wintergirl Skrevet 1. januar 2019 #21 Skrevet 1. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be om Belotero i stede for restylane. Mye mye mindre klumpedannelse. Anonymkode: 918a5...996 Aldri hørt om. Er det noe nytt? 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #22 Skrevet 1. januar 2019 På 31.12.2018 den 12.50, AnonymBruker skrev: Aha. Julie altså? Søren, skal dit neste uke og er så redd for dette. Skjedd meg før også. Aldri noen som har fått til leppene mine. Håper det ordner seg for deg, TS. Føler med deg Anonymkode: 72eb3...3f4 Det var ikke Julie! Henne har jeg vært hos en gang før og ble veldig fornøyd Anonymkode: 904e2...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #23 Skrevet 1. januar 2019 På 31.12.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev: 🖕🏽 Anonymkode: 72eb3...3f4 Spurte jeg det om råd? Pass dine egne saker Anonymkode: 904e2...5d4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #24 Skrevet 1. januar 2019 31 minutter siden, wintergirl skrev: Aldri hørt om. Er det noe nytt? Nei absolutt ikke. Bare ikke like reklamepimpet som restylane og juvederm i Norge. Mye mer brukt i utlandet også har det en varighet på 9-18 mnd (dog litt kortere i lepper). Noscomed heter de som produserer det tror jeg. Anonymkode: 918a5...996
wintergirl Skrevet 1. januar 2019 #25 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei absolutt ikke. Bare ikke like reklamepimpet som restylane og juvederm i Norge. Mye mer brukt i utlandet også har det en varighet på 9-18 mnd (dog litt kortere i lepper). Noscomed heter de som produserer det tror jeg. Anonymkode: 918a5...996 Ok. Spennende. Har tatt Juvederm selv da den ble anbefalt fordi den klumper sjeldent. Men denne du nevnte her klumper lite den også. Skal sjekkes ut😊
wintergirl Skrevet 1. januar 2019 #26 Skrevet 1. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke Julie! Henne har jeg vært hos en gang før og ble veldig fornøyd Anonymkode: 904e2...5d4 Godt å høre. Henne vil jeg prøve nemlig 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #27 Skrevet 1. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spurte jeg det om råd? Pass dine egne saker Anonymkode: 904e2...5d4 Hæ? Det her var mitt svar til en frekkas, ikke til deg 😊 Anonymkode: 72eb3...3f4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #28 Skrevet 1. januar 2019 4 minutter siden, wintergirl skrev: Ok. Spennende. Har tatt Juvederm selv da den ble anbefalt fordi den klumper sjeldent. Men denne du nevnte her klumper lite den også. Skal sjekkes ut😊 Min behandler bruker bare den. Har tatt flere ganger. Har filler under øyne, kinnben, nasolabiallinjer, munnvikene og lepper. Aldri hatt en klump, annet enn sånn "indre hovenklump" noen dager etter stikkingen 😊 Har også merket at leppene mine er mye mykere med Belotero enn med juvederm, en vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg. Jeg brukte juvederm tidligere hos en annen behandler, men kommer ikke til å dra dit igjen. Anonymkode: 918a5...996 3
wintergirl Skrevet 1. januar 2019 #29 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min behandler bruker bare den. Har tatt flere ganger. Har filler under øyne, kinnben, nasolabiallinjer, munnvikene og lepper. Aldri hatt en klump, annet enn sånn "indre hovenklump" noen dager etter stikkingen 😊 Har også merket at leppene mine er mye mykere med Belotero enn med juvederm, en vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg. Jeg brukte juvederm tidligere hos en annen behandler, men kommer ikke til å dra dit igjen. Anonymkode: 918a5...996 Mykere lepper er tingen 😊 Takk for tips😉
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #30 Skrevet 1. januar 2019 pengene tilbake får man ikke..... men de er forpliktet til å rette opp resultatet, men tror også det er en limit på det altså om det ikke går etter 2-5 ganger så prøver de ikke mer men bare løser opp hele filleren. om du vil gå til en annen behandler må du betale det selv såklart. skjønner at det frister lite å gå til de som gjorde dette på deg men å få klumper har ikke nødvendigvis med at de er dårlige å gjøre, det kan også være tilfeldig. husk på at de kan ikke se inni leppa til hver enkelt om hvor alle sener osv ligger. hvilken klinikk var det? Anonymkode: 333eb...f63
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #31 Skrevet 1. januar 2019 klumper er en kjent risiko av filler, så de har ikke gjort noe feil sånn sett. det er risikoen og man betaler for risikoen og derfor får man ikke penger igjen Anonymkode: 333eb...f63
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #32 Skrevet 1. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min behandler bruker bare den. Har tatt flere ganger. Har filler under øyne, kinnben, nasolabiallinjer, munnvikene og lepper. Aldri hatt en klump, annet enn sånn "indre hovenklump" noen dager etter stikkingen 😊 Har også merket at leppene mine er mye mykere med Belotero enn med juvederm, en vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg. Jeg brukte juvederm tidligere hos en annen behandler, men kommer ikke til å dra dit igjen. Anonymkode: 918a5...996 er det belotero i kinn og under øyne du har hatt også? vil ikke den skli litt rundt? vet den er veldig myk for lepper Anonymkode: 333eb...f63
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #33 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er det belotero i kinn og under øyne du har hatt også? vil ikke den skli litt rundt? vet den er veldig myk for lepper Anonymkode: 333eb...f63 Ja det er det. Har ikke flyte ennå iallefall 😊 men har sett det er forskjellige farger på boksene han finner frem for hvor han stikker meg. Så tror det er forskjellige beloteroer til forskjellige bruk. Og ett tips fra en gammel filler-traver, om man er ute etter litt sånn ansiktsløft effekt å dra opp munnvikene litt så ikke glem filleren under munnvikene mot kjeven. Jeg gikk fra resting-bitchface til normal i nøytral ansiktsuttrykk 😂 Helt topp! Anonymkode: 918a5...996
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #34 Skrevet 2. januar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det. Har ikke flyte ennå iallefall 😊 men har sett det er forskjellige farger på boksene han finner frem for hvor han stikker meg. Så tror det er forskjellige beloteroer til forskjellige bruk. Og ett tips fra en gammel filler-traver, om man er ute etter litt sånn ansiktsløft effekt å dra opp munnvikene litt så ikke glem filleren under munnvikene mot kjeven. Jeg gikk fra resting-bitchface til normal i nøytral ansiktsuttrykk 😂 Helt topp! Anonymkode: 918a5...996 Åh! Ja ! Har lurt på om det går an å ta Botox der, for jeg begynner å få litt "bulldogg" face. Men har du noe imot å finne et bilde og ringe ut akuratt hvor du mener under munnvikene mot kjeven? Vil også bli kvitt mitt resting bitchface! Er ikke middelaldrene som damene på bildet men siden du er ekspert på dette hehe bedre enn meg hvertfall , så lurer jeg på om du vet hva man kan gjøre med disse sidemusklene også? har begynt å få det, og ikke et rundt fyldig ungdommelig ansikt mer. Syntes at når disse "innsøkkene" vises når jeg smiler så ser ansiktet mer firkanta ut, men vet ikke om filler er løsningen for det er ikke søkk der når jeg er normal kun når jeg smiler. Tror det er en muskel Anonymkode: 333eb...f63
Hundemamma97 Skrevet 25. januar 2020 #35 Skrevet 25. januar 2020 På 31.12.2018 den 2.41, AnonymBruker skrev: For litt siden tok jeg 0,5 ml Restylane hos en veldig anerkjent klinikk i Oslo. Jeg fikk klumper under den ene siden av leppa, et hakk der det ikke er filler og den ene siden er litt større enn den andre... dette betalte jeg 3000 kr for og jeg har vært tilbake der to ganger(gratis) for å fjerne disse klumpene og gjøre leppen symmetrisk, men ender opp verre for hver gang og klumpene er ikke borte. what to do? Synes i utgangspunktet det er en fare ting å gå tilbake om resultatet ikke blir bra og fikse det gratis, men nå har jeg vært der to ganger og det kun er verre. Så det frister ikke akkurat å dra tilbake en gang til. Fått helt skrekken for fillers generelt etter dette også. har sendt en lang Mail uten svar, og skal ringe i morgen og spørre etter daglig leder. Hadde dere krevd penger tilbake? Jeg skriver at jeg ønsker penger tilbake, men er redd de bare svarer at de har en policy som gjør at jeg skal få komme tilbake til ønsket resultat er oppnådd. Men jeg føler meg jo ikke trygg i den behandlerens hender... Anonymkode: 904e2...5d4 Jeg var på samme sted og fikk klumper. Kan du sende meg en melding? Er ny her, så vet ikke hvordan jeg gjør det. Har litt panikk over dette med klumpene.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #36 Skrevet 28. januar 2020 Jeg har vært hos Julie flere ganger, og hun er veldig flink i alle fall😊 Spør om å få time til J istedenfor? Anonymkode: be84f...188
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #37 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2018 den 3.00): Er 1 mnd siden jeg tok, og har vært tilbake etter 2 uker mellom hver gang for å ta hylase. Det er ikke klumper i den forstand. Det er en pølse som har lagt seg under leppen med filler som ikke har integrert seg. Gjorde det hos Eger skin clinic Anonymkode: 904e2...5d4 Ser det er gammel tråd men jeg hadde klumper som jeg kjente tydelig i hele 2,5 mnd etter Restylane satt i kinnene! De er borte nå Tror det var dårlig utført teknikk av hun jeg gikk til da det ikke ble sånn hos en annen jeg nå går til i Oslo. Hun første satt nemlig alt på ett sted så kanskje ikke rart det ble klumper! Anonymkode: 36f07...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå