Gå til innhold

Jenter, hvordan kan dere like å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann har jeg jo erfart at alle ikke liker det samme. De beste er såklart å få fortalt det, men ikke alle kvinner vil fortelle hva de liker i senga..."må du finne ut"...ok.

Noen liker rett på klitten, en av mine FF elsket å bli slikket. Kunne komme 2-3 ganger, hun likte å bli slikket oppover bare. Tunga inn mellom leppene og slikke oppover mot klitoris...igjen og igjen. Tok ikke lang tid før hun mistet kontakten med verden da.. 🙂 

Anonymkode: 4291e...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runketråd 

Anonymkode: 018bf...5ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det ikke 😅

Anonymkode: 99d98...429

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan like det, om han gjør det på ei anna 😛 

Skrevet

Altså, jeg er ingen katt heller. Ser ikke vitsen med å bli slikket i grefsenkleiva. 

Anonymkode: 0868f...763

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Damer som ikke forteller hva de liker og tror man er synsk er liten vitts å bruke tid på ts. Hva er greia med at  noen damer tror menn er tankelesere? Alle liker jo forskjellige ting, så man må KOMMUNISERE..🙄

Anonymkode: 6924c...826

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det ikke 😅

Anonymkode: 99d98...429

Ikke jeg heller, men det nekter visst mannfolk å tro på. Selvsagt skal vi like det liksom 😣

Anonymkode: 5bdb8...56c

• Liker 1
Skrevet

Dette spørsmålet må du nesten stille til henne du skal slikke. Ingen vits i at jeg skriver hva jeg liker, du får ikke slikke jeg liksom 🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts: velkommen til feministguiden 

Damer har liten sexdrive,liker egentlig ikke sex,at det stilles spørsmål eller krav i det hele tatt.

Anonymkode: c102d...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Trodde først jeg ikke likte det men lurer på om jeg bare har møtt feil menn. Blir liksom så sykt kleint for meg og får bare komplekser, så klarer ikke nyte det

Anonymkode: 1851c...906

Skrevet
13 timer siden, HanenIFlokken skrev:

giphy.gif

Etter en runde med den tunga der vil det ikke være noe mus igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...