Gå til innhold

stakkars meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjæreste har dratt avgårde og blir borte til jul... hun skal jobbe med gatebarn i Equador og jeg føler meg veldig alene nå... hun dro idag.. var med henne til gardemoen istad... hva faen skal jeg gjøre nå? hadde ikke trudd at d gikk an og bli så knytta til en person i så ung alder... detta er kjipt... :(

det er vel ikke noe mening i dette innlegget bortsett fra at jeg ønsker medfølelse :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og medfølelse skal du få :)

er ikke lett når kjæresten reiser så langt bort for så lenge. Kommer sikkert til å være tungt og vanskelig i begynnelsen, men på en eller annen måte blir man vant til det etter en stund.

men hvis dere virkelig er glade i hverandre, kommer det til å gå veldig bra, og det kommer til å være veldig godt og se kjæresten din igjen når den dagen kommer. kommer til å være enda mer glad i hverandre da :P

hjelper sikkert ikke og høre det nå, men har engang blitt fortalt at det er sunt i et forhold og savne hverandre innimellom!

og så får du utnytte tiden til å pleie andre vennskap da vettu... viktig å ikke glemme venner!!! :smile:

Skrevet

takker for medfølelsen...

er redd jeg kommer til og bli helt datanerd innen jeg skal dra og besøke henne... :-? bare 7 uker igjen.. så sitter jeg på fly til Equador..

Skrevet

Er det noe galt i å være datanerd? hehe... de fleste som leser her er vel litt smånerdete uansett som bruker tid på dette..... :ler2:

Og syv uker kommer til å gå fort skal jeg si deg:)

Bare gled deg og tenk på hvor deilig det kommer til å være og se henne igjen!

Skrevet

Jeg hadde også en dame som dro til sør amerika... tok ikke lang tid før hun hadde en gutt der....

Gjest Anonymous
Skrevet

Morlock

:hoho::hoho::hoho:

dø bra svart..... er det en ting jeg har hatt forståelse for her i verden så må det vært at hun gjorde dette :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...