Gå til innhold

Hund og nyttår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags nyttårsløfter bør hunden min ha? 

Neiida. 

Har et lite dilemma. Er bedt bort kl.19 imrg, tenkte å være der et par timer før jeg drar hjem til hunden igjen. Han er livredd når vi er ute og han hører, inne hører han ikke så godt. Men jeg vet egentlig ikke hvordan han vil reagere inne da vi ikke har hørt så mye mens vi har vært inne, pluss at dette er vår første nyttårsaften sammen. Sååå, tok litt tid å komme til poenget her, men iallfall. Når cirka pleier folk å starte med smellinga? Er redd for at han vil høre masse raketter mens jeg er borte og bli livredd  :(

Anonymkode: 42998...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne inne inne...Ble mye inne. Og generelt dårlig formulert innlegg. Beklager. 

Skrevet

Jeg reiser ikke fra hunden i det hele tatt på nyttårsaften. Kan du ikke ta han med? Hvis ikke, bør du bli hjemme. 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Jeg reiser ikke fra hunden i det hele tatt på nyttårsaften. Kan du ikke ta han med? Hvis ikke, bør du bli hjemme. 

Er hos en kompis av kjæresten så kjenner ikke de så godt. Og det blir masse folk. Oog han er en stor hund. Føles frekt å spørre om. 

Skrevet

Ikke forlat hunden din på nyttårsaften!! Hvis du er livredd for at hunden din skal bli redd, ja da gjør du det du kan for at hunden skal føle seg trygg. Husk at trøst kan ikke forsterke frykt!

• Liker 6
Skrevet

Om hunden din ikke kan bli med, så vær hjemme hele kvelden med den!

Anonymkode: 6f702...9b2

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Jeg har allerede takket ja og det er middag. Så kan liksom ikke bare backe ut heller. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er hos en kompis av kjæresten så kjenner ikke de så godt. Og det blir masse folk. Oog han er en stor hund. Føles frekt å spørre om. 

Da må du bli hjemme. Hunden kan bli livredd. 

• Liker 6
Skrevet

Men når starter rakettene da folkens?

Skrevet

Jeg har allerede takket ja og det er middag. Så kan liksom ikke bare backe ut heller. 

Da må du si at du desverre glemte at du var hundeeier og ikke kan komme likevel. 

• Liker 6
Skrevet

Min har lovet på tro og ære at hun ALLTID skal komme når jeg roper og ikke bry seg om høye lyder igjen. :P

Kan du gjøre det koselig for han på badet? Masse tepper, din dyne osv? Sliiiten hund hjelper også på! 

Anonymkode: 54b57...8e9

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Da må du bli hjemme. Hunden kan bli livredd. 

Jeg sier jo han ikke hører de så godt inne? Når starter vanligigvis smellinga? Ikke god idé å spørre her tydeligvis, blir jo nervevrak av svara  :(

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men når starter rakettene da folkens?

For to dager siden. 

• Liker 3
Skrevet

Man har lov til å skyte opp fra kl 18. Mange småbarnsforeldre skyter opp rundt den tiden. 

Anonymkode: b7982...ec6

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier jo han ikke hører de så godt inne? Når starter vanligigvis smellinga? Ikke god idé å spørre her tydeligvis, blir jo nervevrak av svara  :(

Du vet ikke hvordan han reagerer på det om han er redd og alene. 

Skrevet

Min har lovet på tro og ære at hun ALLTID skal komme når jeg roper og ikke bry seg om høye lyder igjen. :P

Kan du gjøre det koselig for han på badet? Masse tepper, din dyne osv? Sliiiten hund hjelper også på! 

Haha ;)

Åå, takk!! 🌸🌸 Goood idé! Har planer om lang tur imrg og masse leking, håper det hjelper på.

• Liker 1
Skrevet

Det er særdeles sjeldent noen god ide å spørre her inne:P 
Det var jeg som skrev ang å gjøre det koselig for hunden på badet, evt i kjeller hvis du har det. Hunden min har det verst når det tar av helt fra 23.30 tiden. 

Skrevet

Å sette på musikk/tv. 

Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å dra, men ville bare høre om det var noen gode råd å få her. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ;)

Åå, takk!! 🌸🌸 Goood idé! Har planer om lang tur imrg og masse leking, håper det hjelper på.

Det hjelper nok! Er noen som setter på radio til hunden og putter bomull i ørene også. Hadde ikke min vært på en øde gård så hadde jeg gjort noe sånt også. 

• Liker 1
Skrevet

Her så har folk allerede startet i kveld. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...