsagt kjempebra. Tanken med å kjøpe en sleeve var for å prøve noe nytt, se om det er spennende og deilig å bruke innimellom.

Men ikke prøvd den enda, som sagt, så får komme tilbake med hvordan den var.

Hvordan type og størrelse kjøpte dere? Ja syns også det kan være gøy å prøve noe nytt og være litt leken. Alltid spennende med noe nytt.🙂

Skrevet

De der må da være så tykke at de fjerner all følelse fra penis? Har ikke prøvd, men ser for meg at en dildo kan gjøre samme jobben. 

AnonymBruker
Skrevet

Langt over snittet og bruker allikevel sleeve. Blir en mer tantrisk sexopplevelse, hvor hun kommer dypt og kollapser etterpå. Blir intenst for henne. Vi bruker en sleeve som øker omkrets mer enn lengde. Verdt hver en krone, på mange måter. Gir mer rom for å fokusere på hennes nytelse. 

Anonymkode: 5b680...c64

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd skrev:

De der må da være så tykke at de fjerner all følelse fra penis? Har ikke prøvd, men ser for meg at en dildo kan gjøre samme jobben. 

Bevegelse gjør forskjellen.  

Anonymkode: 5b680...c64

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Ja men man får jo ikke samme kosen med dildo som ved å bruke sleeve. Kosingen, kyssingen og at man tar på hverandre mens man har sex. Skal ikke være noe problem å få orgasme med den på. Man har litt glidemiddel inni den sånn at penis også blir stimulert. Eneste er at mannen holder litt lengre, men vil tro det er en bonus for begge. Og hvis man sliter med å få orgasme kan man jo bare avslutte til slutt uten den på.🙂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men man får jo ikke samme kosen med dildo som ved å bruke sleeve. Kosingen, kyssingen og at man tar på hverandre mens man har sex. Skal ikke være noe problem å få orgasme med den på. Man har litt glidemiddel inni den sånn at penis også blir stimulert. Eneste er at mannen holder litt lengre, men vil tro det er en bonus for begge. Og hvis man sliter med å få orgasme kan man jo bare avslutte til slutt uten den på.🙂

Ok, hver sin smak. De dingsene der hadde nok hadde nok ført til slapp reke for min del, men nå har jeg heller aldri fått noe særlig glede av den typen sexleketøy man stikker snoppen inn i. Det føles veldig kunstig uansett. Hvordan det føles for kvinnene kan jeg åpenbart ikke uttale meg om.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan type og størrelse kjøpte dere? Ja syns også det kan være gøy å prøve noe nytt og være litt leken. Alltid spennende med noe nytt.🙂

Kjøpte denne fra sinful. https://www.sinful.no/master-series-mamba-cock-sheath-penis-sleeve

Det er sikkert mange type sleeves der ute. Noen som har erfaring med den som jeg linket til?

AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2019 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Kjøpte denne fra sinful. https://www.sinful.no/master-series-mamba-cock-sheath-penis-sleeve

Det er sikkert mange type sleeves der ute. Noen som har erfaring med den som jeg linket til?

Har sett på den selv, men ingen efaring med den nei. Syns du den er bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...