Gå til innhold

Fortell om 2018?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets siste dag er her. Så del

-Hva var det beste for deg i året som har vært

-Hva var det verste?

-hva har du erfart som har forandret livet ditt litt?

-hva vil du takke dine nærmeste for?

Det beste jeg har opplevd var å oppleve at et nytt lite familiemedlem kom til verden 🙂 Det verste var at jeg sviktet en venn. Han trengte meg, men fordi han begynte å ruse seg, så trakk jeg meg unna. Han ble så utagerende og aggresiv, men var jo veldig sårbar da 😞 han har vært på avrusning i to måneder nå, og er fremdeles såret fordi jeg sviktet. Jeg klandrer meg selv.

Det som har forandret livet mitt litt er at jeg har kuttet ut en venn. Vi var venner i mange år, men så viste det seg at han ville noe mer.... trist å miste ham da. Vi delte så mye.

Jeg vil takke mine nærmeste fordi de vil ha meg i livet sitt rett og slett. Å føle seg verdsatt og ønsket er så utrolig mye å være takknemlig for!

Vil dere dele? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så «kjedelig» som at vi flyttet inn i huset vårt og jeg ble gravid ❤️ Og at jeg har den mannen jeg har. Vi er så lykkelige sammen at det gjør vondt, klarer ikke å begripe at jeg er så heldig 😅

-Hva var det verste?

Selv om graviditeten var ønsket så har svangerskapet vært et mildt helvete.. Så mye kvalme, så mange sykehusinnleggelser og «sykdom».. Ikke jobbet en dag siden positiv test nesten 😞 Er snart i mål, men kaster fortsatt opp og er så leiiiiiii... I tillegg så gikk mamma ifra stefaren min etter 20 år, og det har jeg ikke fordøyd enda.

-hva har du erfart som har forandret livet ditt litt?

Har som sagt bare ligget hjemme siden våren og opplevd svært lite i år, men omsorgen og ansvaret samboeren har vist oss er helt overveldende. Jeg har blitt tatt så utrolig godt vare på og har følt meg så elsket selv om situasjonen har vært beintøff for begge to.

-hva vil du takke dine nærmeste for?

Tålmodighet og omsorg når jeg har vært så sinnsykt dårlig.

Tidenes kjipeste år, men også fylt med glede 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, addict skrev:

Noe så «kjedelig» som at vi flyttet inn i huset vårt og jeg ble gravid ❤️ Og at jeg har den mannen jeg har. Vi er så lykkelige sammen at det gjør vondt, klarer ikke å begripe at jeg er så heldig 😅

-Hva var det verste?

Selv om graviditeten var ønsket så har svangerskapet vært et mildt helvete.. Så mye kvalme, så mange sykehusinnleggelser og «sykdom».. Ikke jobbet en dag siden positiv test nesten 😞 Er snart i mål, men kaster fortsatt opp og er så leiiiiiii... I tillegg så gikk mamma ifra stefaren min etter 20 år, og det har jeg ikke fordøyd enda.

-hva har du erfart som har forandret livet ditt litt?

Har som sagt bare ligget hjemme siden våren og opplevd svært lite i år, men omsorgen og ansvaret samboeren har vist oss er helt overveldende. Jeg har blitt tatt så utrolig godt vare på og har følt meg så elsket selv om situasjonen har vært beintøff for begge to.

-hva vil du takke dine nærmeste for?

Tålmodighet og omsorg når jeg har vært så sinnsykt dårlig.

Tidenes kjipeste år, men også fylt med glede 🤷🏼‍♀️

Det er ikke noe kjedelig med å flytte inn i nytt hus og å bli gravid 🙂 ønsker deg et bedre nytt år helsemessig; at du kommer deg på beina igjen ❤️

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er ikke noe kjedelig med å flytte inn i nytt hus og å bli gravid 🙂 ønsker deg et bedre nytt år helsemessig; at du kommer deg på beina igjen ❤️

Takk for det 🙏🏻 Snart i mål nå! 😍

• Liker 2
Skrevet

Hva var det beste for deg i året som har vært?

At jeg kjøpte hus, og at jeg, til tross for dårlig psykisk helse, klarte å fullføre førsteutkast til to romaner.

-Hva var det verste?

Det desidert verste var å miste bestemor. Hun betydde veldig mye for meg og hele resten av familien. Savner henne hver dag.

Jeg har erfart at jeg er sterkere enn jeg trodde, noe som gir meg håp for fremtiden.

De har holdt ut med meg, og støttet meg, i mine dårlige perioder. Jeg er veldig takknemlig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjipest. Delta les anti-terror politiet vekket meg, helikopter over hue, gissel og forhandlings teamet ikke ble hørt. ble noe skyting, måtte skaffe sykehjemms plass til mamma PÅ 4 Sekunder... skæut meg i hue, -fikk plass da... att mamma døde -ikke av skyting, da... , att bikja døde, -måtte skytes, att jeg hellte pc n full av vin i går.

og sånt...

Bra... Snilleste søster og svoger på kloden, eldste gjennlevende kompis MYE bedre av HEWY depresjon.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
30 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Kjipest. Delta les anti-terror politiet vekket meg, helikopter over hue, gissel og forhandlings teamet ikke ble hørt. ble noe skyting, måtte skaffe sykehjemms plass til mamma PÅ 4 Sekunder... skæut meg i hue, -fikk plass da... att mamma døde -ikke av skyting, da... , att bikja døde, -måtte skytes, att jeg hellte pc n full av vin i går.

og sånt...

Bra... Snilleste søster og svoger på kloden, eldste gjennlevende kompis MYE bedre av HEWY depresjon.

a.

Såpass. Hvis vi skal kåre en vinner av de mest heavy opplevelsene i 2018 vil jeg si at du ligger godt an!  🙂

Skrevet (endret)

Sånn går no dagan... Får ikke mere morro enn vi lager sjøl. :reise:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Hva var det beste for deg i året som har vært - Ny jobb, etter å ha jobbet et sted som var helt forferdelig. Jeg har vært superheldig, stortrives og jobber med fantastiske mennesker ❤️ Fikk meg også 2 kattunger, som har vært en stor trøst gjennom dette året. De har vært noen pøbler til tider, men ingenting slår å ligge på sofaen med 2 pelsdotter malende i armkroken. 

-Hva var det verste? - Ble slutt med kjæresten i september. Generelt var hele 2018 kjipt pga han og hans egoisme. Men jeg har tenkt sånn at ingen vil ha meg så jeg må bare ta til takke med det jeg får. Så en dag kjente jeg bare at dette går ikke lenger, og gjorde det slutt. Sliter psykisk i dag pga det men går til psykolog. Vet ikke hvorfor jeg er så lei meg over bruddet, jeg gjorde det slutt og han var ikke akkurat the love of my life. 

Er også skuffet over at venninnene mine bare er opptatt av seg og sitt, de vet jeg har hatt det vanskelig men tar nesten aldri initiativ til en kaffe, tur eller noe som helst. Spør jeg jeg så er de opptatt. 

-hva har du erfart som har forandret livet ditt litt? - Hvor snille folk kan være! Seriøst, jeg blir helt rørt av å tenke over hvor fantastiske folk har vært mot meg i ny jobb, og etter bruddet og alt. De har virkelig tatt meg under vingene sine. Jeg fikk også erfare hvor tungt det er å søke nye jobber og føle at det ikke er noe håp. Også plutselig får man flaks. 

-hva vil du takke dine nærmeste for? - Mamma ❤️ Er veldig takknemlig for at hun er så snill mot meg og løfter meg opp. Vi har ikke alltid hatt så bra forhold men jeg vet hun ville gjort alt for meg. Sjefen min, for at han trodde på meg, og behandler meg med respekt. Og en kompis av meg som bor i utlandet. Har ikke møttes på mange år, men om jeg har hatt en tung dag så har han alltid vært der, via tlf, snapchat og alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig at 2018 har vært litt meh på en måte.
Jeg har ikke hatt noen store nedturer eller oppturer.

Jeg er glad for at jeg er begynt å bli mer sosial etter årevis med sosial angst som har hindret meg i å være det, men samtidig så føler jeg også at det har vært noen nedturer med det også. Det føles som jeg ønsker meg noe mer enn jeg klarer å få til. Jeg ønsker meg nære vennskap og når jeg tenker at jeg er på vei dit så stemmer ikke det. Uff, det er vanskelig og jeg føler ofte på det å ønske å gi opp. Jeg får endel negative tilbakemeldinger og blir ganske frustrert av det.

Jeg er også glad for de nye bekjentskapene jeg har fått dette året og håper på å bli bedre kjent med noen av dem i hvert fall.

Noe som er positivt er at jeg har begynt å bli meg selv igjen. Jeg var i et forhold hvor jeg mistet meg selv, men etter at det ble slutt så har jeg funnet tilbake til meg selv.

Jeg er takknemlig for at folk rundt meg hjelper meg og er tålmodig med meg.

Anonymkode: 96846...d88

Skrevet

Årets siste dag er her. Så del : 

-Hva var det beste for deg i året som har vært:

At jeg har blitt flink til å stå opp for meg selv.

-Hva var det verste?

Å bli bedratt, i tillegg at personen han var utro med var min bestevenninne,

At jeg kun kan stole på meg selv og at jeg er ferdig med å være dørmatte for folk.

Vil takke min eks og eksvenninme for å vise meg hva slags søppel jeg aldri selv skal bli og takker Gud for at jeg ikke er som dem. 

• Liker 1
Gjest JeSuisLouise
Skrevet
På 1.1.2019 den 3.55, NewStart87 skrev:

Årets siste dag er her. Så del : 

-Hva var det beste for deg i året som har vært:

At jeg har blitt flink til å stå opp for meg selv.

-Hva var det verste?

Å bli bedratt, i tillegg at personen han var utro med var min bestevenninne,

At jeg kun kan stole på meg selv og at jeg er ferdig med å være dørmatte for folk.

Vil takke min eks og eksvenninme for å vise meg hva slags søppel jeg aldri selv skal bli og takker Gud for at jeg ikke er som dem. 

Uff, får vondt av deg. For et utrolig svik, av både din ex og bestevenninna di! Håper du har andre venner som tar vare på deg ❤️ Er ikke rart det er vanskelig å stole på folk. 

Skrevet
6 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Uff, får vondt av deg. For et utrolig svik, av både din ex og bestevenninna di! Håper du har andre venner som tar vare på deg ❤️ Er ikke rart det er vanskelig å stole på folk. 

Tusen takk. Ja, dette har gått på psyken og selvbilde løs, så det tar nok litt tid. Håper jeg får meg noen nye og gode venner i år. :hjerte: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...