Gjest Dum i hodet Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Ja så måtte det skje! Jeg knullet med en fyr, uten beskyttelse! Jeg er jo sånn sett litt skuffet over meg selv, ettersom jeg aldri har hatt ubeskyttet sex før. Men saken er den at nå må jeg gjøre noe med det jeg har stelt i stand. Jeg skal bestille time hos legen, slik at jeg får skjekket meg for sykdommer. Men kan jeg reise til legen nå med en gang, eller er det slik at sykdommen feks klamydia, eller hva det nå måtte være, bruker en tid på å utvikle seg? Slik at dersom jeg gikk til legen nå og testet meg, så er det ikke sikkert at prøvene hadde blitt riktige? En annen side av nattens hendelser er jo også graviditet. Vi knullet ikke så lenge, kanskje 4 minutter, før gutten mistet stivheten. Så han fikk ikke noe sædutløysing inni meg. Men jeg vet jo at det likevel kan lekke ut noe sæd. Samtidig så er det slik at jeg skal ha mensen nå- får alltid mensen i begynnelsen av hver nye mnd, så den er sikkert rett rundt hjørnet. Så da lurer jeg på om jeg skal ta en angrepille, eller om det ikke er nødvendig?? Jeg kan jo løpe å kjøpe en angrepille i morgen ( 24 timer etter sexen fant sted), eller jeg kan la være og se om mensen kommer i morgen eller i overmorgen. Hva hadde dere gjort? Og hva bør jeg gjøre? For dersom jeg får mensen, så kan jeg vel ikke være gravid? Gynekologisk undersøkelse skal og må jeg jo ta uansett. Er 23 år og singel!!! Faen så dum jeg er....alt kunne vært unngått om vi bare hadde hatt kondom!! :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Jeg hadde tatt en angrepille, tenk om det er akkurat den mnd du hadde eggløsning på helt feil tid? Teste deg for sykdommer kan du gjøre om en mnd tid. Helt sikker er du ikke før det har gått et halv år. (hiv, hepatitt osv) Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Ville kjøpt angrepille på mandag for å være helt sikker. Du er ikke den første dette har skjedd med, men det viktige nå er å få sjekket deg ut - og kanskje kjøpt noen kondomer
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 inkubasjonstiden på klamydia er på 1-2 uker (står på lommelegen.no). ellers så er det best å ta angrepille så tidlig som mulig etter samleie for best mulig effekt....
Gjest Sesselja Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Jeg ville - kjøpt angrepille for å være sikker, - testet meg for klamydia etter en uke. Klamydiatallene bare fortsetter å stige her i landet, så test deg uansett! - brukt kondomer fremover til alt er sikkert - og hvis jeg fikk symptomer (klø, utslett, utflod etc) ville jeg sjekket meg for andre sykdommer noen måneder senere. Og så ville jeg absolutt sett an kisen: sprøytebrukere, horekunder, folk som har hatt ubeskyttet sex i utlandet etc har større fare for å smitte deg med ubehagelige og farlige ting. Det finnes faktisk tilfeller av syfilis i dagens Norge! (OK, så er det bare ytterst få, 40 stykker eller noe, men likevel...)
Gjest HIV Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 HIV test kan ta 3-6 mnd før du får 100% sikekrt svar.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Kommer du "helskinnet" gjennom dette håper jeg du har lært litt. Kondom er noe herk, men bedre enn HIV og graviditet tross alt! Kjøp kondomer idag!!! Krysser fingrene!
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Jeg vile testet meg for HIV, hepatitt og Klamydia...
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #9 Skrevet 9. april 2005 først av alt, regner jeg med at han ikke så ut som et vrak, siden du tok han med deg i bingen, og man kan jo fort se an gutta om de er ok eller ikke. Seff. kan noen ha klamydia eller noe småekkelt, men det kureres enkelt av en pille. herregud folkens... dette har skjedd MANGE i flere hundre år. Ah giiid... ubeskyttet sex, også uten at han fikk utløsning da (er det mulig). følgende skjer.... du får sanns. mensen, du kan ta en tur å sjekke deg hos legen, i verste fall har du fått en småekkel sykdom, og får en pille. Og vips... så var du som før igjen. Det er såå få som er hiv smittet i Norge. Og de fleste av dem er faktisk hyggelige og ålreite mennesker (som folk flest) og driver ikke rundt med ubeskyttet sex (det er også ulovlig.) ta dere sammen!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #10 Skrevet 9. april 2005 Sannsynligheten for at du har fått HIV er utrolig liten. Jeg tok en hiv-test for et halvt år siden og legen min sa at det stort sett bare var menn som var på "ferie" i Thailand og narkomane som fikk HIV. Noe annet hører til sjeldenhetene.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #11 Skrevet 10. april 2005 Du kan teste deg for klamydia med en gang (har gjort det selv, så dette vet jeg), men du får ikke svaret før om ca 1 uke. Når det gjelder hiv, så er sjansen utrolig liten for at du har fått det. Jeg har selv vært livredd fordi jeg var dum og hadde ubeskyttet sex og da sa legen at selv om vedkommende hadde vært smittet, så hadde sjansen vært liten for at jeg ville blitt smittet fordi man da må få hans væsker i sine egne eller noe slikt/du har sår i skjeden og han blør osv. Sykdommer som gonorrè er mer utbredt hos utlendinger som afrikanere osv. ifølge legen min. Men det er vanlig at du blir testet for alt når du først kommer inn og tar prøve for klamydia.
Mossa Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 først av alt, regner jeg med at han ikke så ut som et vrak, siden du tok han med deg i bingen, og man kan jo fort se an gutta om de er ok eller ikke. Seff. kan noen ha klamydia eller noe småekkelt, men det kureres enkelt av en pille. Så det er bare folk som ser ut som vrak som blir smittet av SOS?? Det er jo greit å vite da. Og du har helt rett...sånne "småekle" ting som HIV kureres enkelt & greit med en liten pille!! Og ikke minst: selfølgelig vet ALLE som har blitt smittet av HIV om det...og ALLE er flotte mennesker som ALDRI ville hatt ubeskyttet sex. .....lurer på om det er det foreldre lærer barna sine nå til dags. Det høres i allefall ut som en meeeget god ide!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå