AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Heihei! Eg og kjæresten min har vært sammen i ett og eit halvt år,, og når vi skal ha sex så kommer han med ein gang,, etter 1min kanskje.. Varierer såklart! Men med tanken på at eg har vestibulitt så kan vi ikkje ha så ofte sex, og flere ganger etter hverandre e svært sjeldent eg klare pga smerter! Så spørsmålet mitt er,, har dere noen metoder eller andre tips til ka som hjelper for å kunne holde ut lengre? ☺ Anonymkode: d37f4...021
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heihei! Eg og kjæresten min har vært sammen i ett og eit halvt år,, og når vi skal ha sex så kommer han med ein gang,, etter 1min kanskje.. Varierer såklart! Men med tanken på at eg har vestibulitt så kan vi ikkje ha så ofte sex, og flere ganger etter hverandre e svært sjeldent eg klare pga smerter! Så spørsmålet mitt er,, har dere noen metoder eller andre tips til ka som hjelper for å kunne holde ut lengre? ☺ Anonymkode: d37f4...021 Hvis dere har sjelden sex, så kommer ofte mannen fortere. Da bygger spenningen seg opp og det blir litt for mye av det gode for han de få gangene han slipper til. Kan også være du er trang? Var med ei som var trang og måtte unnskylde meg pga det, men hun tok det heldigvis med et smil hehe. Anonymkode: 28ac1...04c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Det er ikke noe fasit svar her. Som over, kansje han tar et runk eller du koser litt med den så han får utløsning 1-3 dager før, kan hjelpe. Be han prøve med kondom, Sleeve funke om en finner den rette, og det er en del trening å tre på. Glid er nok lurt. Gjør det veldig rolig og avslapet er nok lurt. Har der likt selv, har ikke funner noen mirakel kur. Anonymkode: 58b17...8f0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Hvorfor skal han holde ut lenger? Bare la han bli ferdig på ett minutt, så begynner jobben hans med å få deg til komme med tunge og fingre. Anonymkode: eba2f...d16 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Dump ham. Anonymkode: 97626...ad8
nordlending Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Har dere prøvd å gi han en omgang først, og prøve senere når han er klar igjen? Samme resultat?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Kona kommer også etter maks 1 minutt Anonymkode: aa402...b06 1
Påkrevd Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Runk eller blowjob til han kommer, så er han sikkert snart klar for en ny og litt lengre runde. Ellers finnes det nok av sider med sikkert mer eller mindre effektive tips der ute https://www.zavamed.com/uk/how-to-delay-ejaculation.html
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 du skal ha en pokal for at du gidder å være med han! Ja det fins masse tips hvis du googler , det burde han strengt talt ha gjort selv ! Anonymkode: 05fac...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå