AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Jeg har en del ting som jeg ofte tenker på, som jeg ikke får gjort noe med. Er helt frisk, har kjekke barn og mann. Det går i å ha mer orden i hjemmet, jobbe mindre, være mer med barna, være mer sosial med venner og familie. Kunne tenkt meg en jobb med mindre ansvar, men utdanningen jeg har er utgått på dato, vanskelig å få jobb innen området. Det går jo helt fint i hverdagen, man vil vel alltid strebe etter noe mer. Har god økonomi, men ser ikke for meg at jeg vil være fornøyd med å f. eks. jobbe redusert heller - da jeg egentlig har god arbeidsevne. Problemet er vel at jeg strekker meg langt for jobben, hele tiden. Noen som har tatt grep og kan dele erfaringer? Anonymkode: 4bab8...63f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Jepp. Har søkt 20% permisjon fra stillingen min i seks måneder. Selv om jeg har kapasitet til å jobbe 100% så er jeg i en periode nå hvor barna er små hvor jeg vil være mer hjemme. Det gir meg tid og overskudd til å holde hodet ordentlig over vannet, ha orden hjemme, ha barna litt fri fra barnehagen/gi kortere dager, og ha mer tid til det som faktisk betyr noe. Har man økonomi til å jobbe litt mindre burde man gjøre det om man vil prioritere tiden sin annerledes. Anonymkode: 5ce7a...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå