AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 For noen uker siden så hadde jeg og typen anal sex for første gang (hans store kink tydeligvis). Da vi var ferdig så tulla jeg med at jeg ville stappe en finger i rumpa hans. Men han sa faktisk at han kunne prøve siden jeg alt hadde latt han gå i rumpa mi. Så ja jeg gjorde det jo og han syntes dette var SUPER digg. Kunne se det på hele kroppen hans og han kom ganske fort i forhold til vanlig, samtidig som han sa gjentatte ganger hvor digg det var og ikke ville jeg skulle stoppe. Han stønnet også sykt høyt, noe som ikke er normalt for han. Jeg spurte han her om dagen om han ville jeg skulle gjøre det igjen da vi koste litt, men han ble skikkelig klein og lata som ingenting. Men da jeg nevnte det ble han jo steinhard. Nå virker det som om han er sykt flau over hele greia. Altså, jeg vil jo gjøre det for han om han synes det er deilig og synes ikke han skal være flau, men bare lurer på om dette er noe menn selv synes er tabu dersom de ikke er homofil eller bifil? Han er ikke tiltrukket menn så vidt jeg vet på noen måte. Hvordan skal jeg evt få fram at jeg ikke synes dette er rart? Jeg er utrolig dårlig med ord Anonymkode: 307e1...e99 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Hadde samme "problem" med min, jeg merka at han tente veldig på det men samtidig ikke ville innrømme det. Etterhvert så kommer det jo frem at han er redd jeg skal synes han er gay, ikke tenne på han lenger osv. Etter å ha forsikret han om det veldig mange ganger at det tenner meg å se han ha det så deilig så stolte han på at jeg faktisk mener det. Hatt myyyye analkos etter det. Så kommunikasjon er nok tingen, jeg er heller ikke god med ord, men vi sextet endel når vi var fra hverandre og da var det enklere å pense inn på temaet. Anonymkode: 8c3e7...566 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde samme "problem" med min, jeg merka at han tente veldig på det men samtidig ikke ville innrømme det. Etterhvert så kommer det jo frem at han er redd jeg skal synes han er gay, ikke tenne på han lenger osv. Etter å ha forsikret han om det veldig mange ganger at det tenner meg å se han ha det så deilig så stolte han på at jeg faktisk mener det. Hatt myyyye analkos etter det. Så kommunikasjon er nok tingen, jeg er heller ikke god med ord, men vi sextet endel når vi var fra hverandre og da var det enklere å pense inn på temaet. Anonymkode: 8c3e7...566 Uff synes det er trist at menn tenker sånn. Men er bra dere fant ut. Bare vet ikke hvordan jeg skal gå inn på tema uten å gjøre alt kleint. Anonymkode: 307e1...e99
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 De menn som liker ting inn ræva er litt skjeve, de har noe gay i seg. For en 100% hetero mann skal ingen ting inn bak, kun ut! 1
Karen olsen Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: De menn som liker ting inn ræva er litt skjeve, de har noe gay i seg. For en 100% hetero mann skal ingen ting inn bak, kun ut! Så det du påstår er at heterofile menn har en annerledes anatomi enn homofile menn? 14
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, Karen olsen skrev: Så det du påstår er at heterofile menn har en annerledes anatomi enn homofile menn? Homofile menn tenner på helt andre måter enn det heterofile gjør. Jeg tenner på ei naken jente, men blir kvalm av nakne menn, verre er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Homofile menn tenner på helt andre måter enn det heterofile gjør. Jeg tenner på ei naken jente, men blir kvalm av nakne menn, verre er det ikke. Fingeren til en naken jente er fortsatt jente. Anonymkode: 526ce...129 21
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: De menn som liker ting inn ræva er litt skjeve, de har noe gay i seg. For en 100% hetero mann skal ingen ting inn bak, kun ut! Du misforstår. Det gjelds for kvinner, kvinner skal ikke ha noe bak, kun ut. Menn har g-punktet i rumpa av en grunn Jeg er 110% imot analsex for meg selv fordi jeg er kvinne og får absolutt ingen nytelse bare smerte, fordi det er som du sier. Men for menn så er det noe annet, da de har faktisk g-punktet bak ider. Anonymkode: 015bd...e91 8
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fingeren til en naken jente er fortsatt jente. Anonymkode: 526ce...129 Det er ikke noe som skal inn i ræva på en heterofil mann, enten det er mann eller dame som puttet ting inn der. Jeg er heller ikke for å pule jenta analen heller, det er ikke helt meg. Har fitta, den som skal brukes, munnen og om ho liker å suge, men det er valgfritt
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misforstår. Det gjelds for kvinner, kvinner skal ikke ha noe bak, kun ut. Menn har g-punktet i rumpa av en grunn Jeg er 110% imot analsex for meg selv fordi jeg er kvinne og får absolutt ingen nytelse bare smerte, fordi det er som du sier. Men for menn så er det noe annet, da de har faktisk g-punktet bak ider. Anonymkode: 015bd...e91 Jeg er hverken for å putte noe inn bak hos hverken mannen eller dama. I 2'ern skal kun ting ut og ikke inn, gjelder for begge kjønn i min verden 👍
AnonymBruker 42 Skrevet 31. desember 2018 #11 Skrevet 31. desember 2018 (endret) Tror det er litt typisk selverklærte "machomenn" å mene det er noe homoseksuelt med å like rumpe-sex... Hvorfor vet jeg ikke, men jeg har mine misstanker... 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misforstår. Det gjelds for kvinner, kvinner skal ikke ha noe bak, kun ut. Menn har g-punktet i rumpa av en grunn Jeg er 110% imot analsex for meg selv fordi jeg er kvinne og får absolutt ingen nytelse bare smerte, fordi det er som du sier. Men for menn så er det noe annet, da de har faktisk g-punktet bak ider. Tror du missforstår litt selv også.... Neppe en kjønnsbetinget greie dette, altså... Endret 31. desember 2018 av Beeblebrox 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #12 Skrevet 31. desember 2018 30 minutter siden, BMW 5-serie 535D said: De menn som liker ting inn ræva er litt skjeve, de har noe gay i seg. For en 100% hetero mann skal ingen ting inn bak, kun ut! Greit nok at du føler det sånn, men ønsket råd om å få han til å føle seg komfortabel med noe jeg vet han liker, ikke å true din skjøre maskulinitet som trues av at menn har g-punkt i rumpa 😂 Anonymkode: 307e1...e99 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #13 Skrevet 31. desember 2018 16 minutter siden, Beeblebrox said: Tror det er litt typisk selverklærte "machomenn" å mene det er noe homoseksuelt med å like rumpe-sex... Hvorfor vet jeg ikke, men jeg har mine misstanker... Tror du missforstår litt selv også.... Neppe en kjønnsbetinget greie dette, altså... Typen min er ikke særlig sånn, han er jo åpenbart mann på mange områder men han er ikke den typen som er sykt «macho» som nekter for ting eller føler han må være sykt manne-mann fordi han synes det er teit når menn oppfører seg sånn. Derfor jeg er forvirra TS Anonymkode: 307e1...e99
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #14 Skrevet 31. desember 2018 Ekkelt bare ekkelt..... 2 ern er til noe helt annet enn seksuell nytelse. Forundrer med ikke om folk starter å putte ting i ørene på hverandre også. Må være grusomt kjedelig sexliv en har når man må ty til en finger i rumpa... Anonymkode: ea6be...b5d 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #15 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at du føler det sånn, men ønsket råd om å få han til å føle seg komfortabel med noe jeg vet han liker, ikke å true din skjøre maskulinitet som trues av at menn har g-punkt i rumpa 😂 Anonymkode: 307e1...e99 Hvis han er fullstendig heterofil så får du han aldri til å bli komfortabel med ting i ræva, det at han ga deg lov til det må ha vært et svakt øyeblikk fra han sin side. Jeg skjønner meget godt at han er flau av hva som skjedde, hadde han ikke vært det så hadde han vært gay. 👍
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. desember 2018 #16 Skrevet 31. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekkelt bare ekkelt..... 2 ern er til noe helt annet enn seksuell nytelse. Forundrer med ikke om folk starter å putte ting i ørene på hverandre også. Må være grusomt kjedelig sexliv en har når man må ty til en finger i rumpa... Anonymkode: ea6be...b5d Helt enig, ræva er til kun for å få det nødvendige ut, ikke noe annet. Hva er så sexy med illeluktende brunt hull ligsom?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #17 Skrevet 31. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen uker siden så hadde jeg og typen anal sex for første gang (hans store kink tydeligvis). Da vi var ferdig så tulla jeg med at jeg ville stappe en finger i rumpa hans. Men han sa faktisk at han kunne prøve siden jeg alt hadde latt han gå i rumpa mi. Så ja jeg gjorde det jo og han syntes dette var SUPER digg. Kunne se det på hele kroppen hans og han kom ganske fort i forhold til vanlig, samtidig som han sa gjentatte ganger hvor digg det var og ikke ville jeg skulle stoppe. Han stønnet også sykt høyt, noe som ikke er normalt for han. Jeg spurte han her om dagen om han ville jeg skulle gjøre det igjen da vi koste litt, men han ble skikkelig klein og lata som ingenting. Men da jeg nevnte det ble han jo steinhard. Nå virker det som om han er sykt flau over hele greia. Altså, jeg vil jo gjøre det for han om han synes det er deilig og synes ikke han skal være flau, men bare lurer på om dette er noe menn selv synes er tabu dersom de ikke er homofil eller bifil? Han er ikke tiltrukket menn så vidt jeg vet på noen måte. Hvordan skal jeg evt få fram at jeg ikke synes dette er rart? Jeg er utrolig dårlig med ord Anonymkode: 307e1...e99 Du syntes det var digg. Han spilte med på notene. Nå er han lei. Anonymkode: b8946...e14
SlemUlv Skrevet 31. desember 2018 #18 Skrevet 31. desember 2018 Du må bare drite i om det blir kleint, og prate direkte med ham. Si at du er åpen for å prøve igjen, om han vil. At dette er noe du har lyst å nyte MED ham
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #19 Skrevet 31. desember 2018 Magisk med en finger analt mens man blir sugd, etterhvert anbefales dildo og buttplugs. Sinnsykt pirrende, bruk glid. Spyl stumpen med vann etpar ganger først. Analsex har ingenting med legning å gjøre, lever en gang. Ikke hold tilbake noe! Anonymkode: 1f92c...147 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #20 Skrevet 31. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at du føler det sånn, men ønsket råd om å få han til å føle seg komfortabel med noe jeg vet han liker, ikke å true din skjøre maskulinitet som trues av at menn har g-punkt i rumpa 😂 Anonymkode: 307e1...e99 Ikke bry deg om sånne, er som regel de som er mest gay. Ser han fortsatt er i fornektelses stadiet 🤣 Anonymkode: edd13...2e9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå