AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Er du fornøyd med resultatet? Viss det er flere år siden du gjorde det, er resultaten fortsatt like bra? Pris? Bivirkninger? Selv så har jeg "dobbelthake" langs kjevene også (tiltross for at jeg er undervektig) - blir dette borte også? Gjerne sleng på før og etter-bilde Anonymkode: fc3c7...c1d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Dette lurer jeg på også 🙂 Anonymkode: 578c5...941
Krysopras Skrevet 31. desember 2018 #3 Skrevet 31. desember 2018 Dumt at jeg ikke tok noen passende bilder, men jeg kan ihvertfall nevne min erfaring. Jeg tok laserfettsuging (smartlipo) på haka for et halvt år sida. Det er vel litt dyrere enn vanlig fettsuging, men visstnok mer skånsomt. Kosta meg 15000,-, og mener jeg har sett vanlig fettsuging av hake koste 12000,-. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, det er blitt stramt og jevnt! Det blei fjerna fett langs med hele kjaken. Jeg var litt engstelig i begynnelsen, da det var ei nokså slapp og assymetrisk pølse jeg hadde under haka, men det gikk seg gradvis til. Så befriende det er å kunne slippe å vri fjeset i alskens posisjoner, for fotografering og ellers, for å skjule den forbanna dobbelthaka. Føler meg mye bedre og finere nå!
Duff Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 14 minutter siden, Krysopras skrev: Dumt at jeg ikke tok noen passende bilder, men jeg kan ihvertfall nevne min erfaring. Jeg tok laserfettsuging (smartlipo) på haka for et halvt år sida. Det er vel litt dyrere enn vanlig fettsuging, men visstnok mer skånsomt. Kosta meg 15000,-, og mener jeg har sett vanlig fettsuging av hake koste 12000,-. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, det er blitt stramt og jevnt! Det blei fjerna fett langs med hele kjaken. Jeg var litt engstelig i begynnelsen, da det var ei nokså slapp og assymetrisk pølse jeg hadde under haka, men det gikk seg gradvis til. Så befriende det er å kunne slippe å vri fjeset i alskens posisjoner, for fotografering og ellers, for å skjule den forbanna dobbelthaka. Føler meg mye bedre og finere nå! Hvilken klinikk var du på?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #5 Skrevet 31. desember 2018 Akkurat nå, Krysopras skrev: Dumt at jeg ikke tok noen passende bilder, men jeg kan ihvertfall nevne min erfaring. Jeg tok laserfettsuging (smartlipo) på haka for et halvt år sida. Det er vel litt dyrere enn vanlig fettsuging, men visstnok mer skånsomt. Kosta meg 15000,-, og mener jeg har sett vanlig fettsuging av hake koste 12000,-. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, det er blitt stramt og jevnt! Det blei fjerna fett langs med hele kjaken. Jeg var litt engstelig i begynnelsen, da det var ei nokså slapp og assymetrisk pølse jeg hadde under haka, men det gikk seg gradvis til. Så befriende det er å kunne slippe å vri fjeset i alskens posisjoner, for fotografering og ellers, for å skjule den forbanna dobbelthaka. Føler meg mye bedre og finere nå! Fikk du arr av den? Kan du se hvor de har stukket nåla? Og stikker de nåla kun 1 sted eller er det flere nålestikk? Hadde du dobbelthake fordi du var overvektig eller var du tynn? Anonymkode: fc3c7...c1d
Krysopras Skrevet 31. desember 2018 #6 Skrevet 31. desember 2018 Jeg var på Novela-klinikken på Skøyen i Oslo. Det er ingen synlige arr nå lenger. De stakk kanylen inn på tre steder, én rett under haka, samt på hver side av kjevene. Jeg er overvektig, BMI ca. 30, men har hatt litt dobbelthake ved normalvekt og.
stardust75 Skrevet 31. desember 2018 #7 Skrevet 31. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du fornøyd med resultatet? Viss det er flere år siden du gjorde det, er resultaten fortsatt like bra? Pris? Bivirkninger? Selv så har jeg "dobbelthake" langs kjevene også (tiltross for at jeg er undervektig) - blir dette borte også? Gjerne sleng på før og etter-bilde Anonymkode: fc3c7...c1d Er folk virkelig så lat idag at de tar fettsuging på haken framfor diett og kardio? Gratulerer. Er du så lat så er du såpass lat at du legger på deg igjen etter operasjon😂
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #8 Skrevet 31. desember 2018 4 timer siden, stardust75 skrev: Er folk virkelig så lat idag at de tar fettsuging på haken framfor diett og kardio? Gratulerer. Er du så lat så er du såpass lat at du legger på deg igjen etter operasjon😂 Dersom man er normalvektig, eller til og med undervektig som ts, er det ikke mulig å trene eller slanke bort en dobbelthake. Ihvertfall ikke uten å bli veldig undervektig. Ulike mennesker har ulik fettfordeling. Man kan ikke punktslanke seg. Å si man bør gå ned i vekt for å få bort dobbelthaka blir som å si man skal gå opp i vekt for å få større pupper. Selv har jeg dobbelthake og veldig små pupper. Slå den! Anonymkode: 467e7...95e 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #9 Skrevet 31. desember 2018 5 timer siden, Krysopras skrev: Dumt at jeg ikke tok noen passende bilder, men jeg kan ihvertfall nevne min erfaring. Jeg tok laserfettsuging (smartlipo) på haka for et halvt år sida. Det er vel litt dyrere enn vanlig fettsuging, men visstnok mer skånsomt. Kosta meg 15000,-, og mener jeg har sett vanlig fettsuging av hake koste 12000,-. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, det er blitt stramt og jevnt! Det blei fjerna fett langs med hele kjaken. Jeg var litt engstelig i begynnelsen, da det var ei nokså slapp og assymetrisk pølse jeg hadde under haka, men det gikk seg gradvis til. Så befriende det er å kunne slippe å vri fjeset i alskens posisjoner, for fotografering og ellers, for å skjule den forbanna dobbelthaka. Føler meg mye bedre og finere nå! Slapp og assymetrisk pølse under haka. Det er som å beskrive meg. Du mener at smarrlipo både fjernet fettet og strammet huden, til bare 15000? Dersom huden er slapp må man ofte stramme inn i tillegg til å fettsuge ved vanlig kirurgi. Da blir det fort en del dyrere. Dette fikk jeg lyst til å prøve. Fungerer det like bra på alle? Trenger man flere behandlinger? Kom resultatet med en gang? Anonymkode: 467e7...95e
Pipaluk Skrevet 31. desember 2018 #10 Skrevet 31. desember 2018 15000 høres fryktelig dyrt ut. Hvorfor så mye? 1
Krysopras Skrevet 31. desember 2018 #11 Skrevet 31. desember 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slapp og assymetrisk pølse under haka. Det er som å beskrive meg. Du mener at smarrlipo både fjernet fettet og strammet huden, til bare 15000? Dersom huden er slapp må man ofte stramme inn i tillegg til å fettsuge ved vanlig kirurgi. Da blir det fort en del dyrere. Dette fikk jeg lyst til å prøve. Fungerer det like bra på alle? Trenger man flere behandlinger? Kom resultatet med en gang? Anonymkode: 467e7...95e Man skal normalt bare trenge én omgang, som med meg. Etter vurdering på etterkontroll, kan de gå inn igjen og finjustere, hvis noe har blitt ujevnt. Det er ikke sikkert det fungerer like bra på alle. Er sikkert litt avhengig av fettmengde og hudkvalitet. Det finnes hudoppstrammende behandlinger man kan ta i ettertid, noe jeg vurderte sterkt i begynnelsen. Men et halvt år etter ser det perfekt ut, så trengte bare å ta tida til hjelp. Rett etter inngrepet hang jo skinnet omtrent og hang under haka, så blei litt skremt der. Tok et par måneder før det så noe særlig bedre ut. 15000,- er dermed prisen jeg betalte for laserfettsuginga, uten noen videre behandling etterpå. Endret 31. desember 2018 av Krysopras
Thyra Skrevet 31. desember 2018 #12 Skrevet 31. desember 2018 1 time siden, Krysopras skrev: Man skal normalt bare trenge én omgang, som med meg. Etter vurdering på etterkontroll, kan de gå inn igjen og finjustere, hvis noe har blitt ujevnt. Det er ikke sikkert det fungerer like bra på alle. Er sikkert litt avhengig av fettmengde og hudkvalitet. Det finnes hudoppstrammende behandlinger man kan ta i ettertid, noe jeg vurderte sterkt i begynnelsen. Men et halvt år etter ser det perfekt ut, så trengte bare å ta tida til hjelp. Rett etter inngrepet hang jo skinnet omtrent og hang under haka, så ble litt skremt der. Tok et par måneder før det så noe særlig bedre ut. 15000,- er dermed prisen jeg betalte for laserfettsuginga, uten noen videre behandling etterpå. Huff, det ville jeg også ha blitt! Men godt å høre at det ble bra til slutt. Du har ikke før og etterbilder?
Thyra Skrevet 31. desember 2018 #13 Skrevet 31. desember 2018 2 timer siden, Pipaluk skrev: 15000 høres fryktelig dyrt ut. Hvorfor så mye? 15000 er de ikke dyrt for slike ting.
Krysopras Skrevet 31. desember 2018 #14 Skrevet 31. desember 2018 Har dessverre ingen bilder. Angrer litt på at jeg ikke tok noen så man kunne sett forskjellen mellom før og etter 😞
Pipaluk Skrevet 31. desember 2018 #15 Skrevet 31. desember 2018 4 timer siden, Thyra skrev: 15000 er de ikke dyrt for slike ting. Hva koster den andre varianten av slik fettsuging?
Thyra Skrevet 31. desember 2018 #16 Skrevet 31. desember 2018 49 minutter siden, Pipaluk skrev: Hva koster den andre varianten av slik fettsuging? Varierer vel fra klinikk til klinikk og på om man må stramme inn huden i tillegg til å fettsuge. Det lønner seg vel uansett ikke å bare gå etter pris når man skal gjøre noe slikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå