Snutus Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Jeg er akkurat ferdig med hovedfag i statsvitenskap og må nå begynne å søke jobber. Jeg er litt usikker på hvilke jobber jeg er kvalifisert for. Er det noen som har noen tips. Jeg har jobbet ved siden av studiene, men dessverre ikke med noe som er relevant i forhold til studiet mitt.
glaciera Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 De fleste førstekonsulentstillinger i det offentlige (litt avhengig av fagkrets og arbeidssted, såklart). Lærervikar. Stipendiat og rekrutteringsstillinger innen forskning (hvis du noen gang skulle få ferten på en slik stilling!). De fleste traineeprogrammer både i offentlig og privat sektor. Karrieresenteret på Blindern kan være et godt sted å begynne for å bli mer bevisst på dine beste "salgsargumenter" når det gjelder din egen kompetanse. Ellers kan du være heldig ved å gå gjennom vikarbyråer - det var jeg, med Manpower, selv om lønna er helt latterlig. Det viktige er å komme innenfor de første engasjementene, så går det av seg selv etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå