Gå til innhold

Menn som går med høye hæler og damestøvletter, greit eller ikke, se bildene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mann som elsker å se damer med pumps og lange damestøvletter. Har blitt så hekta på det at jeg har gått til innkjøp av et par pumps og klassisk damestøvlett med lav hæl som jeg har brukt ute på korte turer. Synes det er spennende å bli sett med dette av andre damer. Har også nylig kjøpt støvletter som går til rett over knærne please boots med stilett hæl, disse kan brettes ned. Skal også teste disse ute, gruer meg litt da de er lange, blir litt voldsomt menn spennende. 

Skulle ønske jeg turte å gå lengre turer med pumps som jeg kjøpte, elsker flisen og lyden av hæler mot asfalt. Må nok innrømme at dette er en fetisj for meg. 

Jeg gikk inn med de klassiske støvlettene på utsiden av jeansen inn i en butikk for et raskt erende. Dama bak disken lot som ingenting. Hva mener dere er denne fetisjen greit eller ikke?  Må bare si at jeg elsker å ha på støvletter spesielt med hæl, mye finere enn klumpete herresko. Hører gjerne deres meninger om jeg bør og kan bruke dette😄

3D68BAB9-3ABB-4CF7-A743-51AB0C196A05.png

7B7CCE38-7B08-4535-9598-06077E433BE7.png

B208B278-5FA5-406C-9E4B-BF726A9160CA.png

Anonymkode: 5e691...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at noen menn har fetisj og liker å bruke damesko, for meg kan du gjøre hva du vil.

• Liker 24
Skrevet

Det er da bare å bruke damesko.   Jeg bruker litt damesko/støvletter i mannemodus, men klarer ikke høye heler.

Skrevet

Fint å høre 😄tenker bare at noen synes det er rart å se men snakker kun om å gå litt med pumps og kjenne på spenningen i korte turer hvor set ikke er alt for mange rundt. Har sett at hæler er fashion for menn, men vet ikke helt hvor. Stod noe om det på nettet. 

30CA6830-40F9-4489-B301-8DA052498BE0.png

Skrevet

Det må du jo gjøre som du vil med, men at folk eventuelt stusser litt når de ser deg bør du også belage deg på. 

• Liker 15
Skrevet
35 minutter siden, LiseTV skrev:

Det er da bare å bruke damesko.   Jeg bruker litt damesko/støvletter i mannemodus, men klarer ikke høye heler.

Så da liker du litt motsatt igjen og tar mannemodus varianten😄Ja da skjønner vi hverandre. 

Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det må du jo gjøre som du vil med, men at folk eventuelt stusser litt når de ser deg bør du også belage deg på. 

4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Takk for tilbakemelding. Kan tåle at noen stusser, kan jo hende at jeg venner meg gradvis til å gå med støvlettene med lav hæl om ikke annet. Så lenge jeg føler meg vel med damestøvletter burde det vært godt nok. Man er dessverre litt redd for noe som er litt ut over det som er vanlig og forventet av folk🙂

• Liker 1
Skrevet

Whatever floats your boat

Anonymkode: f0563...5f0

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding. Kan tåle at noen stusser, kan jo hende at jeg venner meg gradvis til å gå med støvlettene med lav hæl om ikke annet. Så lenge jeg føler meg vel med damestøvletter burde det vært godt nok. Man er dessverre litt redd for noe som er litt ut over det som er vanlig og forventet av folk🙂

Sånn vil det nok alltid være, folk reagerer når de ser noe utenfor normalen. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Sånn vil det nok alltid være, folk reagerer når de ser noe utenfor normalen. 

Ja sant det, men personlig synes jeg det er kult med folk som våger å tør trosse folke A4 forventninger. Viktig å gjøre det en føler er nordlig å ha på😁

• Liker 2
Skrevet

Her kan dere bedømme selv, synes bilde med hæler på han er mer kledelig og stilig enn bilde med herre skoa

ADCEC97A-25BD-4FE0-9BB9-07AF0B111838.png

• Liker 1
Gjest Nina1975
Skrevet

Flott at du våger å være deg selv, men du liker damer? Du er ikke homofil? Tror nok du vil slite om du vil ha en kjæreste, ser veldig homofilt ut. 

Skrevet
1 minutt siden, Nina1975 skrev:

Flott at du våger å være deg selv, men du liker damer? Du er ikke homofil? Tror nok du vil slite om du vil ha en kjæreste, ser veldig homofilt ut. 

Det er ikke meg på bilde bare et eksempel med å uten hæler. Nei er ikke homo elsker damer så det holder, men digger bare pumps og støvletter som dere går med. Må prøve å gå med det selv, kun spenning med å ha det på og ikke minst stilig😄

Skrevet

Selvsagt er det greit. Alle må få gjøre som de vil. Men det er ikke akkurat noe jeg finner tiltrekkende. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Thyra skrev:

Selvsagt er det greit. Alle må få gjøre som de vil. Men det er ikke akkurat noe jeg finner tiltrekkende. 

Neida jeg ser den. Hadde ikke gått med høye damestøvletter  i nærområdet mitt å bli observert av kjent folk😂. Alikevel litt spenningen er å gå med dette da det er dere damer som bruker dette til hverdags. Men jeg må innrømme at det er gøy å møte ei dame som passerer meg og vi begge har lange støvletter 😂

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida jeg ser den. Hadde ikke gått med høye damestøvletter  i nærområdet mitt å bli observert av kjent folk😂. Alikevel litt spenningen er å gå med dette da det er dere damer som bruker dette til hverdags. Men jeg må innrømme at det er gøy å møte ei dame som passerer meg og vi begge har lange støvletter 😂

Alle kvinner går ikke med dette til hverdags... 🙂

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, Thyra skrev:

Alle kvinner går ikke med dette til hverdags... 🙂

Det var satt litt på spissen at alle damer går med dette hver dag i så fall ville jeg ikke kunne hatt det bedre. Bor i Oslo ser at mange bruker lange støvletter tror det er litt mer mote igjen nå. De korte skolettene er heldigvis på vei ut,og mer støvletter å se i gatene. Digger synet av dere damer som bruker det👍🤩

Skrevet (endret)

For å svare på det du spør om i overskriften, så er det selvfølgelig greit om du velger å gå i damestøvletter eller høyhælte sko. Ser du skriver at du liker damer, men jeg for min del ville i alle fall ansett deg for å være homo om jeg så deg med damesko på gaten. 

Ikke at det er noe galt i det altså, men det er kanskje ikke det du vil at folk skal tro om deg når du går med damesko?

Endret av Million
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva folk går med, men litt turn off hvis du ville hatt meg som kjæreste. Blir veldig feminint. Hadde nok taklet bedre en mann som ville gått i dame undertøy,det hadde vært synlig kun for meg. 

Anonymkode: 7e128...8fa

• Liker 4
Skrevet

Gå som du vil 🙂 ikke galt i det, men du må være forberedt på blikk om du går ut sånn. Hadde jeg sett en mann i hæler, så hadde jeg trodd han var homofil. Jeg hadde ikke klart å være i forhold med en mann som gikk med hæler i offentligheten.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...