AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Vinterdress eller vognpose når man triller med 2,5-åring? I fjor var det liksom så naturlig å bruke pose så mye, men i år må vi jo like vel ha på dress, da hun stort sett er mer oppe av vogna enn nedi 🤔 Føler samtidig at det blir kaldt i bare yttertøy å sitte stille i vogn, om vi plutselig triller litt lenger 🤔 Blir jo for varmt med både dress og pose, og å kle av og på er jo masse styr. Hva gjør dere egentlig? Anonymkode: c15ee...bf2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Eneste gangen min på drøyt 2,5 år sitter i vogn nå er når hun skal sove i barnehagen. Da har hun pose. (Jeg tar henne på ryggen om det er nødvendig, evt i bæresele på ryggen hvis jeg skal gå litt lenger eller trenger å ha hendene fri.) Ville nok gått for utedress hvis jeg skulle brukt vogn når hun ikke skal sove. Anonymkode: 1de65...83d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Utedress, og sittende på saueskinn. Holder i massevis om du har rett bekledning under. Anonymkode: 72d15...e0c 1
Ulrikke Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Dress (lag på lag under), saueskinn til å sitte på og teppe av 100% ull over. Husk føttene også, ubehagelig om de blir kalde. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 2 hours ago, Felidays said: Ullteppe Saueskinn under. Dette! Anonymkode: 3e526...8f4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 Takk for synspunkter. Har saueskinn i vogna, men ikke ullteppe, så tar med det neste gang! Har ikke vært et problem hittil i vinter, for vi har bare vært på korte vognturer. Synes bare ofte at jeg ser ganske store unger i pose? 16 kg i bæresele er totalt uaktuelt for meg som er ganske spinkel i bygning 😂 Elsker vogna ❤️ Ts Anonymkode: c15ee...bf2
Gjest chiki Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 Sønnen vår på 2,5 år sitter i vognpose når pappaen har han med på joggetur. Ellers bruker vi bare vogn på kjøpesenter
Sago Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 Enig med de under. På virkelig kalde dager ( type minus 20 ) har vi brukt dyne i tillegg. Problemet med vognpose har vært at det blir mye søl/ snø fra skoene inni, og i tillegg blir posene fort for små.
Minlillelykke Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 Ville brukt pose jeg da, selv med yttertøy. Det er jo bare å ikke lukke den helt igjen. Nå bruker ikke eldstemann her vogn, kun ettåringen. Og hun sitter i ulldress i sin voksi city. Men hun er ikke så glad i å være ute på denne tiden av året 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 13 timer siden, Minlillelykke skrev: Ville brukt pose jeg da, selv med yttertøy. Det er jo bare å ikke lukke den helt igjen. Nå bruker ikke eldstemann her vogn, kun ettåringen. Og hun sitter i ulldress i sin voksi city. Men hun er ikke så glad i å være ute på denne tiden av året Min hadde kokt ihjel om jeg hadde gjort det. Anonymkode: 72d15...e0c
Minlillelykke Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min hadde kokt ihjel om jeg hadde gjort det. Anonymkode: 72d15...e0c Selv med posen åpen? Mine er hvertfall fornøyd med den løsningen. Personlig hater jeg pledd og dyner i sportsvogn, de sklir jo bare av.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Skal min sove bruker jeg gode ullklær, ullsokker og pose. Er vi på tur, der han går litt og leker litt, så har jeg vinterdress, og ett teppe ekstra. Anonymkode: a97a7...a2e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 Begge deler. Hver til sitt bruk. Anonymkode: 6df25...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå