Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hvilket av de forskjellige emnene (eller hva det heter) er du mest på her i forumet?
Gjest Seleena Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Dagbøkene mest. Men kikkar ofte innom : generell debatt skråblikk karriære Personlige meldinger Kropp og helse Ordleker
Milly:) Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 På "nye innlegg" Vet egentlig ikke, sannsynligvis generell debatt, aktuelle saker og kanskje kjæledyr og velvære, klær og kosmetikk.
Gjest lilletroll Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Barn og familie..eller...det er der jeg legger inn flest innlegg tror jeg i hvertfall. Hadde vært morsomt om det hadde gått an og fått en oversikt der det stod hvor mange av mine innlegg jeg hadde lagt inn hvor....moderator??
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 På nye innlegg. Og egne innlegg da, men ikke så ofte som på nye.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 graviditet og oppdragelse av unger, for det er jeg ferdig med.
Gjest skindeep Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Generell Barn og familie Kultur, tv, film er jeg mest innpå..
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 1. Bryllup - Etter han fridde.... (og dagboka mi!) 2. Samliv 3. Generell debatt 4. Skråblikk 5. Snikk Snakk
Windy Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Jeg er nok mest på Kultur, tv, film og litteratur og Velvære, klær, kosmetikk. Er innom ganske mange andre hver dag, men svarer/spør ikke like ofte der som på de to nevnte
Martha Stewart Skrevet 3. april 2005 #11 Skrevet 3. april 2005 Barn og familie..eller...det er der jeg legger inn flest innlegg tror jeg i hvertfall. Hadde vært morsomt om det hadde gått an og fått en oversikt der det stod hvor mange av mine innlegg jeg hadde lagt inn hvor....moderator?? Trykk på "profil" i ditt eget innlegg og velg så "Finn alle lilletroll innlegg" til høyre på den siden som kommer opp da!
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2005 #12 Skrevet 3. april 2005 Jeg er mest på disse: Barn og familie Generell Forbruker og økonomi Kropp,helse og trening Kultur, film, tv og litteratur Data, internett og telefoni Men jeg er innom og ser om det er noen interessante innlegg på noen av de andre også.
Leviin Skrevet 3. april 2005 #13 Skrevet 3. april 2005 Hver gang: karriere og utdanning, kropp og helse, generell. En gang i blant: dagbøkene og ordlekene.. og en del av de andre også.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #14 Skrevet 3. april 2005 Hvilket av de forskjellige emnene (eller hva det heter) er du mest på her i forumet? Jeg går alltid fra topp og ned, og når jeg bunnen så går jeg til toppen igjen :-) Aktuelle saker Generell debatt Karriere og utdanning Kropp, helse og trening Kultur, tv, film og litteratur Mat og drikke Personlige meldinger Reiseliv Religion og livssyn Samliv og relasjoner Skråblikk og generaliseringer Snikk-snakk Sport og fritid * Aktuelle saker >>>... Og titter tidvis innom de andre også
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2005 #15 Skrevet 3. april 2005 Jeg har ikke anelse. Når jeg søkte på meg selv så har jeg aller mest innlegg på Samliv og relasjoner, plass nr to er bare tull prat, og på nummer tre kom Religion og livssyn. Men nå for tiden så er det nok mest dagbøkerne
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #16 Skrevet 3. april 2005 Jeg har ikke anelse. Når jeg søkte på meg selv så har jeg aller mest innlegg på Samliv og relasjoner' date=' plass nr to er bare tull prat, og på nummer tre kom Religion og livssyn. Men nå for tiden så er det nok mest dagbøkerne [/quote'] Ja! Det kan jeg jo få med, at jeg skriver nok ikke like mye under alle emner. Det stemmer nok. Men jeg leser like mye de andre stedene. Tror jeg?
loop Skrevet 3. april 2005 #17 Skrevet 3. april 2005 Jeg går alltid fra topp og ned, og når jeg bunnen så går jeg til toppen igjen :-) Aktuelle saker Generell debatt Karriere og utdanning Kropp, helse og trening Kultur, tv, film og litteratur Mat og drikke Personlige meldinger Reiseliv Religion og livssyn Samliv og relasjoner Skråblikk og generaliseringer Snikk-snakk Sport og fritid * Aktuelle saker >>>... Og titter tidvis innom de andre også Er det virelig flere? Jeg er oftest på: Generell debatt Aktuelle saker Kultur, tv, film osv Hobby, hjem osv Snikk snakk
nat26 Skrevet 3. april 2005 #18 Skrevet 3. april 2005 Jeg er mest på : Graviditet,Barn og familie,Generell debatt,aktuelle saker og dagbøker
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2005 #19 Skrevet 3. april 2005 Ja! Det kan jeg jo få med, at jeg skriver nok ikke like mye under alle emner. Det stemmer nok. Men jeg leser like mye de andre stedene. Tror jeg? Ja ofte så leser og leser jeg, men så synes jeg at de fleste andre har sagt det jeg kunne tenke meg å si
lillesky Skrevet 3. april 2005 #20 Skrevet 3. april 2005 Kan jeg sjekke på en enkel måte hvor jeg har vært mest altså? :klø: Jeg har enda mye å lære! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå