AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Hvorfor står det på frossen pizza fra butikken at den maks kan ligge i fryseboksen hjemme i 3 døgn? Er det ikke trygt å spise den etter det? Folk kjøper jo inn pizza og har den i fryseboksen. Det er jo en grunn til at man har fryseboks. Jeg er bare veldig redd angående mat og sånt så derfor spør jeg her 😅 Anonymkode: 7f6cd...255
Duckie Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Sikker på at det ikke er kjøleskapet det står? I frossen tilstand skal den jo holde til datostemplingen.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, Duckie skrev: Sikker på at det ikke er kjøleskapet det står? I frossen tilstand skal den jo holde til datostemplingen. Legger ved et bilde. -TS Anonymkode: 7f6cd...255
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger ved et bilde. -TS Anonymkode: 7f6cd...255 Det er fordi mange hybel kjøleskap og kjøleskap med fryseboks ikke blir kalde nok. Anonymkode: 09cdd...c53
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Du ser det står minus grader der. Anonymkode: 09cdd...c53
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er fordi mange hybel kjøleskap og kjøleskap med fryseboks ikke blir kalde nok. Anonymkode: 09cdd...c53 Jeg vet ikke hvor kald min fryser er. Men kan jeg fortsatt spise pizzaen når den har ligget der lenger enn det? -TS Anonymkode: 7f6cd...255
StellaWild Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor kald min fryser er. Men kan jeg fortsatt spise pizzaen når den har ligget der lenger enn det? -TS Anonymkode: 7f6cd...255 Det kan du. Er vel ingen studenter som har dødd av det enda. Faren er steking av grandis mens de sover 😂 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Det er forskjell på et kombiskap med to dører, et til kjøleskap og et til fryseboks og på kjøkeskap med liten fryser inni kjøleskapet. I et kombiskap kan grandien ligge i månedsvis Anonymkode: 0af25...ccd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 Det er bare en generell anbefaling, kommer an på hvor bra fryseboksen din er. Her tar de høyde for alle slags kvaliteter. Anonymkode: 6d4bb...23c
Leo Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Legger ved et bilde. -TS Anonymkode: 7f6cd...255 Det første bildet viser et kjøleskap med fryseboks (I eldre utgaver deler gjerne frysboksen øverst dør med kjøleskapet for øvrig) og det andre kjøleskap med separat frysedel (= dypfryser) gjerne kalt kombiskap. Sistnevnte er nok mest vanlig i dagens Norge, men Orkla må ta høyde for alle eventualiteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå