Gjest JeSuisLouise Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Jeg vet mange liker Everclean, men jeg syns den ble fort ekkel. Nå bruker jeg CatSan fra Kiwi, syns den er grei men må byttes ut ofte. Bruker sikkert 500 kr i mnd på kattesand, så det blir jo dyrt. Husker Rema hadde et merke som het Bestevenn for noen år siden, men den har jeg ikke sett nå i det siste. Tips til kattesand som er rimeligere og mer holdbart? Klumpesand syns jeg ikke er så bra men er åpen for tips til andre merker. Den dårligste er den gule billige kattesanden på Kiwi, den er helt elendig.
_popcorn_ Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 jeg bruker trepellets, og er veldig fornøyd Må ha spesial-kasser da, men pelletsen er utrolig rimelig i innkjøp, støver ikke, slipper sand over alt, og jeg synes det lukter mye mindre enn da jeg brukte sand. Har tre katter, og alle aksepterte pellets øyeblikkelig Med tre katter hvorav to kun er inne, så koster det under femtilappen i måneden.
Gjest JeSuisLouise Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 3 minutter siden, _popcorn_ skrev: jeg bruker trepellets, og er veldig fornøyd Må ha spesial-kasser da, men pelletsen er utrolig rimelig i innkjøp, støver ikke, slipper sand over alt, og jeg synes det lukter mye mindre enn da jeg brukte sand. Har tre katter, og alle aksepterte pellets øyeblikkelig Med tre katter hvorav to kun er inne, så koster det under femtilappen i måneden. Hvor får du tak i det? Jeg har ikke så mye penger å bruke akkurat nå dsv så håper å finne noe som er litt rimeligere enn den jeg bruker nå. Har 2 katter, de nekter å gjøre fra seg ute.
282_NaughtySpark Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Jeg så at du sa du ikke liker den, men av alle typene jeg har prøvd så liker jeg Everclean best. Den er drøy i bruk og absorberer lukt veldig godt.
_popcorn_ Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 On 12/31/2018 at 1:15 PM, JeSuisLouise said: Hvor får du tak i det? Jeg har ikke så mye penger å bruke akkurat nå dsv så håper å finne noe som er litt rimeligere enn den jeg bruker nå. Har 2 katter, de nekter å gjøre fra seg ute. Pelletsen hos Felleskjøpet eller Jula, dokassene hos dyrebutikk.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 X-tra kattesanden på Coop er helt ok og koster bare ca. 25 kroner pr. pose. Ser ingen grunn til å kjøpe de dyre variantene. Anonymkode: 2c2b4...eff
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #8 Skrevet 1. januar 2019 Jeg har prøvd så ufattelig mange typer sand. Men faller tilbake på everclean hele tiden. Bruker vel knapt en boks på to mnd til en katt som bare er inne. Sanden blir ikke stygg og ikke lukter den vondt heller. Anonymkode: 099ce...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå