Gå til innhold

For vid? Spørsmål til dere gutter/menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å ha sex med ei med vid vagina? 

Hvor ofte opplever dere dette?

Anonymkode: 021c3...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri tenkt på, har aldri pult en låvedør så du må nok spørre et troll om det 

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det meste når det kommer til sånne ting, men det har vel egentlig aldri vært ett problem da.

Blir det for trangt er ikke det godt ihvertfall, men ellers går det helt fint, er jo kanskje heller måten sexen er på da og hvordan

dama bruker vaginanen underveis som er avgjørnde for meg da.

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å ha sex med ei med vid vagina? 

Hvor ofte opplever dere dette?

Anonymkode: 021c3...4e5

Bortkasta tid  !  Ingen opplevelse 

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

For å være veldig pirkete, er det dama jeg har sex med, ikke kun vaginaen hennes. Sex handler om mye mer enn bare penetrering. Men som liten mann, må jeg jo innrømme at jeg ved et par anledninger har møtt kvinner jeg i prinsippet ikke har passet sammen fysisk med i det hele tatt. Den ene gangen fikk jeg det berømte spørsmålet om jeg var inne 😬. Problemet her var at hun i tillegg til å være romslig, bare la seg ned på rygg og forventet behandling. Jeg gikk ned på henne, hun kom, og var søkkvåt da jeg førte den inn. Det var veldig lite friksjon. Følte at det kun var på grunn av bøyen på min lille at jeg var borti veggene. Det var allikevel godt å kjenne det våte rundt, fetisjen min slo jo samtidig inn, og jeg følte meg veldig liten. Det jeg reagerte på, var at hun ikke brukte musklene sine i det hele tatt, og bare lå der som et slakt.

Med en annen som var omtrent like romslig, ble det en mye bedre opplevelse. For oss begge. Hun var aktiv, leken, og brukte musklene sine godt. Hun kommuniserte hva hun likte, og ga blaffen i om jeg var mye mindre enn det hun var vant til. Mye handler nok om holdninger. Ser man problemer framfor utfordringer blir det vanskelig.

• Liker 8
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men har bare opplevd at en av mine flere partnere har hatt et problem med det. 

Anonymkode: a0d7c...5d5

Skrevet
16 minutter siden, Sphere said:

For å være veldig pirkete, er det dama jeg har sex med, ikke kun vaginaen hennes.

Ja, tror både menn og kvinner har du å lære når det kommer til størrelse på vagina og størrelse på penis. 

Anonymkode: ca513...594

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en liten fetish for å fiste å bruke store dildoer, så hadde ikke gjort noe om jenta var for vid. Vært sammen med to jenter som var vid og vi gjorde mye annet gøy. Dobbelpenetreing med dildo og kuken min i musa samtidig, fistet og koset oss på mange andre måter. Var deilig å fylle de opp med dildo å, så er personen jeg har sex med og ikke bare vaginaen hennes. Hun ene var i tillegg den beste til å gi blowjobs, så hadde det deilig likevel. Slet noen ganger med å få orgasme hvis bare penisen var inni henne, men vi kjøpte sleeve også. Finnes jo sleeve som passer alle størrelser på penis.

Anonymkode: 15343...407

• Liker 3
Skrevet

Jeg tipper «vide» også kan klemme så en kjenner det om en fing. 

Anonymkode: 23972...b0e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har født 2 barn naturlig, uten å klippe. Både åpning og vagina er egentlig slik den var før fødsel 👌exen kommenterte stadig på at jeg var for trang, så han måtte "åpne" litt opp med fingre. Og han var helt gjennomsnittet. Jeg trente mye kniping hele veien. Og kan hoppe på trampoline 😂

Så at damer er vide.. Det skjønner jeg ikke. Vil damer ha en slapp vagina? Tenker det handler om helse, og i størst mulig grad unngå inkontinens på litt eldre dager👌

Anonymkode: dc5d7...b87

Skrevet

Må innrømme alle disse trådene om «vid-vagina» alltid er skremmende. Er jeg for vid?

En ung frisk kvinne skal ikke ha behov for å trene (alle kan ha godt av litt øverser innimellom som med all trening, men alt med måte!), som man kanskje trenger etter en fødsel eller lignende. Faktisk så kan man «trene» på seg inkontines ved å gjøre for mye bekkenbunnsøvelser. Altså om man kniper for harde livet kan man ende opp med å bli for stram. Muskler som hele tiden er stramme vil da ikke kunne stramme enda  mer og vips så har man urinlekkasjer 😕 

Håper flere unge friske kvinner vet om denne faren og ikke kniper på seg for stramme muskler.

Anonymkode: 9bbb8...d45

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født 2 barn naturlig, uten å klippe. Både åpning og vagina er egentlig slik den var før fødsel 👌exen kommenterte stadig på at jeg var for trang, så han måtte "åpne" litt opp med fingre. Og han var helt gjennomsnittet. Jeg trente mye kniping hele veien. Og kan hoppe på trampoline 😂

Så at damer er vide.. Det skjønner jeg ikke. Vil damer ha en slapp vagina? Tenker det handler om helse, og i størst mulig grad unngå inkontinens på litt eldre dager👌

Anonymkode: dc5d7...b87

Hoppe på trampoline?? Hva har det med vaginaen å gjøre? Har også født to barn naturlig, ikke KS. Trampoline har vi i hagen og ungene er svært glad i den. Jeg hopper med dem, men ikke ned vaginaen 🤣🤣🙈

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Playful skrev:

Hoppe på trampoline?? Hva har det med vaginaen å gjøre? Har også født to barn naturlig, ikke KS. Trampoline har vi i hagen og ungene er svært glad i den. Jeg hopper med dem, men ikke ned vaginaen 🤣🤣🙈

Mange som tisser på seg når de hopper på tranpoline :) 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som tisser på seg når de hopper på tranpoline :) 

Really? Da må man trene mer! Hihi 🙈

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Playful skrev:

Lett å si, men for dem som har født barn, så er ting litt i ubalanse i en tid etter fødselen. Som Camilla Herrem sa selv: Når hun blir taklet kjenner hun at hun tisser litt på seg 😂 sån er livet. 

Joda, knipeøvelser gjør godt i noen tilfeller :) 

Og er jo dem som bare sliter med inkontinens da 😕 hvor kanskje knipeøvelser ikke vil hjelpe noe som helst.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett å si, men for dem som har født barn, så er ting litt i ubalanse i en tid etter fødselen. Som Camilla Herrem sa selv: Når hun blir taklet kjenner hun at hun tisser litt på seg 😂 sån er livet. 

Joda, knipeøvelser gjør godt i noen tilfeller :) 

Og er jo dem som bare sliter med inkontinens da 😕 hvor kanskje knipeøvelser ikke vil hjelpe noe som helst.

Joda, rett etter fødselen er en annen ting. Men når kan snakker om vidhet på vagina så regner jeg med vi ikke inkluderer den flrste tiden etter fødsel. Jeg har selv to barn, rett etter fødsel var det skummelt å nyse! 🤣🤣🙈

Har likevel aldri tenkt over at trampoline vet problematisk på noe vis, hoppet nok ikke med nyfødt da. Kjøpte meg kuler beregnet på å trene opp muskulaturen for litt siden. Der var det meningen å starte lett til man klarte 15 min og øke vekten etter hvert. Kjente ikke noe, og hoppet rett til tyngste vekten som var med. Null problem. Men nå rir jeg mye da, mulig det er årsaken. Jeg vet ikke. Kanskje jeg bare er heldig. 😉😊

AnonymBruker
Skrevet

Menn er generelt mindre dømmende til kvinners vagina enn kvinner er for menns underliv. Er mye mere fokus på penis enn kvinners underliv. Kall det gjerne en "gentleman agreement". Men syns det er litt morsomt hvordan kvinner har et krav om minimumstørrelse på penis over snittet, mens når de selv har født barn eller hun er generelt videre enn snittet så må mannen finne seg i dette. På dette pungtet har dere kvinner mye å lære i 2019. Som man høster sår man er det noe som heter. Hvis dere har krav til menn må dere også finne dere i at menn lager krav mot kvinner. For hver dame som skriker høyt om stor kuk vil det blir menn som skriker etter trang vagina. Høres ikke det logisk ut?😄 

Anonymkode: 15343...407

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Playful skrev:

De fleste som tisser på seg når de hopper på trampoline har skader på muskulatur og nerver. Det har ingenting med verken trening og gjøre.

Anonymkode: a0d7c...5d5

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men syns det er litt morsomt hvordan kvinner har et krav om minimumstørrelse på penis over snittet, mens når de selv har født barn eller hun er generelt videre enn snittet så må mannen finne seg i dette ?😄

Når de selv har født barn? For det er jo slik at man blir automatisk videre av å ha født barn? Nei, det stemmer ikke. 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Playful skrev:

Når de selv har født barn? For det er jo slik at man blir automatisk videre av å ha født barn? Nei, det stemmer ikke. 😉

Jo, men blir faktisk det. Det merkes nok av de færreste, men objektivt blir man videre.

Anonymkode: e828e...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...