AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Inspirert av den tråden der begge liker helt forskjellige ting. Hva liker mennene deres å se på? Her liker sambo Monsen, Huskestue og Pantelånerne i Vegas. Han hater paradise, kardations og Kjolen som sier ja! Anonymkode: 5acde...329
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Alene går det i filmer og dr.Phil (:ler:), sammen med meg blir det det jeg vil se på, alt fra Gullrekka til Paradise. Anonymkode: f941b...a9c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Heldigvis har han god smak, og liker mye av det samme som meg Både drama, komedie og litt action. The Affair, Handmaid's Tale, True Detective (sesong 1), Mad Men, Ray Donovan. Anonymkode: 58498...ef2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Han ser ofte på matprogram, snekkerprogram, sport, filmer som handler om sport i alle former, friends, 2 and a half men, the big bang theory, 71° nord, farmen, idol og alle former for slikt. Han godtar og er gjerne med å se alt jeg liker å se på TV, alle typer såpeserier og annet drama. Han bare må kommentere hvor teit det er, men han er med 😂 Vi elsker å se filmer og serier sammen, så det er stadig noe nytt vi ser på, aldri hatt problemer ift hva som går på TV. Vi er også av det paret som nyter å pusse opp sammen, det å gjøre slike ting sammen syns vi er kjempe gøy. Anonymkode: 0d3ad...7ee
Trolltunge Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Han liker fotball. Det liker jeg at han liker, for da får jeg lese. Ellers ser vi på nyheter og film sammen. Vi liker de samme filmene.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Kjæresten min bruker faktisk å se på Say Yes To The Dress sammen med meg, haha! Han er også veldig engasjert i kjolevalgene også. Ellers ser han på Pantelånerne i Las Vegas (ikke Detroit, det er jo bare dritt), diverse naturprogrammer og dokumentarer om han kommer over det på TV'en. Han syns også Brille, Huskestue, Praktisk Info osv er artig. Jeg tror han liker det meste egentlig, finner underholdning i mye rart. Anonymkode: 7122a...059
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Nyheter og dokumentarer. Ellers går det i gaming her i huset for oss begge to😊 Anonymkode: aa1ac...18d
addict Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Min mann jobber i forsvaret, løper rundt med maskingevær halve dagen og trener MMA. Han elsker Ex on the beach 😂
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 De som konkurrerer i å smi kniver, sverd og spyd. Det er tingen nå for tiden. Godt Nyttår! Anonymkode: 5fe00...8c6
cammiej Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 Er singel men eks samboer så ikke på tv men serier på pc mens jeg så tv, det funka for oss for vi satt allikevel sammen i stua bare han med headset til pc En periode vi hadde en komedie kanal og bbc history eller hva det var med litt mer interessant innhold så vi gjerne på noe greier der sammen.
Lycka Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 Sport! Alt han kommer over 😕 Og naturprogrammer. Ingen av delene interesserer meg det dugg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Vi har masse vi liker å se sammen, også har han sine serier som han liker og jeg ikke liker - og omvendt. Sammen ser for eksempel på Friends, som vi ser om igjen og om igjen. Modern family også. Vi har sett typiske «jenteserier» som The OC (det elsket han, har også sett den på nytt flere ganger), Gossip girl (likte det men det holdt med den ene gangen), One tree hill (kunne ikke fordra det, prøvde 2 sesonger), The vampire diaries (datt av i løpet av sesong 5). Vi har rett og slett veldig lik smak og kan se det meste av filmer og serier sammen 😄 han ser ikke på fotball eller noe sport, takk gud. Men selv liker han også veldig godt fantasy, western sånne serier som er satt til noen hundre år tilbake. Game of thrones, Vikings, The 100 er serier han liker som ikke jeg liker så godt. Anonymkode: 22379...08c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Sport. All sport. Konkurranse mellom mennesker. Og paradise hotell. Anonymkode: e77ff...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå