Gå til innhold

Vet ikke om jeg vil ha folk og fyll imorgen når jeg har hunden min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min er livredd for raketter og skal få beroligende imorgen. Føler han trenger oppmerksomheten min da og at det fort blir litt feil å få folk over for å drikke? Redd han bare blir enda mer satt ut av å ha folk og alkohol rundt seg. 

Er det best det bare er han og meg? 

Anonymkode: d64b1...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: b774d...fa1

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det er nok det tryggeste for han 😊 dersom han allerede er engstelig vil det nok bli fryktelig slitsomt for han å treffe masse rare mennesker i tillegg. 

Anonymkode: d4311...0fb

Skrevet

Sa ifra til vennene mine, så da tar vi en liten fest til helgen isteden, så da har han all min oppmerksomhet imorgen. :hjerte: 

ts

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa ifra til vennene mine, så da tar vi en liten fest til helgen isteden, så da har han all min oppmerksomhet imorgen. :hjerte: 

ts

Er nok det beste det ja ❤️

Anonymkode: d007d...486

• Liker 1
Gjest Monsieur Beau
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunden min er livredd for raketter og skal få beroligende imorgen. Føler han trenger oppmerksomheten min da og at det fort blir litt feil å få folk over for å drikke? Redd han bare blir enda mer satt ut av å ha folk og alkohol rundt seg. 

Er det best det bare er han og meg? 

Fyllerøre hjemme eller hos andre er alltid feil - uansett om man har hund eller ikke. 

Skrevet
54 minutter siden, Monsieur Beau skrev:

Fyllerøre hjemme eller hos andre er alltid feil - uansett om man har hund eller ikke. 

Rull inn du da 🙄

Anonymkode: d007d...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...