AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #21 Skrevet 1. januar 2019 19 timer siden, Cecilie82 skrev: Er det med deep frost funksjon? Ingen spesialfunksjoner, bare ett trykk på hurtigstart-knappen = 30 sekunder full styrke. 3 timer siden, Cecilie82 skrev: Nei e jo ikke tint på et halvt min på full styrke🙄 Hos meg er det det, men det kommer jo selvsagt an på både styrken på mikrobølgeovnen din og størrelsen på rundstykkene. Dvs. - i blant er det igjen en liten frossen kjerne hos meg, men den forsvinner før jeg rekker finne frem pålegg og kniv, og da sitter jeg igjen med et ferskt og godt rundstykke uten seige, "overstekte" partier. Anonymkode: 69837...648
Cecilie82 Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #22 Skrevet 1. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen spesialfunksjoner, bare ett trykk på hurtigstart-knappen = 30 sekunder full styrke. Hos meg er det det, men det kommer jo selvsagt an på både styrken på mikrobølgeovnen din og størrelsen på rundstykkene. Dvs. - i blant er det igjen en liten frossen kjerne hos meg, men den forsvinner før jeg rekker finne frem pålegg og kniv, og da sitter jeg igjen med et ferskt og godt rundstykke uten seige, "overstekte" partier. Anonymkode: 69837...648 Får se om jeg får byttet min Adelberg mikro. Må velge pogram på defrosten som er beregnet til fugel og fjerkre for å benytte seg av defrosten blir bare ikke bra med den funksjonen. Hurtigtining blir det utrolig bløtt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå