Gå til innhold

Klumper etter filler hos anerkjent klinikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For litt siden tok jeg 0,5 ml Restylane hos en veldig anerkjent klinikk i Oslo. Jeg fikk klumper under den ene siden av leppa, et hakk der det ikke er filler og den ene siden er litt større enn den andre...

dette betalte jeg 3000 kr for og jeg har vært tilbake der to ganger(gratis) for å fjerne disse klumpene og gjøre leppen symmetrisk, men ender opp verre for hver gang og klumpene er ikke borte.

what to do? Synes i utgangspunktet det er en fare ting å gå tilbake om resultatet ikke blir bra og fikse det gratis, men nå har jeg vært der to ganger og det kun er verre. Så det frister ikke akkurat å dra tilbake en gang til. Fått helt skrekken for fillers generelt etter dette også.

har sendt en lang Mail uten svar, og skal ringe i morgen og spørre etter daglig leder. Hadde dere krevd penger tilbake? Jeg skriver at jeg ønsker penger tilbake, men er redd de bare svarer at de har en policy som gjør at jeg skal få komme tilbake til ønsket resultat er oppnådd. Men jeg føler meg jo ikke trygg i den behandlerens hender... 

Anonymkode: 904e2...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er heller er noe med kroppen din som gjør at resultatet ikke blir bra, kanskje kroppen din støter det fra seg på et vis. Noe kjemisk/hormonelt. Det er isåfall ikke lett å gjøre noe med. 

Anonymkode: 0b2b3...b1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden tok du det? Det er ikke unormalt at det kan klumpe litt og være mer hovent og litt usymetrisk noen dager etterpå. Snakk eventuelt med en lege. Om du kan kreve tilbake penger vet jeg ikke. Trist at det ikke ble som du ønsket. Håper du får det du ønsker . Lykke til😊

Kan jeg spørre hvilken klinikk du gjorde det på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er heller er noe med kroppen din som gjør at resultatet ikke blir bra, kanskje kroppen din støter det fra seg på et vis. Noe kjemisk/hormonelt. Det er isåfall ikke lett å gjøre noe med. 

Har tatt filler før så er ikke det :) ser at filleren er satt overfladisk da der er dannet en sånn pølse under vevet i overleppen. Klassisk eksempel på enten overfylling(noe det ikke er da det bare er 0,5ml) eller at filleren er satt overfladisk og ikke får integrert seg dypt i vevet. Syns det er amatørmessig at de ikke klarer å fjerne klumpene med hylase heller. Det har jeg gjort på en klump før på en annen klinikk, og det var 0 problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor lenge siden tok du det? Det er ikke unormalt at det kan klumpe litt og være mer hovent og litt usymetrisk noen dager etterpå. Snakk eventuelt med en lege. Om du kan kreve tilbake penger vet jeg ikke. Trist at det ikke ble som du ønsket. Håper du får det du ønsker . Lykke til😊

Kan jeg spørre hvilken klinikk du gjorde det på?

Er 1 mnd siden jeg tok, og har vært tilbake etter 2 uker mellom hver gang for å ta hylase. Det er ikke klumper i den forstand. Det er en pølse som har lagt seg under leppen med filler som ikke har integrert seg. Gjorde det hos Eger skin clinic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 1 mnd siden jeg tok, og har vært tilbake etter 2 uker mellom hver gang for å ta hylase. Det er ikke klumper i den forstand. Det er en pølse som har lagt seg under leppen med filler som ikke har integrert seg. Gjorde det hos Eger skin clinic

Ok. Etter en mnd burde det vært bra. Hadde tenkt å prøve eger skin clinc da jeg ser de har fine resultater, men når de ikke tar deg mer alvorlig enn det så nøler jeg. Håper de tar deg seriøst fremover og gir deg det du trenger for å bli bedre. Angående rett til refundering av pengene dine, så burde du snakke med forbrukerrådet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg og. Allergi og reaksjoner kan plutselig oppstå, selv om du ikke har reagert tidligere.

Anonymkode: 7580f...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tok du det? 

Anonymkode: 72eb3...3f4

Hun skrev til meg at det var Eger Slik Clinic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder vil jeg se mer av! Legg også ut bilder som skrekk og advarsel.

Nå får du straffen av å være overfladisk og dum som sprøyter ting i leppene for at du tror det skal se bra ut for andre. Tenk så gale kvinner er.

Anonymkode: 9783d...102

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Hun skrev til meg at det var Eger Slik Clinic

Aha. Julie altså? Søren, skal dit neste uke og er så redd for dette. Skjedd meg før også. Aldri noen som har fått til leppene mine.

Håper det ordner seg for deg, TS. Føler med deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aha. Julie altså? Søren, skal dit neste uke og er så redd for dette. Skjedd meg før også. Aldri noen som har fått til leppene mine.

Håper det ordner seg for deg, TS. Føler med deg :(

Fått til leppene dine?? DU har jo LEPPER! Hvor dum er du kvinne, du skal IKKE pumpe ting inn i kroppen på den måten. Bruk pengene på en psykolog eller coach så du får litt bedre selvbilde og selvtillit.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fått til leppene dine?? DU har jo LEPPER! Hvor dum er du kvinne, du skal IKKE pumpe ting inn i kroppen på den måten. Bruk pengene på en psykolog eller coach så du får litt bedre selvbilde og selvtillit.

🖕🏽

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dette regnes som en vare har de rett til å prøve å rette opp i feilen 3 ganger før du har rett til penger tilbake eller ny «vare» 

Men er litt usikker hvis det regnes som en tjeneste du betaler for

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned !

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært hos henne før? Hun viser til veldig bra bilder. Hun er visst kjent for bra resultater på lepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Sol Elise på vanity beauty clinic. Vet ikke om de har restylane men de har ihvertfall teosyal, dermafill og juvederm. Itillegg koster ikke 0,5 ml så mye der som det gjør der du tok det. Synes 3K for 0,5 var veldig mye..

Anonymkode: 07bad...d81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye som kan gå galt ved slike injeksjoner....

21088.jpg

images?q=tbn:ANd9GcTcTdg7Uyn8gZfuZfELKKW

Anonymkode: 9a6c2...594

Det der er ekstreme situasjoner. Enten så er de allergiske eller så er det noe mer som er sprøyta inn her. Det er så mange som tar fillers i dag som du ikke kan se det på. Noen overdriver dog, men det er en annen sak.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be om Belotero i stede for restylane. Mye mye mindre klumpedannelse.

Anonymkode: 918a5...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...