Gå til innhold

stakkars meg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

min kjæreste har dratt avgårde og blir borte til jul... hun skal jobbe med gatebarn i Equador og jeg føler meg veldig alene nå... hun dro idag.. var med henne til gardemoen istad... hva faen skal jeg gjøre nå? hadde ikke trudd at d gikk an og bli så knytta til en person i så ung alder... detta er kjipt... :(

det er vel ikke noe mening i dette innlegget bortsett fra at jeg ønsker medfølelse :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og medfølelse skal du få :)

er ikke lett når kjæresten reiser så langt bort for så lenge. Kommer sikkert til å være tungt og vanskelig i begynnelsen, men på en eller annen måte blir man vant til det etter en stund.

men hvis dere virkelig er glade i hverandre, kommer det til å gå veldig bra, og det kommer til å være veldig godt og se kjæresten din igjen når den dagen kommer. kommer til å være enda mer glad i hverandre da :P

hjelper sikkert ikke og høre det nå, men har engang blitt fortalt at det er sunt i et forhold og savne hverandre innimellom!

og så får du utnytte tiden til å pleie andre vennskap da vettu... viktig å ikke glemme venner!!! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for medfølelsen...

er redd jeg kommer til og bli helt datanerd innen jeg skal dra og besøke henne... :-? bare 7 uker igjen.. så sitter jeg på fly til Equador..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt i å være datanerd? hehe... de fleste som leser her er vel litt smånerdete uansett som bruker tid på dette..... :ler2:

Og syv uker kommer til å gå fort skal jeg si deg:)

Bare gled deg og tenk på hvor deilig det kommer til å være og se henne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en dame som dro til sør amerika... tok ikke lang tid før hun hadde en gutt der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Morlock

:hoho::hoho::hoho:

dø bra svart..... er det en ting jeg har hatt forståelse for her i verden så må det vært at hun gjorde dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...