Gå til innhold

Nyttårsmat for én

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Jeg skal være alene i dag, og gidder naturligvis ikke å lage pinnekjøtt eller ribbe, det blir for mye mat. Men jeg har jo lyst til å spise noe som er litt ekstra godt. Noen som har matforslag? 

Anonymkode: 6e1cb...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha eggerøre, potetsalat og spekeskinke. Den eneste jobben jeg får er å lage eggerøre.

Skrevet

Jeg har feiret mange nyttårsaftener alene, da har jeg alltid kalkunfilet eller -bryst, fløtesaus, gratinerte poteter (i en bitte liten form) og rosenkål. Syns ikke det var altfor vanskelig å lage, tok ikke all verdens tid, og er kjempegodt!

Anonymkode: d09e0...1f7

Skrevet

Dette blir min andre nyttårsaften alene. 
Sist hadde jeg kalkunfillet, ris, brokkoli og en god saus. 
I år vurderer jeg en beef stew med saus basert på rødvin og tomat. Eller biff og fløtepoteter! 
Er forkjølet, så orker ikke noe som krever mye arbeid på kjøkkenet... 

Anonymkode: 53d9a...7d4

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo. Jeg skal være alene i dag, og gidder naturligvis ikke å lage pinnekjøtt eller ribbe, det blir for mye mat. Men jeg har jo lyst til å spise noe som er litt ekstra godt. Noen som har matforslag? 

Anonymkode: 6e1cb...a08

Mange muligheter da! Selv lager jeg kjøtt, strimlet ytrefile, grønnsaker og søtpotet i ovnen.

Trenger ikke lage noe avansert pga det er nyttårsaften. Kjøp deg litt god sjokolade og potetchips til kvelds, 1 enhet alkolhol om du vil. Kjøp kun mengden du skal drikke, en kvalitetsøl. Eller som meg, bare vann.

Anonymkode: c5d59...c7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...