AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Jeg er svært lite teknologisk, men er på jakt etter et kamera til å ha hjemme i stua som jeg kan koble til en app på mobilen. Har en hund som har/har hatt problemer med å være alene. Syns det hadde vært kjekt å kunne ha oversikt over hvordan det står til når jeg er ute av huset. Har sett litt rundt, men de jeg har funnet har kostet noen tusenlapper. Så jeg lurer egentlig på om det finnes noen rimeligere alternativer. Fint om det er lett å fjerne, trenger absolutt ikke ha det fremme i stua til enhver tid😅 Anonymkode: 5a159...4d7
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 31. desember 2018 #2 Skrevet 31. desember 2018 Jeg er veldig fornøyd med "Arlo". Men det er kanskje litt dyrt også. Det kreves et feste på veggen, men det er ganske lite. Kameraet kan du lett sette på og av ved hjelp av en magnet, samt snu det i ønsket vinkel.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, Skjæra på tunet skrev: Jeg er veldig fornøyd med "Arlo". Men det er kanskje litt dyrt også. Det kreves et feste på veggen, men det er ganske lite. Kameraet kan du lett sette på og av ved hjelp av en magnet, samt snu det i ønsket vinkel. Det har jeg sett på, men da må du ha base i tillegg, ikke sant? Fant kamera til 250ish på komplett, men veldig dårlig beskrivelse av det og hvordan det fungerer. Anonymkode: 5a159...4d7
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg sett på, men da må du ha base i tillegg, ikke sant? Fant kamera til 250ish på komplett, men veldig dårlig beskrivelse av det og hvordan det fungerer. Anonymkode: 5a159...4d7 Ja, det stemmer at du må ha base.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Vi har Reolink både inne og ute. Anonymkode: de590...8f9
Khloe P.T Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Mannen min har kjøpt flere gode og rimelige kameraer på Ebay.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 12 minutter siden, Khloe P.T skrev: Mannen min har kjøpt flere gode og rimelige kameraer på Ebay. Vet du hva de heter? Og de kan kobles til en app? Anonymkode: 5a159...4d7
Khloe P.T Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva de heter? Og de kan kobles til en app? Anonymkode: 5a159...4d7 IP-kamera? Jeg er ikke så inne på det dessverre, men ja, det kan kobles til app.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå