Gjest confusion Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hallaien! Jeg lurer på hvor lenge du har vært forelsket i noen du ikke er/var sammen med? Min historie er slik: Jeg traff en skjønn gutt i fjor høst i en by jeg flyttet til. Etterhvert som vi ble kjent så ble det mange følelser inne i bildet, og det var ca 3 måneder med forelskelse og kosing. Jeg var hjemme i en måned, og gledet meg til å treffe han igjen. Men på slutten av oppholdet valgte jeg å kutte han og hele greia, for å satse på noe i hjembyen min. Jeg hadde fortsatt følelser for han, men regnet med de ville blekne. Det var vanskelig å se han igjen, det ble trykket stemning rundt oss. Vi har ikke hatt mye kontakt, og jeg har vært en del hjemme i det siste. Men når jeg ser han igjen er jeg like forelska. Det er tiltrekning av høyeste grad, fra begge sider. Et halvt år med forelskelse. Er det mye eller lite? Jeg vil at dette skal forsvinne. Jeg ser han lite, og jeg vet det er det beste. Men likevel har ingenting endret seg. Følelser er vanskelig å kontrollere gitt.
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 et halvt år er INGENTING...sukk... Jeg ble stormende forelsket i en fyr jeg traff sommeren 97...det ble litt frem og tilbake og masse missforståelser som gjorde at vi aldri ble sammen(men begge ville det)...Jeg var dødsforelska(og litt kjærlighetssorg) omtrent helt til jeg traff han jeg er gift med nå. Tror nok mannen min var den eneste som kunne kurere meg(den eneste som kunne måle seg med han og var enda og uendeligmye bedre...) det varte altså i 2,5 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå