Gå til innhold

Vært sammen siden august. Sexlivet dabbet av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen siden august, bor ikke sammen - men han er hos meg 90% av tiden. 

Denne julen har vi sovet sammen hver natt, vi har sex hver tredje dag kanskje.

Jeg legger meg nydusjet, barbert, prøvde til og med i kveld og legge meg oppå han - naken. Vi la oss 22... jeg foreslo å legge oss tidlig, da er man ikke dautrøtt og har kanskje lyst.

Selv når jeg la meg oppå han naken vandret ikke hender eller noe.

Jeg prøvde litt på han, men fikk ingen respons, så rullet meg over på min side igjen.

Jeg har lyst på han, sex’n har vært kjempebra hele veien. Vi er nå offisielt sammen, og er et par.

Jeg føler vel at dette kan være en deal breaker for min del, og jeg er samtidig redd for å «klage» for mye på lite sex så tidlig - da jeg vet også det kan være drepen for da blir det et fokus!

Han sover nå, og her ligger jeg og virkelig tenker; What to do?

Har prøvd å nevne det, men får ingen stor respons!

Har kledd meg i sexy undertøy, overrassket han. Prøver å snakke om sex og får rett og slett litt dårlig respons!

Utenom dette er alt tipp topp, men jeg skjønner jo selv at dette kan bli en stor ødeleggende greie.

Jeg er veldig glad i sex, og vet at dette ikke står på meg, dvs jeg kan ikke forstå det om det så er!

Tar godt vare på meg selv og føler absolutt ikke det kan være årsaken heller!

Hvordan snakke med han om dette uten at han føler at han «ikke duger» for meg eller at det skal bli et «tema»?

Mitt hodet forteller meg at så snart man tar opp noe slikt vil det for han føles som om han «må» ha mer sex med meg, hvilket jeg kan se for meg bare vil ha omvendt effekt.

Er jo litt feil at han skal få sex akkurat når det passer han bare, mens ellers ikke.

Synes det er litt for tidlig at sexlivet skal være sånn og at jeg skal måtte føle på dette!

Jeg er villig til å jobbe hardt for dette forholdet, vi har det fantastisk ellers.

Men ja - dette er vanskelig for meg!

Noen råd?

Anonymkode: 1e63c...b42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, prat med han om det. Kommunikasjon, kommunikasjon og atter kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold. Uten kommunikasjon vil sexlivet  være en av de første tingene som blir påvirket. Det virker kanskje som om han har noe han tenker på, noe som plager han, stress, sliten, noe som tar hodet hans bort så han ikke lar seg bli revet med. Det trenger ikke være noe i forholdet deres, kan være studier, jobb eller noe annet som tar fokuset.

Men hvis man sliter med følelser etc, er ofte sexlivet det første som blir påvirket, man ligger å tenker på det istedenfor å bli revet med.

Anonymkode: 86940...91e

Skrevet

Som AB over skriver: Kommunikasjon.

Anonymkode: 6ae76...32e

Skrevet

Kanskje han bare rett og slett er litt lei av å ha sex. At det blir for mye for han på en gang. Jeg husker exen min i starten av forholdet ville ha sex med meg hver dag kanskje flere ganger om dagen, til slutt føler jeg mer at det er et ork. Det føles likt osv. selv elsker jeg sex med noen jeg elsker, men kanskje du burde prøve å være litt mer følesesmessig engasjert i han også, eller bare å ligge å kose helt til han tar hintet først. 

vet jo ikke hvordan forholdet deres ellers da

Skrevet

Det kan være mørketiden. Jeg og kona blir mye mindre gira i mørketiden, selv om man ikke bor i Nord-Norge blir man påvirket.

Anonymkode: 86940...91e

Skrevet

Opplevd dette og ble bare værre . Endte desverre opp gift og et dårlig ekteskap før vi bare sluttet helt å ha sex . Dump mens du kan og Bruk tiden på noen med lik sexdrift . 

Skrevet

Mismatchende sexdriv kan være drepen for forholdet. Min eks-mann syntes 1-2 ganger i uka var maks, og fikk den rett og slett ikke opp hvis vi prøvde flere ganger. For meg ble det så demotiverende at jeg mistet all sexlyst. I mitt nye forhold har vi sex flere ganger om dagen (er ikke sammen daglig), og med inititativ fra begge. Det føles mye mer riktig for meg.

Anonymkode: 89513...c53

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen siden august, bor ikke sammen - men han er hos meg 90% av tiden. 

Denne julen har vi sovet sammen hver natt, vi har sex hver tredje dag kanskje.

Jeg legger meg nydusjet, barbert, prøvde til og med i kveld og legge meg oppå han - naken. Vi la oss 22... jeg foreslo å legge oss tidlig, da er man ikke dautrøtt og har kanskje lyst.

Selv når jeg la meg oppå han naken vandret ikke hender eller noe.

Jeg prøvde litt på han, men fikk ingen respons, så rullet meg over på min side igjen.

Jeg har lyst på han, sex’n har vært kjempebra hele veien. Vi er nå offisielt sammen, og er et par.

Jeg føler vel at dette kan være en deal breaker for min del, og jeg er samtidig redd for å «klage» for mye på lite sex så tidlig - da jeg vet også det kan være drepen for da blir det et fokus!

Han sover nå, og her ligger jeg og virkelig tenker; What to do?

Har prøvd å nevne det, men får ingen stor respons!

Har kledd meg i sexy undertøy, overrassket han. Prøver å snakke om sex og får rett og slett litt dårlig respons!

Utenom dette er alt tipp topp, men jeg skjønner jo selv at dette kan bli en stor ødeleggende greie.

Jeg er veldig glad i sex, og vet at dette ikke står på meg, dvs jeg kan ikke forstå det om det så er!

Tar godt vare på meg selv og føler absolutt ikke det kan være årsaken heller!

Hvordan snakke med han om dette uten at han føler at han «ikke duger» for meg eller at det skal bli et «tema»?

Mitt hodet forteller meg at så snart man tar opp noe slikt vil det for han føles som om han «må» ha mer sex med meg, hvilket jeg kan se for meg bare vil ha omvendt effekt.

Er jo litt feil at han skal få sex akkurat når det passer han bare, mens ellers ikke.

Synes det er litt for tidlig at sexlivet skal være sånn og at jeg skal måtte føle på dette!

Jeg er villig til å jobbe hardt for dette forholdet, vi har det fantastisk ellers.

Men ja - dette er vanskelig for meg!

Noen råd?

Så tidlig så tenker jeg at forelskelsen har dabbet av og at det kanskje ikke har blitt en sterkere kjærlighet. Ellers har folk forskjellig med sexlyst, det er viktig å matche dette.

Anonymkode: 62d59...44f

• Liker 2
Skrevet

Hei igjen, Ts her.

Jeg skjønner at det første man tenker er at forelskelsen har dabbet av, men sånn føles det overhodet ikke. Han sa feks nå i romjulen at han elsker meg for første gang.

Jeg synes dette er vanskelig, alt fungerer helt supert ellers. Kjører bil, hender på låret, i nakken, søte ord, gode smil.

Altså alt utenom hyppighet på sex er bra!

Dette jeg sliter med selv også.

Ser mange sier kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon.

Om man skal kommunisere dette overfor en mann, hvordan sier man det best?

forslag?

Detre med mørketiden her slått meg faktisk + at vi er sammen hele tiden nå, kanskje han føler seg så trygg og nær meg at han ikke føler han må ha sex hele tiden?

Greia er at jeg har lyst på sex, så ja da blir det fort krøll på tråen her!

Kjempevanskelig for meg dette :( 

Tusen takk til alle dere som skriver og prøver å hjelpe, setter stor pris på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...