AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #1 Skrevet 31. desember 2018 Hunden min er livredd for raketter og skal få beroligende imorgen. Føler han trenger oppmerksomheten min da og at det fort blir litt feil å få folk over for å drikke? Redd han bare blir enda mer satt ut av å ha folk og alkohol rundt seg. Er det best det bare er han og meg? Anonymkode: d64b1...eb9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Jepp, det er nok det tryggeste for han 😊 dersom han allerede er engstelig vil det nok bli fryktelig slitsomt for han å treffe masse rare mennesker i tillegg. Anonymkode: d4311...0fb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Sa ifra til vennene mine, så da tar vi en liten fest til helgen isteden, så da har han all min oppmerksomhet imorgen. ts Anonymkode: d64b1...eb9 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa ifra til vennene mine, så da tar vi en liten fest til helgen isteden, så da har han all min oppmerksomhet imorgen. ts Anonymkode: d64b1...eb9 Er nok det beste det ja ❤️ Anonymkode: d007d...486 1
Gjest Monsieur Beau Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunden min er livredd for raketter og skal få beroligende imorgen. Føler han trenger oppmerksomheten min da og at det fort blir litt feil å få folk over for å drikke? Redd han bare blir enda mer satt ut av å ha folk og alkohol rundt seg. Er det best det bare er han og meg? Anonymkode: d64b1...eb9 Fyllerøre hjemme eller hos andre er alltid feil - uansett om man har hund eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 54 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Fyllerøre hjemme eller hos andre er alltid feil - uansett om man har hund eller ikke. Rull inn du da 🙄 Anonymkode: d007d...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå