Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o

Eg er rett sagt noko sjokka over min mann sin familie.

Dei har ein merkjeleg veremåte , og eg kan ikkje begripe at dette er normalt.

Høyr her: Svigerinna mi på 37 brukar ha fest med venner og slekt og då er det normalt å kle av seg og strippe. Min mann deltok sjølv i ein slik festlegheit og har fortalt meg det. Han påstår han ikkje kledde av seg, men han sat å såg på. Eg skjønar ikkje kva glede han kan ha av å sjå søstra, slekt og veninne gjere slik og oppføre seg som tenåringar i vaksen alder. :oops:

Eg undrast då , er dette normalt ???

Dei er snart 40 heile gjengen , driv å kler av seg og fotograferer kvarandre.

Er det nokon andre som har det slik og kva meinar de om slik oppførsel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hæ? (I mangel av noe bedre) Nei, dette er ikke normalt... :roll: :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er heldigvis ikke slik i hverken min egen eller svigerfamilie, ei heller i svigerinnens. Men ei venninne fortalte hun hadde vært på ferietur med kusina og mannen til denne - hvor mannen hadde stått med buksene nede og kusina hadde "lekt" med penisen hans på vorspiel. Venninna mi var lettere sjokkert, for å si det sånn:) Dette var også godt voksne folk. Folk får nå gjøre som de vil, men hvor morsomt det er å se slektninger halvnakne eller mer vet ikke jeg.

Skrevet
:o :o :riste: :o :o

Sier vel det meste ... Har aldri hørt om sånn en gang jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Sier vel det meste ... Har aldri hørt om sånn en gang jeg..

Ikke jeg heller!

Gjest seroxata
Skrevet

kanskje litt vel utenom det vanlige ja.... :o

Skrevet

Det finnes mye som er innenfor normalvarianten av oppførsel. Hvem setter vel grensen for hva som er normalt og unormalt? Dersom noen hadde forslått noe sånt for meg hadde::hår:, så litt prippen er jeg likevel

(De var vel ikke helt edru, tenker jeg?)

Gjest gjest1
Skrevet

Hmmmm Jeg kjenner en kar på godt og vel førti som har en lei tendens til å "miste" klærne i fylla. Synes det er ubehagelig og teit, men han synes visst det er skrekkelig morsomt......

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine foreldre festet en del da de var nygifte og litt senere hvor det var mye grafsing og klespoker. Har alltid vært litt overfokus på sex med mine foreldre, noe som gjorde at jeg ikke var så hippen på å eksperimentere og prøve ut ting da jeg var tenåring og ungdom. Følte at jeg hadde fått mettet interessen med all den åpenlyse seksualiseringen rundt meg hele tiden..... I en liten leilighet var det vanskelig å unngå å se hva som foregikk selv om vi ungene liksom skulle sove.

Jeg har aldri følt behov for å se verken mine foreldre eller andre familiemedlemmer i pur nudity.......

Gjest gjesta
Skrevet

:o .... :ler: Merkelig. Weird, just WEIRD!

Skrevet

Det du beskriver her er nok mer vanlig enn de fleste tror, men veldig vanlig er det nok ikke. Har flere bekjente som synes det er veldig festlig å kle av seg på fest, og noe av kicket for dem er nok at andre blir så sjokkerte.

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med dette innlegget. Ok, de gjør noe som ikke er helt vanlig, men hva så? Om de trives med det så må det vel være greit, og ikke noe du bør dømme over? De er voksne og de skader ingen. Du sier at du ikke skjønner hvilken glede din mann har av å se på, men har han faktisk sagt at han hadde glede av det da? Det er ikke sikkert han visste hva som skulle skje, og det er ikke så lett å reise seg og gå midt i noe sånn selv om man ikke er helt komfortabel med det settingen. Det var vel heller ikke bare søstra hans som kledde av seg, så han kan jo ha nytt synet av andre nakne kvinner som han ikke var i slekt med. Kan ikke helt se at det skulle være noe problem uansett, med mindre han hele tida løper på fester der folk stripper mot din vilje.

Gjest Anonymous
Skrevet

De høres helt pling i pappen ut..0 :roll:

Skrevet

Oi da :o He he, hadde nok satt rusbrusen i halsen da ja.. Ikke akkurat min oppfatning av hjemmehygge med familie og venner..

Gjest gjesten
Skrevet

:o Har vært på fester og vorspiel hvor ting går litt vilt for seg, men å gå på fest der "alle" stripper? Kan de ikke bare kalle det for gruppesex/orgie da? Spade er spade.

Men å gå på slike "fester" med søsken eller søskenbarn er jo :kvalm:

F**n! Nå får jeg ikke bort ekkelt mentalt bilde av at jeg sitter og ser på bror/søster som stripper *dritt* Jeg slutte å prøve og sette meg inn i alle sider av en sak. Denne gangen ble saken faktisk mye verre enn ved førsteinntrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...